ادامه خط داستانی نسخه قبلی را بازی خواهید کرد و همچنان باید مسیر خروج را نیز پیدا کنید. پازل های پیچیده را حل کنید و
ادامه خط داستانی نسخه قبلی را بازی خواهید کرد و همچنان باید مسیر خروج را نیز پیدا کنید. پازل های پیچیده را حل کنید و به دنبال راز و معمای

دانلود بازی The Room Two برای Pc | گیمباتو

در بازی The Room Two شما خط داستانی نسخه قبلی بازی را ادامه می دهید. همانند بازی The Room باید به حل پازل های داخل اتاق بپردازید و مسیر خروج را پیدا کنید. ترکیب فوق العاده بازی معمایی و استراتژیک باعث می شود که تجربه ای بی نظیر و خارق العاده را بدست بی آورید. تنها کسی که میتوانید از راهنمایی های او استفاده کنید دانشمندی است که در نسخه قبلی برایتان نامه های مختلفی به جا گذاشته بود و حال در این مسیر نیز با شما همراه شده است تا بتوانید راز پنهانی این داستان را پیدا کنید.

دانلود بازی The Room Two برای Pc | گیمباتو

بازی رازآلود کامپیوتری The Room Two به شما تجربه ای منحصر به فرد از گیر افتادن در مکانی تاریک و مرموز را انتقال خواهد داد تا بتوانید این حس وحشتناک را کاملا درک کنید. پازل های بازی بسیار سخت تر شده اند و اصلا کار راحتی در پیش نخواهید داشت. فقط میتوانید از نامه های دانشمندی با اسم مستعار “A.S” که در نخسه قبلی هم همراهتان بود کمک بگیرید و جواب معما ها را پیدا کنید. بهتر است که دقتتان را بالا ببرید و هر چه که به چشمتان خورد را برسی کنید، چون شاید چیزی که به دنبالش بودید را پیدا کنید و به جواب نزدیک شوید.

دانلود بازی The Room Two برای Pc | گیمباتو

بازی The Room Two یک بازی استراتژیک کامپیوتری است که توسط تیم بازی سازی Fireproof Games ساخته و در سال 2016 به بازار عرضه شده است. همین حالا میتوانید این بازی را از طریق سرور های پر سرعت و کاملا رایگان گیمباتو دانلود کرده و خود را با چالش های سخت و پیچیده روبرو کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی