logo.gamebato
به Evelyn در تلاش او برای نجات یک جزیره مرموز در یک ماجراجویی جوی مبتنی بر پازل با داستانی که در 30000 سال زمان را
امتیاز:
3.9/5
به Evelyn در تلاش او برای نجات یک جزیره مرموز در یک ماجراجویی جوی مبتنی بر پازل با داستانی که در 30000 سال زمان را در بر می گیرد، بپیوندید.

Roccos Island.Ring .to .End .the .Pain .banner1

داستان بازی “Rocco’s Island: Ring to End the Pain” یک بازی فانتزی برای کامپیوتر می باشد و داستان از جایی آغاز می‌شود که یک نوجوان غمگین به اشتباه وارد یک مسابقه در زمان می‌شود و باعث تغییر مسیر تاریخ می‌شود. در پس زمینه بازی، جزیره‌ای مرموز حاضر است که پر از شخصیت‌های عجیب و غریب است که در آن حرکت می‌کنند. قهرمان داستان، در یک تجربه اشتباهی قرار گرفته است تا بتواند همه را نجات دهد. شما به طور ناگهانی از خواب بیدار می‌شوید و بدون اطلاع از موقعیت خود، ناراحت و محزون هستید. سفر در این بازی به کشف گذشته و شناخت کاراکتر خود اختصاص دارد. البته، داستان بازی به همان اندازه به حالت فعلی هم توجه خواهد کرد.

Roccos Island.Ring .to .End .the .Pain .banner2

شما در این عنوان، نقش یک دختر ماجراجو به نام Evelyn را به عهده خواهید داشت که در یک جزیره مرموز به هوش آمده و به زودی متوجه می‌شود که سرنوشت و زندگی ساکنان این جزیره به او وابسته است. سفری پر از ماجراجویی هیجان انگیز و سرگرم‌کننده با کاراکترهایی ماندگار و دوست‌داشتنی در انتظار شماست. این سفر، به همراه خودشناسی، تصمیم‌های مهمی در زمان گذشته و حال را به همراه خواهد داشت و هر چه بیشتر در داستان پیشروی کنید، به عمق بیشتری از داستان دست خواهید یافت.

Roccos Island.Ring .to .End .the .Pain .banner3

بازی کامپیوتر Rocco’s Island: Ring to End the Pain در سال 2022 به بازار عرضه شد توسط شرکت Cogoo توسعه یافته بود و توسط همین شرکت به بیرون آمد این بازی در ژانر پازل و ماجراجویی می باشد همین الان می توانید آخرین آپدیت این بازی رو از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده و اهالی این جزیره را نجات دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی