logo.gamebato
همه داستان ها باید به پایان برسند، حتی داستان های پیچیده و وهم انگیز. بوم. مرحله. رمان. این تجربه ترسناک روان‌شناختی متمرکز بر روایت، برای
امتیاز:
3.9/5
همه داستان ها باید به پایان برسند، حتی داستان های پیچیده و وهم انگیز. بوم. مرحله. رمان. این تجربه ترسناک روان‌شناختی متمرکز بر روایت، برای آخرین ضربه‌های قلم مو، فراخوان

دانلود بازی Layers of Fear برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Layers of Fear، بازیکن کنترل یک نقاش  را به دست می گیرد که سعی می‌کند کار بزرگ خود را در حالی که در یک عمارت ویکتوریایی حرکت می‌کند و اسرار گذشته‌اش را فاش می‌کند، تکمیل کند. گیم پلی بازی که در دید اول شخص ارائه می شود، داستان محور است و حول محور حل پازل و کاوش می چرخد.شما یک خانه را مشاهده می‌کنید که همیشه در حال تحول است و باید اشیاء مورد نیاز برای تکمیل شاهکار بزرگ کاراکتر اصلی بازی را پیدا کنید.

دانلود بازی Layers of Fear برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی Layers of Fear تن و بدن شما را به لرزه در می آورد , این بازی پتانسیل این را دارد که هر لحظه شما را متعجب و شگفت زده بکند. شما موظف هستید برای بهتر فهمیدن بازی و لذت بردن بیشتر در این بازی محیط را بگردید تا وسایل به درد بخور را پیدا کنید شما علاوه بر آن با پیدا کردن سرنخ ها و کاغذهای در این عمارت داستان را بهتر متوجه بشوید. این بازی یک در ژانر رازآلود برای کامپیوتر می باشد. محیط تاریک و اتمسفر سنگین این بازی , اندام شما را به رعشه می اندازد. گاهی اوقات از دیدگاه یک دختر نقاش در خانه‌ای داستان تعریف شده و شما باید به دنبال پاسخ‌هایی برای حل رموز جذاب در آن باشید. این خانه را نهان‌های جالبی دارد که شما باید با حوصله و توجه به هر یک از آن‌ها پی ببرید.

دانلود بازی Layers of Fear برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی بازی Layers of Fear یک ترس جالبی و متفاوتی به شما ارائه می دهد , البته این کار همیشگی استدیو بازی سازی Bloober Team SA می باشد مانند بازی Blair witch که هر دو دارای ترس روانشناختی می باشند , دیگر ژانرهای این بازی ماجراجویی , رازآلود , پازل , اول شخص می باشد و نمره ای که از منتقدان دریافت کرده است 75 می باشد. تاریخ عرضه این بازی هم 15 ژوئن سال 2023 می باشد این بازی نسخه بازی سازی شده همین بازی با همین اسم می باشد که در سال 2016 در دسترس کاربران قرار گرفته است. شما کاربران عزیز سایت گیمباتو می توانید این بازی و حتی بازی Layers of Fear 2 به صورت کاملا رایگان از سرورهای پر سرعت گیمباتو به صورت نیم بها دریافت کرده و و از دیدگاه یک نقاش به محیط نگاه کنید , اوقات خوشی داشته باشید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی