logo.gamebato
OLLIOLLI WORLD یک بازی به سبک اکشن و ورزشی بوده که در شهر Radlandia جریان دارد. بازیکن می تواند با انجام بیش از 100 حرکت با دیگر رقبا در لیگ جهانی شرکت کند و با آنها به رقابت بپردازد.
امتیاز:
3.9/5
OLLIOLLI WORLD یک بازی به سبک اکشن و ورزشی بوده که در شهر Radlandia جریان دارد. بازیکن می تواند با انجام بیش از 100 حرکت با دیگر رقبا در لیگ جهانی شرکت کند و با آنها به رقابت بپردازد.

دانلود بازی OLLIOLLI WORLD برای کامپیوتر

OLLIOLLI WORLD یک بازی ورزشی کامپیوتری بوده که به وسیله تیم Roll7 توسعه یافته است و استدیو Private Division این بازی را برای پلتفرم pc و پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری XIS، ایکس باکس وان در فوریه 2022 منتشر کرده است. دنیای ورزشی همیشه الهام بخش بازی های ویدئویی بوده و طرفداران خاص خود را دارد. در این بازی سازندگان آن به سراغ ورزش اسکیت برد رفته اند. بازی از شخصیت های فانتزی زیادی رونمایی کرده است. بازی OLLIOLLI WORLD در Radlandia اتفاق می‌ افتد، جایی که گیمر می‌تواند با شخصیت‌ های بازی تعامل داشته باشد و در ماموریت‌ های جانبی شرکت کند. برای به دست آوردن امتیازات بالا، گیمر باید ترفندهای زنجیره ای را به منظور به دست آوردن کمبوها به هم متصل کند. بازیکن می تواند بر روی دیوارها سوار شود و به اسکیت بپردازد و روی ریل ها حرکت کند تا امتیاز خود را افزایش دهد.

OlliOlli World.banner3

OlliOlli World یک بازی اسکیت بورد با پلتفرم دو بعدی است و عناصر جدیدی را برای فرنچایز معرفی می کند، مانند لوله های یک چهارم و مسیرهای انشعاب که همگی می تواند مسیر بازیکن را مشخص کند. شما می توانید در در دنیای که Radlandia پیش روی شما قرار داده حرکت کنید و به کاوش بپردازید. شما می توانید شخصیت خود را در این بازی سفارشی سازی کنید. به گشت و گذار ادامه دهید و دوستان جدیدی را برای خود پیدا کنید. ماموریت ها را جسورانه با موفقیت پشت سر بگذارید و چالش را بپذیرید.

OlliOlli World.banner2

بازی OLLIOLLI WORLD در دو سری قبلی منتشر شد و اکنون سری سوم از این بازی را پیش روی دارید. طراحان این بازی همچنان که سطح بازی را حفظ کردند, روی دسترسی آسانتر برای تازه واردان تمرکز دارند. در این نسخه برخلاف نسخه های قبلی بازی به سه بعدی تغییر پیدا کرده است. تا بازیکن بتواند به جلو و عقب اسکیت کند و فرودهای ناموفق کمتر مجازات شوند. Radlandia  یک آرمان شهر اسکیت بورد پر از شخصیت های عجیب و غریب و مکان های پر جنب و جوش است که سفر به آن برای اسکیت بازهای حرفه ای خالی از لطف نیست. مسیرهای جدید، ماموریت‌ های جانبی تازه و فرصت‌های حماسی را در این شهر کشف کنید که کاملاً با یک موسیقی متن جذاب تکمیل شده است.

OlliOlli World.banner1

در این بازی جذاب و هیجان انگیز می توانید با توانایی بیش از 100 حرکت با در لیگ های جهانی با رقبای خود به رقابت بپردازید و برای رسیدن به بالاترین امتیازات مبارزه کنید. قفل های بازی را باز کنید و پاداش خود را کسب کنید. به جنب و جوش خود در شهر پردازید و از فضای زنده و روح بخش بازی اسکیت برد لذت ببرید. در ادامه برای دانلود این بازی کامپیوتری جذاب و پلتفرمر با گیمباتو همراه باشید.

نسخه Windows
نسخه حجم فایل (هر نسخه) لینک دانلود مستقیم
OlliOlli World-FitGirl Repack 641MB Download
OlliOlli World-CODEX 1.1GB Download

نکته بسیار مهم! برای اجرای این بازی حتما باید از گیم‌پد استفاده کنید. امکان اجرای بازی با موس و کیبورد در حال حاضر نیست.

آموزش نصب نسخه CODEX:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

رده سنی:E+10

برای افراد کمتر از 10سال شاید زیاد جذاب نباشد

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
2.4GHz i5 or higher 2.5GHz dual core processor or higher CPU
GeForce GTX 550 Ti or Radeon HD 4850 Intel HD 530, GeForce GT 430 or Radeon HD 5570 (DirectX 10.1 / Shader Model 4.1 support required) VGA
4GB RAM 4GB RAM RAM
6GB 6GB HHD
Windows 10 64-bit Windows 10 64-bit OS
Software

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی