logo.gamebato
Dead Space 2 ادمه بازی فضای مرده 1 است که در آن ایزاک برای یافتن و نجات نامزد خود نیکل پا به دژ مخوفی می گذارد که توسط خدمه مرده خود محاصره شده است, ولی توهمات ایزاک او را رها نمی کند.
امتیاز:
3.9/5
Dead Space 2 ادمه بازی فضای مرده 1 است که در آن ایزاک برای یافتن و نجات نامزد خود نیکل پا به دژ مخوفی می گذارد که توسط خدمه مرده خود محاصره شده است, ولی توهمات ایزاک او را رها نمی کند.

دانلود بازی Dead Space 2 برای ویندوز

یکی از موفق ترین بازی های ارائه شده در ژانر ترسناک Dead Space است که در سال 2008 منتشر شد. و باید بگوییم دد اسپیس 2 ادامه سری قبل میباشد. این بازی فوق العاده توسط Visceral Games توسعه یافته است و توسط Electronic Arts برای مایکروسافت ویندوز منتشر شده است که با اقبال عمومی گیمرها مواجه شد.

داستان بازی فضای مرده 2 بدین شکل است که بعد از گذشت سه سال از اتفاقاتی که در فضای مرده 1 به وقع پیوست, شخصیت اول بازی ایزاک کلارک در یک کشتی فضایی توسط خدمه مرده خود محاصره شده است. با کاوش در اطراف خود درمی یابد که در یک ایستگاه فضایی در مدار زحل گیر کرده است. در این ایستگاه فضایی صداهایی از شما کمک می خواهند, خاطرات گذشته به سراغ شما می آیند و ترس و اضطراب و توهماتی درگیر خواهید شد که باید بتوانید پس از کنترل احساسات خود به دنبال راه نجاتی باشید.

Dead.Space .2.banner2

فضای بازی کامپیوتری ترسناک Dead Space 2 به شدت شما را درگیر خود خواهد کرد. در این ورژن امکانات بازیکن ارتقا یافته و می توانید در کشتن دشمنان خلاقیت بیشتری داشته باشید. ایزاک به دنبال یافتن و نجات دادن دوست خود نیکل است و باید بتواند خود را از این دژ وحشتناک رها کند. صداگذاری فوق العاده این بازی شما را مجذوب خود می کند, از سلاح های عجیب و غریب استفاده کنید و هیولاها را به سمت تله بکشانید و آنها را از بین ببرید.

Dead.Space .2.banner3

موجودات فضایی عجیب و غریب, نکرومورف ها همه جای سفینه به چشم می خورند. در این بازی ترسناک مهمات به سختی به دست می آیند پس باید در استفاده از آنها احتیاط کنید. هر مرحله که جلوتر می روید دشمنان قوی تری سر راه شما قرار می گیرند. در Dead Space 2 که بازیکن اصلی دارای لباسی با نام RIG می باشد که نشان دهنده خط سلامتی اوست و شما می توانید با این لباس سطح سلامتی ایزاک را بسنجید.

Dead.Space .2.banner1

گزارش های صوتی و متنی را می توان در طول گیم پلی عمومی برداشت و بررسی کنید تا کنترل بهتری بر روی بازی داشته باشید. بازیکنان می توانند یک خط را برای رسیدن به هدف بعدی فعال کنند. در حین کاوش، ایزاک می‌تواند جعبه‌ های موجود در محیط را با استفاده از حمله و یا با یک ضربه بشکند. همچنین گیمر می تواند اشیاء را در محیط حرکت دهد یا بکشد، و استفاده از اندام های باقی مانده نکرومورف ها به عنوان سلاح های پرتاب موقت در دد اسپیس 2 گنجانده شده است.

در طول انجام دادن برخی از بخش‌ ها، ایزاک می‌ تواند مناطق خلاء را کاوش کند، اگرچه او دارای هوای محدودی است که باید با استفاده از مخازن اکسیژن دوباره پر شود. قبل از استفاده از برخی از دستگاه ها یا باز کردن برخی از درها، یک مینی بازی باید در یک محدودیت زمانی انجام شود. نمایش به صورت گرافیک دایره‌ ای با نواری که ناحیه نمایش را نشان می‌ دهد، بازیکن باید نوار را مانور دهد و زمانی که ناحیه برجسته‌ شده سبز است، دکمه‌ ای را فشار دهد، با فشار دادن دکمه زمانی که رنگ قرمز است باعث شوک الکتریکی برای ایزاک شود. در ادامه برای دانلود بازی کامپیوتری میهج و ترسناک با گیمباتو همراه باشید.

Dead.Space .2.banner4

ویژگی های بازی Dead Space 2 :

_ گرافیک و صداگذاری فوق العاده
_ اسلحه های عجیب و غریب
_ صحنه های درگیری جذاب و تماشایی
_ گیم پلی بی نظیر
_ فضای بازی ترسناک و مخوف

پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 2GB Download

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

نکات مهم درباره ی آنلاکرها و سیوهای موجود در نسخه FitGirl:

نکته اول: دو آنلاکر Unlock Conduit Rooms.bat و Lock Conduit Rooms.bat در محل نصب بازی شما قرار دارند که می توانید آن ها را اجرا کرده و محتوای مورد نظر خود را آنلاک کنید. لطفا دقت داشته باشید که اجرای این آنلاکرها باعث تغییر و تحول در فایل های .DAT شما می شوند.

نکته دوم: سه عدد سیو گوناگون از بازی در پوشه ی Unlockers در محل نصب بازی شما قرار دارد. برای اینکه بتوانید از این سیوها استفاده کنید، باید آن ها را به آدرس

درباره بازی:
نامزد 1 جایزه بفتا
در مجموع 8 نامزدی

رده سنی: M -17
برای افراد زیر 17سال شاید مناسب نباشد.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
2.8 GHz processor or equivalent 2.8 GHz processor or equivalent CPU
 NVIDIA GeForce 6800 or better  NVIDIA GeForce 6800 or better VGA
1 GB RAM (XP), 2 GB RAM 1 GB RAM (XP), 2 GB RAM RAM
At least 10GB of hard drive space for installation At least 10GB of hard drive space for installation HHD
(Vista or Windows 7) (Vista or Windows 7) OS
DirectX 9.0c DirectX 9.0c Software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی