logo.gamebato
خود را در Gilmerra پیدا می کنید مکانی پر از تضاد , که متشکل از هشت استان که در سراسر کوه ها، جنگل ها، غارها
امتیاز:
3.9/5
خود را در Gilmerra پیدا می کنید مکانی پر از تضاد , که متشکل از هشت استان که در سراسر کوه ها، جنگل ها، غارها و اقیانوس ها کشیده شده

دانلود بازی Demeo: PC Edition برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Demeo: PC Edition یک نیروی تاریک در سیاه چالی بزرگ به دنبال شما افتاده است و دنیای زیریرین را هم تسخیر کرده است. حال شما در این دنیا باید حرکت کرده و به سراغ باس‌ها بروید.نقش شما می‌توانید برابر با چشم عقاب، جادوگر عرفانی، قاتل مرگبار، نگهبان محافظ و گزینه‌های مشابه دیگر باشد. شما باید قهرمانان خود را عاقلانه انتخاب کرده و ماجراجویی مشارکتی بازی را همین‌طور ادامه دهید.

Demeo PC.Edition.banner2

باید در بازی Demeo: PC Edition که یک بازی نقش آفرینی کامپیوتر می باشد , بر نیروهای نامقدس چیره بشوید. شما می‌توانید در تلاش برای اهداف خود مرده و بار دیگر برخیزیده و مبارزه خود را ادامه دهید. محیط‌های زیادی از کوه‌ها و جنگل‌های زیبا گرفته در بازی دیده می‌شود و می‌توانید از زیبایی غروب خورشید هم بر فراز چمنزار پوشیده از خرگوش‌ها و حیوانات دیگر لذت ببرید. این بازی دو روی روشن و تاریک دارد و می‌توانید همین‌طور در صدد کاوش ویرانه‌های قلعه هالومارک باشید.

دانلود بازی Demeo: PC Edition برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتر Demeo: PC Edition در سال 2021 منتشر شد این بازی را کمپانی بازی سازی Resolution Games آن را ساخته است و همین شرکت آن را به بازار عرضه کرده است. نمره بسیار خوبی از منتقدان گرفته است و جوایز متعددی نیز برنده شده است. ژانرهای این بازی استراتژیک , نقش آفرینی ماجراجویی و فانتزی می باشد. همین الان شما می توانید این بازی را از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده و نیروی تاریک شیطانی را شکست دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی