logo.gamebato
بازی THE LAST OF US در ژانر اکشن, ماجراجویانه و از دید سوم شخص روایت می شود. داستان درمورد شخصی به نام جوئل می باشد که وظیفه دارد دختر نوجوانی به نام الی را در میان اتفاقات آخرالزمانی و ایالات متحده اسکورت کند. در این بین درگیر ماجراهایی می شوند.
امتیاز:
3.9/5
بازی THE LAST OF US در ژانر اکشن, ماجراجویانه و از دید سوم شخص روایت می شود. داستان درمورد شخصی به نام جوئل می باشد که وظیفه دارد دختر نوجوانی به نام الی را در میان اتفاقات آخرالزمانی و ایالات متحده اسکورت کند. در این بین درگیر ماجراهایی می شوند.

دانلود بازی The Last of Us برای پلی استشین 4

The Last of Us یک بازی در سبک اکشن و ماجراجویی است که در سال ۲۰۱۳ توسط Naughty Dog توسعه یافته و توسط تیم Sony Computer Entertainment منتشر شده است. کاراکتر اصلی بازی، جوئل، یک قاچاقچی که وظیفه دارد دختر نوجوانی به نام الی( کاراکتر دوم) را در سراسر ایالات متحده پس از آخرالزمان اسکورت کند. The Last of Us از دید سوم شخص روایت می شود و بازیکنان از سلاح گرم و سلاح های بداهه استفاده می کنند و می توانند از مخفی کاری برای دفاع در برابر انسان های متخاصم و موجودات آدمخوار آلوده به قارچ جهش یافته در جنس Cordyceps استفاده کنند. در حالت چند نفره آنلاین این بازی اکشن PS4، حداکثر هشت بازیکن در گیم پلی مشارکتی و رقابتی شرکت می کنند.

دانلود بازی THE LAST OF US برای PS4

در بازی The Last of Us قهرمان بازی برای پیشبرد داستان از محیط های پسا آخرالزمانی مانند شهرها، ساختمان ها، جنگل ها و فاضلاب عبور می کند. در بیشتر بازی، گیمر کنترل جوئل را به دست می گیرد، مردی که وظیفه دارد دختر جوانی به نام الی را در سراسر ایالات متحده اسکورت کند. بازیکن همچنین الی را در طول فصل زمستانی بازی کنترل می کند، و به طور خلاصه سارا دختر جوئل را در سکانس آغازین کنترل می کند .

در مبارزات، بازیکن می تواند از سلاح های دوربرد مانند تفنگ، تفنگ ساچمه ای و کمان و سلاح های کوتاه برد مانند تفنگ دستی و تفنگ ساچمه ای کوتاه استفاده کند. بازیکن می‌ تواند سلاح‌ های غوغا با استفاده محدود، مانند لوله‌ ها و چوب‌ های بیسبال را از بین ببرد، و بطری‌ ها و آجرها را برای پرت کردن، بیهوش کردن، یا حمله به دشمنان پرتاب کند. بازیکن می تواند با استفاده از آیتم های جمع آوری شده، سلاح ها را در میز کار ارتقا دهد. تجهیزاتی مانند کیت های بهداشتی و کوکتل مولوتف را می توان با استفاده از اقلام جمع آوری شده پیدا کرد یا ساخت. با جمع آوری قرص ها و گیاهان دارویی می توان ویژگی هایی مانند سنج سلامت و سرعت ساخت را, ارتقا داد. سلامتی را می توان با یافتن اقلام خوراکی یا از طریق استفاده از کیت های بهداشتی شارژ کرد.

دانلود بازی THE LAST OF US برای PS4

اگرچه بازیکن می‌ تواند مستقیماً به دشمنان حمله کند، اما می‌ تواند از مخفی کاری برای حمله ناشناخته یا یورش به آنها استفاده کند. در سیستم پوشش پویا، بازیکن می‌ تواند پشت موانع خم شود تا در طول نبرد به یک مزیت تاکتیکی دست یابد. این بازی دارای دوره‌ هایی بدون مبارزه است که اغلب شامل مکالمه بین شخصیت‌ ها می‌ شود. بازیکن می‌ تواند پازل‌ های ساده را حل کند، مانند استفاده از پالت‌ های شناور برای حرکت دادن الی که قادر به شنا نیست، در آب‌ ها، و استفاده از نردبان یا زباله‌ دان برای رسیدن به مناطق بالاتر. کلکسیونی‌ های داستانی، مانند یادداشت‌ ها، نقشه‌ ها و کمیک‌ ها را می‌توان جمع‌آوری کرد و در منوی کوله‌ پشتی مشاهده کرد.

دانلود بازی THE LAST OF US برای PS4

بازی The Last of Us دارای یک سیستم هوش مصنوعی است که توسط آن دشمنان انسان متخاصم به نبرد واکنش نشان می دهند. اگر دشمنان بازیکن را پیدا کنند، ممکن است تحت پوشش قرار بگیرند یا کمک بخواهند، و می توانند در زمانی که حواسشان پرت می شود، بیرون از مهمات، یا در دعوا، از مزیت بازیکن استفاده کنند. همراه بازیکن یعنی الی، می تواند با پرتاب اشیاء به سمت تهدیدات برای بیهوش کردن آنها، اعلام مکان دشمنان نادیده، یا استفاده از چاقو و تپانچه برای حمله به دشمنان، در مبارزه به جوئل کمک کند. شاید به درستی بتوانیم این بازی را از محبوبترین و به نوعی شاهکار سونی برای نسل هفتم نام ببریم. اگر به دنبال بازی هستید که شما را میخکوب کند, قطعا گیمباتو این بازی سراسر هیجان را به شما پیشنهاد می دهد. جهت دانلود بازی برای پلی استیشن به وب سایت گیمباتو منبع بازی های کامپیوتری مراجعه کنید.

دانلود بازی THE LAST OF US برای PS4

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
CPU
VGA
RAM
HHD
OS
software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی