logo.gamebato
در دهه 1920، در ساحل شرقی ایالات متحده، شهر نیمه غوطه ور Oakmont توسط نیروهای ماوراء طبیعی تسخیر شد. شما یک محقق خصوصی هستید که
امتیاز:
3.9/5
در دهه 1920، در ساحل شرقی ایالات متحده، شهر نیمه غوطه ور Oakmont توسط نیروهای ماوراء طبیعی تسخیر شد. شما یک محقق خصوصی هستید که حقیقت آنچه شهر را تسخیر

دانلود بازی The Sinking City برای کامپیوتر | گیمباتو

شما در بازی The Sinking City نقش کاراگاه Charles Reed را دارید و خود را در اولین صحنه ی بازی در اتاقکی در کشتی می بینید که مقصد این کشتی شهر Oakmont می باشد و حتی خود شما هم در اول بازی نمی دانید هدف از رفتن به آن شهر چیست و بعدها در طول بازی متوجه خواهید شد و مردم این شهر هم دارای ظاهری عجیب و غریب هستند و رفتارهای عجیب تری نیز دارند! که حتی این هم بعدا متوجه خواهید شد!

دانلود بازی The Sinking City برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی The Sinking City یک بازی جهان باز برای کامپیوتر می باشد , شما می توانید با مردم شهر تعامل کنید که التبه زیاد چیزی به بازی شما اضافه نمی کند به غیر از Robert Throgmorton و دکتر شهر بقیه اهالی شهر Oakmont چیزی برای ارائه ندارند. شما می توانید با انجام ماموریت ها لباس های جدید به دست آورید و یا قابلیت های به شخصیت خود اضافه کنید. شخصیت شما قابلیت Vision را دارد که با آن می توانید دیگران را از زاویه جدیدی نگاه کنند. که همون قدر به شما کمک می کند همون قدر هم مایه عذاب می باشد زیرا باعث این می شود که کاراگاه Charles Reed کابوس های و توهمات زیادی ببینید.

دانلود بازی The Sinking City برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتر The Sinking City یک بازی محصول کمپانی بازی سازی Frogwares می باشد که آن را ساخته و توسعه داده است و همینطور این بازی را در تاریخ 26 فوریه سال 2021 به بازار عرضه کرد. ژانرهای این بازی جنایی , ترسناک , نقش آفرینی , اکشن , ماجراجویی , جهان باز , سوم شخص می باشد. شما می توانید آخرین آپدیت این بازی را از سرورهای پر سرعت سایت گیمباتو دانلود کرده و در شهر Oakmont به دنبال کشف حقیقت باشید.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی