داستان از این قرار است که شما در یک درخت که در اسمان ها قراردارد از خواب بیدار می شوید بدون اینکه چیزی را به
داستان از این قرار است که شما در یک درخت که در اسمان ها قراردارد از خواب بیدار می شوید بدون اینکه چیزی را به خاطر بیاورید، شما باید یک

دانلود بازی Youropa برای کامپیوتر

بازی اکشن و ماجراجویی Youropa در سال 2018 توسط frecle ApS توسعه یافت. Youropa شهری است که در آسمان ها قرار دارد و در آن شما خود را در چنگال یک درخت گرفتار می بینید. داستان از این قرار است که شما در یک درخت از خواب بیدار می شوید بدون اینکه چیزی را به خاطر بیاورید، باید یک شهر تکه تکه شده عجیب را که در آسمان شناور است کاوش کنید تا بفهمید که چه کسی هستید و در کجای دنیا قرار دارید. شما نقش You را بازی می کنید، یک انسان نمای کوچک که پاهایش حالت چسبندگی دارد و به راحتی به دیوارها می چسبد.

دانلود بازی Youropa  برای کامپیوتر به صورت رایگان | گیمباتو

وظیفه شما این است که همه چیز را به جای خود بازگردانید، علت اتفاقی که افتاده را بفهمید و مهمتر از همهبفهمید که کی هستید و هدفتان چیست. you به یک سفر خطرناک می رود تا رازهای یک جهان در حال تغییر را کشف کند و تا آنجا که ممکن است اطلاعات بیشتری در مورد خود بدست آورد. در این بازی ماجراجویی کامپیوتر انواع تله ها و آزمونهای سخت در مسیر شما قرار دارد که با گذراندن آنها می توانید درهای جدیدی را باز کنید. پازل ها هم فیزیکی و هم منطقی خواهند بود و برای حل کردن آن ها باید تمام قوای خود را بکار گیرید.

دانلود بازی Youropa  برای کامپیوتر به صورت رایگان | گیمباتو

شما باید از توانایی منحصر به فرد خود برای حل یک سری چالش های همیشه در حال تکامل استفاده کنید. در دنیایی انتزاعی اما منطقی که درک شما از بعد سوم را به چالش می‌کشد با پازل‌ها، معماها، دشمنان وحشی، خطرات محیطی و موارد دیگر روبرو خواهید شد. کل بازی با استفاده از ابزارهای ویرایش فوق العاده آسان ساخته شده است. قفل بیش از 450 بلوک ساختمانی را باز کنید و سطوح شگفت انگیز بسازید. Youropa یک بازی در مورد شکستن قوانین و تفکر خارج از چارچوب است.

دنیای این بازی اکشن کامپیوتری دائماً به یک شکل تغییر می کند و حتی گاهی اوقات به چند قسمت تقسیم می شود. به همین دلیل است که شما نیاز به چابکی، سرعت و اعتماد به نفس دارید تا بر تمام موانع و خطرات سر راه غلبه کنید. قهرمان شما دارای توانایی منحصر به فردی است که به دلیل چسبندگی پاهایش می تواند به طور پیوسته روی هر سکو و دیوار بایستد. در همان دقایق ابتدایی گیم پلی، می توانید تمام منحصر به فرد بودن این بازی را احساس کنید.

دانلود بازی Youropa  برای کامپیوتر به صورت رایگان | گیمباتو

هیچ مفهومی از دنیای واقعی در اطراف شما وجود ندارد و  این ویژگی اصلی گیم پلی بازی است. Youropa یک بازی برای شکستن قوانین است، همه اینها همراه با زیباترین طراحی و استادانه ترین گرافیک، حس فوق العاده ای از این بازی برای شما به ارمغان می آورد. در ادامه برای دانلود رایگان این بازی با گیمباتو همراه باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی