logo.gamebato
بازی SHADOW OF THE COLOSSUS سایه کلوسوس در سبک اکشن, ماجراجویی و سوم شخص می باشد که در این بازی واندر به همراه اسب وفادار خود آگرو باید به منطقه ای ممنوعه وارد شود و شانزده کلوسی غول پیکر را از میان بردارد تا بتواند دختری به نام مونو را از خواب ابدی بیدار کند. این بازی بی شک یکی از بهترین بازی های تاریخ بازی های ویدئویی در سبک خود می باشد.
امتیاز:
3.9/5
بازی SHADOW OF THE COLOSSUS سایه کلوسوس در سبک اکشن, ماجراجویی و سوم شخص می باشد که در این بازی واندر به همراه اسب وفادار خود آگرو باید به منطقه ای ممنوعه وارد شود و شانزده کلوسی غول پیکر را از میان بردارد تا بتواند دختری به نام مونو را از خواب ابدی بیدار کند. این بازی بی شک یکی از بهترین بازی های تاریخ بازی های ویدئویی در سبک خود می باشد.

دانلود بازی بازی Shadow of the Colossus برای کامپیوتر

بازی Shadow of the Colossus سایه کلوسوس یک بازی ویدئویی در ژانر اکشن و ماجراجویانه و شوتر سوم شخص می باشد که توسط Japan Studio و Team Ico طراحی و منتشر شده است. خط داستانی بازی سایه کلوسوس در یک محیط فانتزی اتفاق می افتد و مرد جوانی به نام Wander را دنبال می کند که وارد یک منطقه ای متروک و ممنوعه می شود و به دنبال قدرتی برای احیای دختری به نام مونو است. گیمر نقش Wander را ایفا میکند و مأموریتی را انجام می دهد که ممکن است مستلزم رستاخیز مونو باشد. برای پیدا کردن و نابود کردن کلوسی ها، شانزده موجود عظیم که در سراسر سرزمین ممنوعه پخش شده اند، که قهرمان داستان با اسب وفادارش آگرو باید از آن عبور کنند. او باید شانزده کلوسی غول پیکر را از بین ببرد تا مونو از خواب ابدی بیدار شود.

SHADOW OF THE COLOSSUS 1

Shadow of the Colossus که به عنوان یک عنوان تأثیرگذار در صنعت بازی های ویدیویی و یکی از بهترین بازی های ویدیویی ساخته شده تا کنون ذکر شده است، به دلیل طراحی های مینیمالیستی منظره، گیم پلی همه جانبه و بازخوانی احساسی آن، اغلب به عنوان یک نمونه مهم از بازی های ویدیویی در نظر گرفته می شود و محبوبیت فوق العاده ای در بین گیمرهای علاقمند به این سبک بازی پیدا کرده است. این بازی اکشن کامپیوتری و محبوب از منظر سوم شخص در یک محیط گرافیکی سه بعدی اتفاق می‌ افتد و شامل گیم‌ پلی مبتنی بر مبارزه است. پلتفرمینگ و عناصرپازل محیط بازی را تا حد زیادی به عنوان یک جهان باز یکپارچه تعریف میکند. اسب واندر، آگرو نقش زیادی در بازی ایفا می کند. جدا از ظرفیت آن به عنوان وسیله ای برای حمل و نقل، Agro بازیکن را قادر می سازد تا از روی اسب بجنگد، یک راه حیاتی برای شکست دادن برخی از کلوسی ها که این نقش در طول بازی پررنگتر می شود.

دانلود بازی SHADOW OF THE COLOSSUS برای پی سی
 

هر مرحله بازی Shadow of the Colossus به صورت چرخه ای رخ می دهد. با شروع از یک نقطه مرکزی در یک چشم انداز وسیع، بازیکن به دنبال یک کلوسی عظیم الچثه می گردد و آن را شکست می دهد و سپس به نقطه مرکزی باز می گردد تا این روند را تکرار کند. بازیکن باید از مسیرهای انحرافی و صعب العبور رد شود تا کلوسی ها را پیدا کند. آنها بالای صخره های بلند یا مناطق دور افتاده قرار دارند. واندر باید از نقطه ضعف کلوسی را پیدا و به آن ضربه بزند. برای اینکه این کار را انجام دهد باید از کلوسی بالا رود و اسلحه خود را بر پیشانی آن فرود آورد.

دانلود بازی SHADOW OF THE COLOSSUS برای پی سی
 

در Shadow of the Colossus هر کلوسی حداقل یک نقطه ضعف دارد که نماد آن یک سیگل درخشان است که می تواند با نور بازتاب شده شمشیر واندر روشن و شناسایی شود. هر غول بزرگ دارای نواحی پوشیده از خز یا برآمدگی هایی است که واندر ممکن است از آنها برای گرفتن و کوچک کردن غول بزرگ استفاده کند، در حالی که ممکن از طرف آنها به هر سمتی پرتاپ و یا به زمین کوبیده شود. واندر یکی استقامت سنج همراه خواهد داشت که اگر به غول آویزان شود, میزان آن کاهش پیدا می کند. بنابراین زمان زیادی برای بازیکن باقی نمی ماند و باید خیلی سریع عملیات خود را انجام دهد. به غیر از کلوسی ها تنها یک گونه از حیوانات موجود در بازی روی گیم پلی تأثیر می گذارد: خوردن دم نوعی مارمولک، استقامت سنج واندر را افزایش می دهد. گرافیک و صداگذاری و موسیقی این بازی خیره کننده است و شما را مجذوب خود می کند. این بازی کامپیوتری بی شک یکی از بهترین بازی های سبک ماجراجویی به شمار می رود, گیمباتو به شما پیشنهاد می کند به هیچ وجه این بازی فوق العاده را از دست ندهید.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی