logo.gamebato
از سرپرستی فرماندهی در میدان جنگ، به عنوان سرپرست پرچم در ایستگاهی ممتاز، شما توانایی ترتیب دادن نبردهایی را دارید که با تاکتیک‌های آتش‌سوزی پیاده‌نظام
امتیاز:
3.9/5
از سرپرستی فرماندهی در میدان جنگ، به عنوان سرپرست پرچم در ایستگاهی ممتاز، شما توانایی ترتیب دادن نبردهایی را دارید که با تاکتیک‌های آتش‌سوزی پیاده‌نظام – AFF به شکلی مهارت‌آمیزانه

دانلود بازی Angels Fall First برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Angels Fall First ، داستان در یک دنیای تخیلی رخ می‌دهد و شما در نقش رهبری یک گروه از نیروهای نظامی قرار دارید که مسئول انجام مأموریت‌های متنوعی هستند. شما می‌توانید انتخاب‌های گسترده‌ای در بخش ابزار و تجهیزات، انواع سلاح‌ها، وسایل حمل و نقل زمینی و همچنین فضاپیماهای متنوع داشته باشید. این امکان به شما داده می‌شود تا در مبارزات مختلف شرکت کرده و وظایف خود را به اجرا درآورید.

دانلود بازی Angels Fall First برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Angels Fall First که یک بازی فضایی برای کامپیوتر می باشد , بیشتر ماموریت‌های بازی در محیط‌های داخلی فضاپیما انجام می‌شود و تلفیق سبک فضاپیمایی با مبارزات نزدیک، تجربه جذابی از فضای بیرونی را به بازی می‌آورد. در حالت فرمانده، شما توانایی دارید به تیم خود دستورات دهید و آن‌ها را در مسیر مناسب هدایت کنید. . اکثر مودهای دیگر بازی قابلیت آنلاین و آفلاین را دارای بوده و می تواند مدت ها شما را سرگرم سازد.

دانلود بازی Angels Fall First برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتر Angels Fall First توسط کمپانی بازی سازی Strangely Interactive Ltd ساخته شده و همین شرکت این بازی را به بازار عرضه کرده است. این بازی در سال 2015 منتشر شده است. ژانرهای این بازی اکشن , تخیلی , فضا , آینده می باشد. همین الان شما می توانید این بازی را از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده و نیروهای خود را فرماندهی کنید.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی