SnowRunner شما را در صندلی راننده وسایل نقلیه قدرتمند قرار می دهد، با پیشرفته ترین شبیه سازی زمین تاکنون، محیط های باز شدید را فتح
SnowRunner شما را در صندلی راننده وسایل نقلیه قدرتمند قرار می دهد، با پیشرفته ترین شبیه سازی زمین تاکنون، محیط های باز شدید را فتح می کنید. 40 وسیله نقلیه

دانلود بازی SnowRunner برای کامپیوتر | گیمباتو

SnowRunner یک بازی کامپیوتری شبیه‌سازی جهان باز آفرود است که وظیفه بازیکن آن رساندن محموله به مکان‌های مختلف در حین رانندگی در زمین‌های ناهموار است. بازی دارای یک سیستم آسیب است که در آن هم آسیب بر روی مدل فیزیکی وجود دارد و هم آسیب نشان داده شده از طریق رابط کاربری (UI). هر یک از مناطق بازی پس از وقوع یک فاجعه تنظیم می شود، چه طبیعی مانند سیل یا ساخته دست انسان، مانند شکستن خط لوله. هر مکان یک منطقه روستایی در آمریکای شمالی یا روسیه است. همانطور که بازیکن با انجام ماموریت‌های خاص پیشرفت می‌کند، پولی به دست می‌آورد که می‌تواند برای ارتقاء وسایل نقلیه فعلی خود یا کلاً وسایل نقلیه بهتر خرج شود.

دانلود بازی SnowRunner برای PC | گیمباتو

هر دوی اینها معمولاً عبور بازیکن از زمین سخت بازی را آسان تر می کند. در طول مسیر، بازیکن با ماموریت‌های زمان‌بندی‌شده اختیاری مواجه می‌شود که در آن، هرچه بازیکن سریع‌تر آنها را کامل کند، پاداش‌های تکمیل بهتر می‌شود. هر منطقه داستان خاص خود را دارد که معمولاً شامل تعمیر آسیب های ناشی از فاجعه ای است که در منطقه رخ داده است. این بازی همچنین دارای ترکیبی از سفارشی سازی های زیبایی شناختی و مکانیکی است، از تغییر رنگ وسیله نقلیه بازیکن گرفته تا تغییر نوع لاستیک روی وسیله نقلیه یا نصب ضمیمه قاب.

دانلود بازی SnowRunner برای پی سی | گیمباتو

SnowRunner یک بازی ویدئویی شبیه‌سازی آفرود در سال ۲۰۲۰ است که توسط Saber Interactive توسعه یافته و توسط Focus Home Interactive منتشر شده است. پس از Spintires و دنباله MudRunner، این بازی به عنوان MudRunner 2 در آگوست 2018 معرفی شد. Focus Home و Saber Interactive تصمیم گرفتند که یک سال بعد عنوان Snowrunner را دوباره معرفی کنند. Snowrunner به بازیکن اجازه می‌دهد تا وسایل نقلیه خارج از جاده را در حین عبور از مکان‌ها برای تکمیل اهداف کنترل کند. بازی دارای بیش از 60 وسیله نقلیه مختلف و بیش از 15 مکان سندباکس است. آخرین نسخه ی منتشر شده به همراه تمامی DLC های آن به صورت پرتابل و بدون نیاز به نصب به صورت لینک های مستقیم در بخش دانلود این صفحه از وبسایت گیمباتو قرار داده شده تا شما مشتاقان به انجام و تجربه ی آن بتوانید با بالاترین سرعت ممکن و محاسبه حجم مصرفی نیم بها آن را دانلود کرده، سپس به آسانی اجرا و پخش نمائید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی