logo.gamebato
Tanuki Sunset یک بازی لانگ بردینگ سوم شخص است که در آن بازیکنان Tanuki را دنبال می کنند، یک راکون به همراه لانگ برد و رویایی برای فرود آمدن روی جلد مجله شماره 1 در جزیره ی سانست یعنی مجله ی: FISH! بازیکنان باید در دریفت کردن با لانگ برد تسلط داشته یابند تا از رشته کوه ها، شهر و به ساحل جزیره غروب بروند و در طی آن به تخته سواری بپردازند.
امتیاز:
3.9/5
Tanuki Sunset یک بازی لانگ بردینگ سوم شخص است که در آن بازیکنان Tanuki را دنبال می کنند، یک راکون به همراه لانگ برد و رویایی برای فرود آمدن روی جلد مجله شماره 1 در جزیره ی سانست یعنی مجله ی: FISH! بازیکنان باید در دریفت کردن با لانگ برد تسلط داشته یابند تا از رشته کوه ها، شهر و به ساحل جزیره غروب بروند و در طی آن به تخته سواری بپردازند.

دانلود بازی Tanuki Sunset برای پی سی | گیمباتو

در بازی Tanuki Sunset، با Tanuki، راکون لانگ بردینگ راد از جزیره Sunset آشنا می شوید. ممکن است فقط یک راکون باشد، اما تانوکی یک راکون دارای رویا است – فرود آمدن روی جلد FISH، مجله شماره 1 لانگ بورد در جهان! در طول سفر، بازیکنان تانوکی را راهنمایی می‌کنند تا ترفندهای راد، رمپ‌های پرش را انجام دهد، همه اینها در حالی که از اتومبیل‌ها و موانع متعدد دوری می‌کنند. جمع‌آوری بیت‌های تانوکی در طول مسیر برای بازخرید اقلام و وسایل در فروشگاه اسکیت Bob’s مهم است، جایی که بازیکنان می‌توانند لباس و تخته بلند Tanuki را سفارشی سازی کنند تا بهتر با سبک شخصی‌شان مطابقت داشته باشد.

دانلود بازی Tanuki Sunset برای PC | گیمباتو

Tanuki را برای اجرای ترفندهای حماسی، از پریدن از سطح شیب دار تا لانگ بورد رو به عقب، آموزش دهید. آسان به نظر می رسد، درست است؟ خوب، اگر بتوانید همه این کارها را انجام دهید، در حالی که از اتومبیل ها، کامیون ها و گوشه های تیز غیرمنتظره خودداری کنید. و غذا دادن به او را فراموش نکنید! بالاخره، راکون ها پانداهای گرسنه هستند. Tanuki Sunset از سرگرم کننده ترین بازی های کامپیوتری مسابقه ای غیر جدی چند سال اخیر به حساب میاد و میتونه انتخاب خوبی برای هواداران این سبک از بازی های کامپیوتری داشته باشه.

دانلود بازی Tanuki Sunset برای کامپیوتر | گیمباتو

Tanuki Sunset یک بازی کامپیوتری مستقل در سبک مسابقه ای و اکشن-ورزشی می باشد که توسط شرکت کانادایی Rewind Games توسعه یافته و در اواخر سال 2020 انتشار یافته است. اگر قرار است تانوکی روی جلد FISH باشد، وی به چند البسه جذاب برای این مناسبت نیاز دارند. برای تغذیه تانوکی و ارتقای تجهیزات او در فروشگاه اسکیت Bob’s، فراموش نکنید که در طول مسیر خود، بیت های تانوکی را جمع آوری کنید. نسخه ی فشرده سازی شده از این بازی ماجراجویی رنگارنگ را می توانید تنها با یک کلیک بر روی لینک مستقیم دانلود مختص به آن با بالاترین سرعت ممکن از سرور های قدرتمند وبسایت گیمباتو دریافت نموده و سپس پس استخراج و نصب آن به اجرایش بپردازید.

نسخه DARKSiDERS
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 311B Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

مناسب برای تمامی سنین.

به این بازی در پیشگاه منتقدین وبسایت متاکریتیک میانگین امتیازی تعلق داده نشده است.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Dual Core 2.4Ghz CPU
GeForce 8800 GT / AMD HD 6850 / Intel HD Graphics 4400 or above VGA
2GB RAM
500MB HDD
Windows 7 (32-bit) OS
DirectX 11 Software

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی