logo.gamebato
Bloodborne بازی بلادبورن در سبک اکشن, نقش آفرینی و از دید سوم شخص می باشد. بازی در شهری ترسناک و قدیمی با سبک معماری دوران ملکه ویکتوریا, Yharnam اتفاق می افتد و اهالی شهر همگی به یک بیماری دچار شده اند که آنها را وحشی کرده است.
امتیاز:
3.9/5
Bloodborne بازی بلادبورن در سبک اکشن, نقش آفرینی و از دید سوم شخص می باشد. بازی در شهری ترسناک و قدیمی با سبک معماری دوران ملکه ویکتوریا, Yharnam اتفاق می افتد و اهالی شهر همگی به یک بیماری دچار شده اند که آنها را وحشی کرده است.

دانلود بازی Bloodborne برای کامپیوتر

Bloodborne – بلاد بورن یک بازی سوم شخص در ژآنر اکشن و نقش آفرینی می باشد که در سال ۲۰۱۵ توسط استدیو FromSoftware توسعه یافته و توسط تیم  Sony Computer Entertainment برای پلی‌ استیشن ۴ منتشر شده است. در بازی Bloodborne کاراکتر نقش اول، یک شکارچی (هانتر) است و در شهر قدیمی و ترسناک گوتیک، الهام‌ گرفته از دوران ویکتوریا، Yharnam، داستان اتفاق می افتد. ساکنان این شهر به یک بیماری که از راه خون منتقل می شود, مبتلا هستند. بازیکن در تلاش برای یافتن منبع بیماری، اسرار شهر را در حین مبارزه با جانوران و موجودات عجیب و غریب کشف می کند.

دانلود بازی BLOODBORNE برای PS4
 

بازی بلادبورن از دید سوم شخص روایت می شود. بازیکن قهرمان داستان را کنترل می کند و گیم پلی این بازی جنگی کامپیوتر بر روی جنگ و اکتشاف مبتنی بر سلاح های استراتژیک متمرکز است. بازیکنان در حین استفاده از آیتم هایی مانند شمشیر و سلاح گرم، کاوش در مکان های مختلف، تعامل با شخصیت های غیر بازیکن و کشف رمز و راز شهر، با دشمنان مختلفی مبارزه می کنند. Bloodborne که شباهت های زیادی به سری بازی های Souls توسط همین سازنده و کارگردان دارد، از آثار ادبی نویسندگان H. P. Lovecraft و Bram Stoker و طراحی معماری مکان های واقعی در کشورهایی مانند رومانی، جمهوری چک و اسکاتلند الهام گرفته شده است.

دانلود بازی BLOODBORNE برای PS4
 

در ابتدای بازی اکشن Bloodborne، بازیکن شخصیت خود یعنی شکارچی را خلق می کند. بازیکن جزئیات اصلی شکارچی را تعیین می کند. جنسیت، مدل مو، نام، رنگ پوست، فرم بدن، صدا و رنگ چشم برخی از گزینه هایی هستند که بازیکن می تواند برای خود شخصی سازی کند. گیمر همچنین یک کلاس شروع را انتخاب می کند که به عنوان “Origin” شناخته می شود، که یک پیشینه اساسی برای شکارچی فراهم می کند و ویژگی های شروع بازیکن را تعیین می کند. راه دیگری که بازیکن شکارچی خود را تعریف می‌ کند این است که اعضای برادری خود را انتخاب کند. این جوامع دینی که به «عهدنامه» معروف هستند، هر یک دیدگاه خود را درباره جهان دارند.

دانلود بازی BLOODBORNE برای PS4
 

در ادامه بازی همچنین بازیکن می تواند با تعامل با فانوس هایی که در سراسر جهان Yharnam پخش شده اند، به منطقه امن، معروف به “رویای شکارچی” بازگردد. انجام این کار سلامتی بازیکن را دوباره پر می کند، اما همه دشمنان در دنیای بازی به استثنای باس ها و مینی باس ها را دوباره پر می کند. فانوس ها همچنین به عنوان ایست بازرسی بازی عمل می کنند. بازیکن پس از مرگ به آخرین فانوس فعال بازخواهد گشت. رویای شکارچی که جدا از Yharnam قرار دارد، برخی از ویژگی های اساسی بازی را به بازیکن ارائه می دهد. بازیکنان می‌توانند با استفاده از Blood Echoes یا Insight آیتم‌ های مفیدی مانند سلاح، لباس و مواد مصرفی را از Messengers خریداری کنند، شخصیت خود را با صحبت با Doll ارتقا دهند، یا سلاح‌ های خود را در کارگاه ارتقا دهند. برخلاف Yharnam و سایر مکان‌ های بازی، رویای شکارچی کاملاً ایمن در نظر گرفته می‌ شود زیرا تنها مکانی در بازی است که دشمنان آن را نمی توانند ببینند. با این حال، دو باس نبرد آخر بازی در رویای شکارچی اتفاق می‌ افتد، اگرچه هر دو برای بازیکن اختیاری هستند. تیم گیمباتو به شما پیشنهاد می کند به هیچ وجه این بازی جذاب را از دست ندهید, چون بازی Bloodborne برای PS4 جز موفق‌ ترین و بهترین بازی‌ های نسل هشت در سال ۲۰۱۵ بوده و با نمایش گیم پلی تماشایی به خوبی توانست جایگاه ویژه‌ ای میان برترین بازی‌ های تاریخ برای خود دست و پا کند. در ادامه با ما همراه باشید.

دانلود بازی BLOODBORNE برای PS4
 
سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
CPU
VGA
RAM
HHD
OS
software

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی