logo.gamebato
Shadow Warrior 2 تکامل خیره‌کننده بازی تیراندازی اول شخص بی‌نظیر Flying Wild Hog است که پس از ماجراجویی‌های بعدی شوگان سابق شرکتی Lo Wang به وقوع می پیوندد. اکنون به عنوان یک مزدور منزوی در لبه دنیایی فاسد، جنگجوی مهیب باید دوباره ترکیبی ویرانگر از اسلحه ها، تیغه ها، جادو و شوخ طبعی را به کار گیرد تا لژیون های اهریمنی را که بر جهان غلبه کرده اند، نابود کند…
امتیاز:
3.9/5
Shadow Warrior 2 تکامل خیره‌کننده بازی تیراندازی اول شخص بی‌نظیر Flying Wild Hog است که پس از ماجراجویی‌های بعدی شوگان سابق شرکتی Lo Wang به وقوع می پیوندد. اکنون به عنوان یک مزدور منزوی در لبه دنیایی فاسد، جنگجوی مهیب باید دوباره ترکیبی ویرانگر از اسلحه ها، تیغه ها، جادو و شوخ طبعی را به کار گیرد تا لژیون های اهریمنی را که بر جهان غلبه کرده اند، نابود کند…

Shadow Warrior 2 تکامل خیره‌کننده بازی تیراندازی اول شخص بی‌نظیر Flying Wild Hog است که پس از ماجراجویی‌های بعدی شوگان سابق شرکتی Lo Wang به وقوع می پیوندد. اکنون به عنوان یک مزدور منزوی در لبه دنیایی فاسد، جنگجوی مهیب باید دوباره ترکیبی ویرانگر از اسلحه ها، تیغه ها، جادو و شوخ طبعی را به کار گیرد تا لژیون های اهریمنی را که بر جهان غلبه کرده اند، نابود کند. در کنار متحدین آنلاین در قالب چهار نفره به نبرد بپردازید یا به تنهایی در مناظر دیدنی و جذابی که به صورت رویه ای تولید شده اند پیش بروید تا ماموریت های جسورانه را انجام دهید و سلاح های جدید قدرتمند، زره ها و یادگارهای مخفیانه افسانه ها را جمع آوری کنید.

دانلود بازی  Shadow Warrior 2 برای کامپیوتر| گیمباتو

داستان!

پنج سال از زمانی که لو وانگ اتحاد بین رئیس سابق فریبکار خود و خدایان باستانی قلمرو سایه را در هم شکست، می گذرد. علی‌رغم نیات نجیب، تلاش‌های لو وانگ برای از بین بردن تاریکی جهان را فاسد کرد و نظم جدیدی عجیب و وحشی ایجاد کرد که در آن انسان‌ها و شیاطین در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند.

جنگجوی زمانی ترسناک اکنون در سرزمین‌های وحشی در حال تغییر و خارج از دسترس دشمنانش و درخشش نئونی کلان شهر سایبرنتیک زیلا زندگی می‌کند و موجودی ناچیز را به عنوان شمشیر اجاره‌ای برای قبیله‌های محلی یاکوزا می‌خراشد. هنگامی که یک ماموریت ساده به خطا می رود، لو وانگ به درگیری ناپایدار بین یک دانشمند جوان باهوش، دشمن او اوروچی زیلا، و نیروهای شیطانی که در دنیای ما ناآرام شده اند کشیده می شود. قهرمان تیز زبان باید یک بار دیگر تیغه های مرگبار، قدرت آتش سرسام آور و جادوی قدیمی را به کار گیرد تا جهان را از شر پاک کند.

دانلود بازی  Shadow Warrior 2 برای کامپیوتر| گیمباتو

Shadow Warrior 2 یک بازی تیراندازی اول شخص است که توسط Flying Wild Hog توسعه یافته و توسط Devolver Digital منتشر شده است. این بازی دنباله‌ای بر جنگ‌جوی سایه‌ها در سال 2013 است که نسخه‌ی اصلی سال 1997 در آن راه‌اندازی مجدد شده است. این بازی برای مایکروسافت ویندوز در اکتبر 2016، برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در ماه می 2017 و Xbox Game Pass در دسامبر 2018 منتشر شد. دنباله آن، Shadow Warrior 3، در 1 مارس 2022 منتشر شد. شما می توانید نسخه نهایی Deluxe Edition این بازی رو به همراه تمام محتوا های اضافه شده به آن به صورت کام و یکجا از وبسایت گیمباتو دانلود ، نصب و اجرا نمایید. سرگرم باشید!

 

نسخه Deluxe Edition v1.1.14.0 – 9 DLCs – Bonus Content
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 2GB Download
3 2GB Download
4 2GB Download
5 1.88GB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

کسب میانگین 78 از 100 از وبسایت منتقدین متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Intel Core i5-5675C (4 * 3100) or AMD A10-7850K APU (4 * 3700) or equivalent Intel Core i3-6300 (2 * 3800) or AMD A10-5800K APU (4 * 3800) or equivalent CPU
GeForce GTX NVIDIA GeForce GTX 970 / ATI Radeon R9 290 with 4 GB of Video Memory (4096 MB) or Radeon HD 7970 (3072 MB) GeForce GT 560Ti (1024 MB) or Radeon HD 6850 (1024 MB) or better VGA
8GB 8GB RAM
14GB 14GB HHD
Windows 7/8/8.1/10 x64 Windows 7/8/8.1/10 x64 OS
software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی