logo.gamebato
The Stanley Parable: Ultra Deluxe یک تصور مجدد مبسوط از The Stanley Parable منتشر شده در سال 2013 است. شما در نقش استنلی بازی خواهید کرد و در نقش استنلی بازی نخواهید کرد.
امتیاز:
3.9/5
The Stanley Parable: Ultra Deluxe یک تصور مجدد مبسوط از The Stanley Parable منتشر شده در سال 2013 است. شما در نقش استنلی بازی خواهید کرد و در نقش استنلی بازی نخواهید کرد.

دانلود بازی The Stanley Parable: Ultra Deluxe برای کامپیوتر در The Stanley Parable: Ultra Deluxe شما یک انتخاب خواهید کرد ، و ناتوان خواهید شد. شما The Stanley Parable: Ultra Deluxe را بازی نمی کنید که برنده شوید. The Stanley Parable بازی است که شما را بازی می کند ! The Stanley Parable یک بازی ویدئویی مبتنی بر داستان است که توسط توسعه دهندگان Davey Wreden و William Pugh طراحی و نوشته شده است. این بازی دارای مضامینی در زمینه تولید و توسعه ی بازی ها مانند قدرت انتخاب در بازی های ویدیویی، رابطه بین سازنده و بازیکنان یک بازی و تقدیر/سرنوشت است. 

دانلود بازی The Stanley Parable Ultra Deluxe برای PC|گیمباتو

در بازی، بازیکن یک قهرمان بی صدا به نام استنلی را در کنار روایتگریِ بازیگر بریتانیایی کِوان برایتینگ (Kevan Brightin) هدایت می کند. با پیشرفت داستان، بازیکن با مسیرهای متفاوتی روبرو می شود. بازیکن ممکن است با دستورات راوی مخالفت کند، که در صورت عدم اطاعت، در داستان گنجانده می شود و مسیر بازی تغییر خواهد کرد. بسته به انتخاب های انجام شده، بازیکن قبل از بازنشانی بازی به ابتدا با پایان های مختلفی روبرو می شود.

دانلود بازی The Stanley Parable Ultra Deluxe برای PC|گیمباتو

نسخه ی به روز رسانی شده ی The Stanley Parable: Ultra Deluxe (2022): 

Ultra Deluxe پایان های بازی را بیشتر گسترش می دهد، از جمله مسیرهای بیشتر، محیط های جدید و پایان های جایگزین.

در محتوای Ultra Deluxe مجموعه ای از پایان ها وجود دارد که باعث شروع بعدی می شود. بازیکن در نقش استنلی منطقه جدیدی از بازی را کشف می کند که “محتوای جدید” را اعلام می کند، اما به خاطر بی میلی راوی، محتوا بسیار کم است. در ریست بعدی بازی، راوی استنلی را به منطقه جدیدی به نام Memory Zone راهنمایی می‌کند، که تمام ستایش‌هایی را که The Stanley Parable دریافت کرده بود، بازگو می‌کند، اما به زودی منطقه‌ای پر از بخار پیدا می‌کند (به عنوان “گاز تحت فشار” در نسخه‌های کنسولی) نظرات کاربران که به بازی انتقاد می‌کنند، راوی را به ناراحتی بیشتر می‌کشاند که The Stanley Parable به اندازه کافی خوب نبود. در بازنشانی دیگر، راوی استنلی را به ویترینی از ویژگی‌های The Stanley Parable 2 راهنمایی می‌کند که از جمله آن‌ها شامل مجسمه‌های کلکسیونی برای جستجو در بازی و یک «سطل اطمینان» است که در بازی‌های بعدی ظاهر می‌شود و می‌توان از آن برای تغییر بیشتر موارد پایان های اولیه بازی استفاده کرد.

دانلود بازی The Stanley Parable Ultra Deluxe برای PC|گیمباتوعلاوه بر این، بازی از نظر بصری ارتقا یافته است تا فناوری مدرن را منعکس کند و در عین حال لحن اصلی بازی را حفظ کند. در The Stanley Parable: Ultra Deluxe، هر چیزی که به یاد دارید دوباره ساخته شده است، اما به نوعی متفاوت است. ما قبلا اینجا بودیم، نه؟ آیا استنلی هنوز همان چیزی است که در آن زمان بود؟ یا این شما هستید که تغییر کرده اید ؟! این بازی خاص پسند از طریق لینک های پائین همین صفحه از وبسایت گیمباتو در دسترس شماست تا تمام زوایای پنهان مراحل ساخت و توسعه ی یک بازی ویدئویی را از نزدیک بتوانید لمس کنید. فراموش نکنید که پایان، هیچگاه پایان نیست…

نسخه Ultra Deluxe v03.08.2022 MULTi6 – ElAmigos
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 740MB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

دارای امتیاز 90 از 100 نزد منتقدین وبسایت متاکریتیک.

دریافت و انجام این بازی به افراد زیر 12 سال از سوی گیمباتو توصیه نمی شود.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Intel Core i3 2.00 GHz or AMD equivalent CPU
NVIDIA GeForce 450 or higher with 1GB Memory VGA
1GB RAM
5GB HDD
Windows 7 or higher 64bit OS
Software

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی