logo.gamebato
شبکه زیرزمینی راه آهن خود را تأسیس کنید. با سیستم ریل کشی بسیار ساده شروع کنید و با شرکت های بزرگ قرارداد ببندید. پیشرفت کنید
امتیاز:
3.9/5
شبکه زیرزمینی راه آهن خود را تأسیس کنید. با سیستم ریل کشی بسیار ساده شروع کنید و با شرکت های بزرگ قرارداد ببندید. پیشرفت کنید و تجهیزات راه آهنتان را

دانلود بازی Rail Route برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Rail Route شبکه راه آهن خود را بسازید. با مسیر های کوتاه شروع کرده و پیشرفت کنید. در این بازی با ساخت شبکه راه آهن ای بسیار عظیم، تجربه ای فوق العاده و منحصر به فرد را بدست آورید. در ابتدا با سرمایه ای کم شروع کرده و مسیری آسان بسازید تا بتوانید در آینده با شرکت های مختلف قرارداد ببندید و محیط راه آهن خود را با سیستم های ریل کشی پیچیده تر گسترش دهید.

دانلود بازی Rail Route برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی شبیه سازی کامپیوتری Rail Route با سیستمی واقع گرایانه از جابجایی و حمل و نقل قطار ها میتواند تجربه ای جالب و بی نظیر برای شما به همراه داشته باشد. سرمایه خود را جمع کنید و با شرکت های گوناگون قرارداد های بزرگی ببندید. سیستم ریل کشی را بزرگتر کرده و برای آنها قطعات جدید و مجهز تهیه کنید. استراتژی و برنامه ریزی ریل ها را به طور کامل درک کنید تا بهتر بتوانید از آنها استفاده کنید. همچنین حواستان باشد که ریل ها با یکدیگر ادغام نشده باشند و در جایی امکان برخورد وجود نداشته باشد.

دانلود بازی Rail Route برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی Rail Route یک بازی آرکید کامپیوتری است که توسط تیم بازی سازی Bitrich.info ساخته و در سال 2021 به بازار عرضه شده است. همین حالا میتونید این بازی سرگرم کننده را از سرور های پر سرعت و کاملا رایگان گیمباتو دانلود کنید و از مکانیک های خلاقانه بازی لذت ببرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی