logo.gamebato
Shadow Warrior 2 تکامل خیره‌کننده بازی تیراندازی اول شخص بی‌نظیر Flying Wild Hog است که پس از ماجراجویی‌های بعدی شوگان سابق شرکتی Lo Wang به
امتیاز:
3.9/5
Shadow Warrior 2 تکامل خیره‌کننده بازی تیراندازی اول شخص بی‌نظیر Flying Wild Hog است که پس از ماجراجویی‌های بعدی شوگان سابق شرکتی Lo Wang به وقوع می پیوندد. اکنون به

Shadow Warrior 2 تکامل خیره‌کننده بازی تیراندازی اول شخص بی‌نظیر Flying Wild Hog است که پس از ماجراجویی‌های بعدی شوگان سابق شرکتی Lo Wang به وقوع می پیوندد. اکنون به عنوان یک مزدور منزوی در لبه دنیایی فاسد، جنگجوی مهیب باید دوباره ترکیبی ویرانگر از اسلحه ها، تیغه ها، جادو و شوخ طبعی را به کار گیرد تا لژیون های اهریمنی را که بر جهان غلبه کرده اند، نابود کند. در کنار متحدین آنلاین در قالب چهار نفره به نبرد بپردازید یا به تنهایی در مناظر دیدنی و جذابی که به صورت رویه ای تولید شده اند پیش بروید تا ماموریت های جسورانه را انجام دهید و سلاح های جدید قدرتمند، زره ها و یادگارهای مخفیانه افسانه ها را جمع آوری کنید.

دانلود بازی  Shadow Warrior 2 برای کامپیوتر| گیمباتو

داستان!

پنج سال از زمانی که لو وانگ اتحاد بین رئیس سابق فریبکار خود و خدایان باستانی قلمرو سایه را در هم شکست، می گذرد. علی‌رغم نیات نجیب، تلاش‌های لو وانگ برای از بین بردن تاریکی جهان را فاسد کرد و نظم جدیدی عجیب و وحشی ایجاد کرد که در آن انسان‌ها و شیاطین در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند.

جنگجوی زمانی ترسناک اکنون در سرزمین‌های وحشی در حال تغییر و خارج از دسترس دشمنانش و درخشش نئونی کلان شهر سایبرنتیک زیلا زندگی می‌کند و موجودی ناچیز را به عنوان شمشیر اجاره‌ای برای قبیله‌های محلی یاکوزا می‌خراشد. هنگامی که یک ماموریت ساده به خطا می رود، لو وانگ به درگیری ناپایدار بین یک دانشمند جوان باهوش، دشمن او اوروچی زیلا، و نیروهای شیطانی که در دنیای ما ناآرام شده اند کشیده می شود. قهرمان تیز زبان باید یک بار دیگر تیغه های مرگبار، قدرت آتش سرسام آور و جادوی قدیمی را به کار گیرد تا جهان را از شر پاک کند.

دانلود بازی  Shadow Warrior 2 برای کامپیوتر| گیمباتو

Shadow Warrior 2 یک بازی تیراندازی اول شخص است که توسط Flying Wild Hog توسعه یافته و توسط Devolver Digital منتشر شده است. این بازی دنباله‌ای بر جنگ‌جوی سایه‌ها در سال 2013 است که نسخه‌ی اصلی سال 1997 در آن راه‌اندازی مجدد شده است. این بازی برای مایکروسافت ویندوز در اکتبر 2016، برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در ماه می 2017 و Xbox Game Pass در دسامبر 2018 منتشر شد. دنباله آن، Shadow Warrior 3، در 1 مارس 2022 منتشر شد. شما می توانید نسخه نهایی Deluxe Edition این بازی رو به همراه تمام محتوا های اضافه شده به آن به صورت کام و یکجا از وبسایت گیمباتو دانلود ، نصب و اجرا نمایید. سرگرم باشید!

 

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی