logo.gamebato
Beacon Pines یک ماجراجویی زیبا و ترسناک است که در یک کتاب مرموز اتفاق می افتد. تا دیروقت بیرون بروید، دوستان جدیدی پیدا کنید، حقایق
امتیاز:
3.9/5
Beacon Pines یک ماجراجویی زیبا و ترسناک است که در یک کتاب مرموز اتفاق می افتد. تا دیروقت بیرون بروید، دوستان جدیدی پیدا کنید، حقایق پنهان را کشف کنید و

دانلود بازی Beacon Pines برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی Beacon Pines در یک کتاب مرموز اتفاق می‌افتد و شما هم نقش خواننده کتاب و شخصیت اصلی آن را برعهده خواهید داشت. اتفاقات عجیبی در انبار قدیمی در حال رخ دادن است تا دیر وقت بیرون رفته و دوستان جدیدی را پیدا کنید.  حقایق پنهان را کشف کرده و کلماتی را جمع آوری کنید که مسیر سرنوشت را تغییر می‌دهند.

دانلود بازی Beacon Pines برای کامپیوتر | گیمباتو

از این جذابیت‌ها می‌توان در نقاط عطف خاصی در داستان استفاده کرد تا یک کلمه خالی را پر کند و هر چیزی که در ادامه می‌یابد هم به شدت تغییر می‌کند. در بازی Beacon Pines  با استفاده از یک سری Chronicle ها می‌توانید به نقاط عطف داستان پی ببرید. یک درخت داستان تعاملی که همراه با انتخاب‌های شما شاخه‌دار شده است، رشد پیدا می‌کند.

دانلود بازی Beacon Pines برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری Beacon Pines توسط Hiding Spot توسعه یافته و شرکت Fellow Traveller آن را به بازار منتشر کرده است. این بازی در سال 2022 منتشر شد و ژانرهای ترسناک , ماجراجویی , رازآلود و نقش آفرینی را دارد. نمره بسیار خوبی از منتقدا دریافت کرده است و جوایز متعددی نیز برده است. همین الان شما می توانید آپدیت آخر این بازی را از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده و راز این جنگل را کشف کنید.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی