logo.gamebato
The Lord of the Rings: Return to Moria دورف ها را دنبال می کند که برای بازپس گیری خانه افسانه ای خود موریا در زیر
امتیاز:
3.9/5
The Lord of the Rings: Return to Moria دورف ها را دنبال می کند که برای بازپس گیری خانه افسانه ای خود موریا در زیر کوه های مه آلود وارد

The.Lord .of .the .Rings .Return.to .Moria .banner1

در بازی The Lord of the Rings Return to Moria باید دورف‌ها را دنبال کرده و برای باز پس گیری خانه‌ افسانه‌ای خود یا همان موریا تلاش کنید. این خانه در زیر کوه‌های مه آلود قرار گرفته و شما را وارد ماجراجویی جدیدی می‌کند. بازیکنان در این اثر برای زنده ماندن، ساخت و ساز و کشف معادن تلاش کرده و می‌توانند نیروهای خود را مستقر کنند. به‌صورت گسترده، شاهد اضافه شدن شخصیت‌های ارباب حلقه‌ها خواهید بود.

The.Lord .of .the .Rings .Return.to .Moria .banner2

در بازی The Lord of the Rings: Return to Moria که یک بازی نقش آفرینی برای کامپیوتر می باشد کنترل گروهی از دورف‌ها را برعهده گرفته و غنایم بازی را برگردانید. در جستجوی این المان‌ها، باید استقامت لازم را داشته باشید. بازی در یک قلمرو کوچک جریان دارد که به‌صورت تصادفی بعد از هر بار مردن شما ایجاد می‌شود. بازیکنان می‌توانند برای تولید تجهیزات و منابع بیشتر ماین کرده و به‌سراغ خطراتی روند که زیر کوه‌های این سرزمین پنهان شده است. نیروهای غیر قابل توصیف خودشان را کم کم نشان داده و سایه‌ها به مبارزه با شما خواهند آمد.

دانلود بازی The Lord of the Rings: Return to Moria برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری The Lord of the Rings: Return to Moria nv توسط Free Range Games ساخته شده و استدیو بازی سازی North Beach Games آن را به بازار عرضه کرده است. ژانرهای این بازی نقش آفرینی , اکشن , ماجراجویی , بقا می باشد. شما همین الان می توانید آخرین نسخه این بازی را که هکر ElAmigos در دسترس گذاشته است از لینک های مستقیم موجود در سایت گیمباتو دانلود کرده و دورف ها را به خانه خود یعنی موریا برگردانید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی