یک توسعه‌دهنده روسی در سن‌پترزبورگ، بازی‌ای با داستانی در منطقه خیالی “نوروینسک” ساخته است. این منطقه در مرز بین روسیه و اروپا قرار دارد و
یک توسعه‌دهنده روسی در سن‌پترزبورگ، بازی‌ای با داستانی در منطقه خیالی “نوروینسک” ساخته است. این منطقه در مرز بین روسیه و اروپا قرار دارد و با نبردهای بسیار شدیدی روبرو

EScape.from .tarkov.banner1

در بازی Escape from Tarkov شاید باید از اعماق سرزمین تارکوف فرار کرده و به دنیای آزاد قدم برید. بازی گام به گام توسط یک داستان ناب دنبال شده و یک حالت چندنفره چالشی هم خواهیم داشت. نقشه‌های بازی بزرگ بوده و شما مانند یک گرگ تنها باید دل به نبرد بزنید. مکان‌های منحصربه‌فردی در بازی وجود داشته و معابد معروف شهر تارکوف را در بازی می‌بینیم.

دانلود بازی Escape from Tarkov برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Escape from Tarkov که یک بازی تیراندازی برای کامپیوتر می باشد , شما در جایی به اسم نوروینسک هستید که در آن شما با کارخانه‌های شیمیایی، پایگاه‌های نظامی و مکان‌های دیگر آشنا خواهید شد و باید نقاط مخفی این لوکیشن ها رو با گشتن پیدا کنید که اسلحه و دیگر سلاح های پیدا کنید هم چنین  این بازی  در شرایط آب و هوایی متنوع و تغییرات روز و شب برگزار می‌شود. شما باید تجهیزات خود را با سلاح‌های جدیدی که پیدا می‌کنید، تکمیل کنید اطلاعات بیشتر به شما کمک می‌کند تا با شهر بیشتر آشنا شوید. گاهی اوقات باید با دشمنان سابق خود همکاری کرده و اولویت‌های خود را تغییر دهید.

دانلود بازی Escape from Tarkov برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری Escape from Tarkov توسط شرکت بازی Battlestate Games توسعه یافته و همین استدیو این بازی را به صورت رسمی در اکتبر سال 2023 به بازار عرضه کرده است. این بازی به صورت کرک آنلاین منتشر شده و مقداری نصب و اجرای آن سخت می باشد. بازی Escape from Tarkov وقتی که اول به صورت Early Access منتشر شده بود در فروشگاه Steam موجود بود اما الان فقط در سایت خودش موجود می باشد.  ژانرهای این بازی اکشن , تیراندازی , جنگی و اول شخص می باشد. شما می توانید همین الان این بازی را با لینک های دانلود مستقیم از سرورهای سایت گیمباتو دانلود کرده و سعی کنید که از Tarkov فرار کنید اما معلوم نیست که بتونید موفق بشوید!

نکته بسیار بسیار مهم: نصب و اجرای این بازی مقداری دشوار می باشد , پس خواهشمندیم قبل از نصب بازی توضیحاتی که در قسمت راهنمای نصب نوشته شده را حتما بخوانید.

4 دیدگاه دربارهٔ «دانلود بازی Escape from Tarkov برای کامپیوتر<span class='urlv' id='post-57149-urlv' data-url='https://gamejs3.gamebatofiles.ir/gamejs13/Escape.from.Tarkov/Escape.from.Tarkov.Official.Trailer.mp4' ></span>»

  1. بازی مشکل داره بعد از هر مچ دقیقا پیان مچ کرش میکنه
    چه وضعشه اقا دوبار دانلود کردم بازم همینه

    1. سلام دوست عزیز وقت بخیر عرض ادب
      توضیحات پیشرفته بازی را در قسمت راهنمای نصب مطالعه کردین؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی