logo.gamebato
Ready or Not یک تیراندازی شدید، تاکتیکی و اول شخص است که دنیای امروزی را به تصویر می‌کشد که در آن واحدهای پلیس SWAT برای
امتیاز:
3.9/5
Ready or Not یک تیراندازی شدید، تاکتیکی و اول شخص است که دنیای امروزی را به تصویر می‌کشد که در آن واحدهای پلیس SWAT برای خنثی کردن موقعیت‌های خصمانه و

دانلود بازی Ready or Not برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Ready or Not د باید واحدهای پلاس SWAT برای خنثی کردن موقعیت‌های شرورانه وارد عمل شده و ماموریت‌های خود را انجام دهند. لطفا به یاد داشته باشید که محتواهای زیادی برای بازی در نظر گرفته شده است و می‌توانید ماموریت‌ها را با انگیزه بالایی ادامه دهید. می‌توانید به سراغ نقشه‌ها و ماموریت‌های بازی رفته و به سلاح‌های جدید هم دست پیدا کنید و می‌توانید تمام مهارت‌های خود را در بازی به نمایش گذارید.

دانلود بازی Ready or Not برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی Ready or Not که یک بازی تیراندازی برای کامپیوتر می باشد , واحدهایی را به شما نشان می‌دهد که با مشورت کار خود را جلو برده و یک افسر نیروی پلیس به‌زودی با سناریوهای پر تنشی روبرو خواهد شد که با شرایط تغییر پیدا می‌کنند. شما باید به سراغ مهاجمین در بازی رفته و هرج و مرج‌ها را از بین ببرید. یک سری از ماموریت‌ها هم تقلیدی بوده و تنها با آگاهی از محیط می‌توانید آن‌ها را به پایان رسانید. باید دنیای بازی را زنده کرده و از هیچ گونه هزینه‌ای دریغ نکنید. می‌توانید از تجهیزاتی استفاده کنید که تیم‌ها در خیلی از زمینه‌ها از آن بهره می‌برند.

دانلود بازی Ready or Not برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری Ready or Not که در سال 2021 به صورت Early-Access منتشر شده است توسط کمپانی سازی VOID Interactive توسعه یافته و همین شرکت بازی سازی این بازی را به بازار عرضه کرده است. ژانرهای این بازی اکشن , تیراندازی , مخفی کاری , استراتژیک و اول شخص می باشد. و در ژانر بازی های تاکتیک محور بسیار مورد توجه قرار گرفته است و نظر کاربران استیم به شدت مثبت بوده است. شما همین الان می توانید آخرین آپدیت این بازی را از سرورهای سریع گیمباتو دانلود کرده و فقط یادتون باشه که در برابر تبهکاران آیا ((آماده هستید))؟

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی