logo.gamebato
بازی UNCHARTED 3 DRAKE S DECEPTION انچارتد 3 در سبک اکشن ماجراجویی و تیراندازی میباشد که از دید سوم شخص روایت می شود و داستان
امتیاز:
3.9/5
بازی UNCHARTED 3 DRAKE S DECEPTION انچارتد 3 در سبک اکشن ماجراجویی و تیراندازی میباشد که از دید سوم شخص روایت می شود و داستان درمورد شخصیتی به نام ناتان

دانلود بازی Uncharted 3: Drake’s Deception برای ویندوز

بازی Uncharted 3: Drake’s Deception یک بازی اکشن کامپیوتری و ماجراجویی از دید سوم شخص است که در سال ۲۰۱۱ توسط Naughty Dog توسعه یافته و توسط استودیو Sony Computer Entertainment منتشر شده است. این سومین ورودی اصلی از سری Uncharted است و در نوامبر 2011 برای پلی‌استیشن 3 منتشر شد. داستان تک‌ نفره دو سال پس از Among Thieves (2009) روایت می‌شود که شخصیت اصلی داستان یعنی ناتان دریک و مربی او ویکتور سالیوان را دنبال می‌ کند که در جستجوی بازی هستند. شهر گمشده افسانه ای Iram of the Pillars هنگام نبرد با یک گروه مزدور به رهبری کارفرمای سابق سالیوان، کاترین مارلو.

دو سال پس از وقایع بازی قبلی و در ادامه آن، شکارچیان گنج، ناتان دریک و ویکتور سالیوان، دوست دیرینه ناتان، با تالبوت در لندن ملاقات می‌کنند. او علاقه مند به خرید انگشتر ناتان است که از پدرش سر فرانسیس دریک به او ارث رسیده است. این دو تالبوت را به استفاده از اسکناس های تقلبی متهم می کنند و دعوا شروع می شود. آنها توسط گروه تالبوت، چارلی کاتر تحت مبارزه قرار می گیرند و کارفرمای تالبوت، کاترین مارلو حلقه دریک را می دزدد و کاتر به ناتان و سالی شلیک می کند.

Uncharted 3 Drakes Deception.banner1

در بازی Uncharted 3 بازیکن کنترل ناتان دریک را در اختیار دارد. کاراکتر دریک تعداد زیادی مجموعه انیمیشن مختلف دارد که او را قادر می سازد مطابق با محیط اطراف خود واکنش نشان دهد. دریک از نظر بدنی ماهر و ورزیده است و قادر به پریدن، دویدن، بالا رفتن، شنا کردن، بالا رفتن از لبه‌ های باریک و دیواره‌ ها برای قرار گرفتن بین نقاط و انجام سایر اقدامات آکروباتیک است. دریک اکنون می‌تواند به روش‌ های بیشتری نسبت به قبل با حریفان مقابله کند, مثل نبرد تن به تن با چندین حریف، حملات مرگبار و گزینه‌ های مخفی کاری جدید. بازیکن می تواند به حداکثر دو اسلحه گرم و چهار نارنجک مجهز شود. و به طور خودکار اسلحه‌ ای را که استفاده می‌ کند, جایگزین کرده و ارتقا دهد و مهمات اضافی از دشمنان سرنگون‌ شده را برای خود ذخیره کند.

Uncharted 3 Drakes Deception.banner2

گیمر در نقش ناتان دریک می‌ تواند او را هدایت کرده تا از پشت گوشه‌ ها یا دیوارها با استفاده از تیراندازی یا آتش کور برای خود پوششی درست کند و از دشمنان در امان باشد. اگر دریک توسط دشمنانش شناسایی نشود، بازیکن می‌ تواند سعی کند از مخفی کاری برای بیرون آوردن آنها استفاده کند، مثلاً از پشت سر آنها ظاهر شود و با یک ضربه آنها را از پای دربیارد، یا در حالی که دریک از بلندی آویزان شده روی دشمن بیفتد و او را بکشد. در این نسخه از بازی Uncharted 3 شاهد مکانیک مخفی کاری ساده و بهبود یافته هستیم که کار را برای بازیکن راحتتر کرده است. در قسمت هایی از بازی شاهد ارائه سرنخی هایی هستیم که بازیکن باید آنها را پیدا و همانند پازل کنار هم چیده و معماها را حل کند. گیمباتو به شما پیشنهاد می کند دانلود بازی کامپیوتری جذاب و هیجان انگیز آنچارتد 3 را از دست ندهید.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
CPU
VGA
RAM
HHD
OS
software

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی