logo.gamebato
بازی Return of the Obra Dinn یک بازی ماجراجویی است که شما را به سال 1807 می برد و به ماجرای گم شدن افرادی می
امتیاز:
3.9/5
بازی Return of the Obra Dinn یک بازی ماجراجویی است که شما را به سال 1807 می برد و به ماجرای گم شدن افرادی می پردازد که با 200 تن

دانلود بازی Return of the Obra Dinn برای کامپیوتر

آیا تا به حال به بازی‌ای برخورد کرده‌اید که در آن باید یک معمای قتل را در یک کشتی قرن نوزدهمی با استفاده از سفر در زمان به عنوان محقق بیمه حل کنید؟ بازی Return of the Obra Dinn یک بازی ماجراجویی است که شما را به سال 1807 می برد و به ماجرای گم شدن افرادی می پردازد که با 200 تن کالا در دریا گم شدند. این کشتی قصد سفر از لندن به شرق آسیا را داشت و شما باید با تیم تحقیقاتی خود بتوانید او را پیدا کنید و به عنوان محقق بیمه بتوانید میزان خسارت وارد شده را تخمین بزنید. کشتی بزرگی به نام ابرا دین بعد از گذشت 6 سال خالی و بدون سرنشین در سواحل انگلستان ظاهر شد ولی کسی در آن زنده نبود. شما به عنوان مامور بیمه را در این بازی اول شخص خواهید داشت که باید همه جزئیات را بررسی کند و به علت ناپدید شدن سرنشینان پی ببرد و بفهمد چه اتفاقی برای 60 خدمه و مسافران ناپدید شده کشتی Obra Din افتاده است.

دانلود بازی return of the obra dinn برای کامپیوتر | گیمباتو

آیا زنده ماندند؟ آیا به سرنوشت غم انگیزی دچار شدند؟ چگونه مردند؟ شما باید با تحقیق به علت آنچه اتفاق افتاده پی ببرید. یک کتاب راهنما با ارجاعات مفید دارید (که هر بار که اطلاعات جدیدی پیدا می‌کنید، در آن می‌نویسید) و یک ساعت جیبی که قادر است کاربر را به لحظه مرگ هر جسدی که در آن قرار دارد منتقل کند. این بازی که در منظر اول شخص انجام می شود، از سبک گرافیکی تک رنگ “1 بیتی” استفاده می کند که از بازی های رایانه های اولیه مکینتاش الهام گرفته شده است. تک رنگ بودن این بازی ماجراجویی کامپیوتر و داستان محور، روح هنری به آن بخشیده است. باید همه چیز را بررسی کنید از نامه های متنی تا نقطه مالاقات افراد در کشتی. همه و همه می تواند به شما در حل این معما کمک کند و شما باید توانایی خود را در حل این ماجرا نشان دهید.

دانلود بازی return of the obra dinn برای کامپیوتر | گیمباتو

چیزی که من در این بازی معمایی دوست دارم زیبایی شناسی مینیمالیستی است که ثابت می کند برای اینکه به این بازی علاقه مند شوید نیازی به انیمیشن های پر زرق و برق و جلوه های ویژه نیست. Obra Dinn یک حلقه اصلی بازی دارد. به گذشته برمی‌گردید، متوجه می‌شوید که چه اتفاقی افتاده است، یادداشت برداری می‌کنید، به رویداد بعدی می‌روید، یا برمی‌گردید تا شکاف‌ها را پر کنید، در مورد سرنوشت هر یک از 60 نفر تصمیم می‌گیرید. آنچه اجرا می شود، بسیار خوب اجرا می شود. برای هر کسی که به دنبال طیف وسیعی از معماها است، ممکن است از کمبود تنوع ناامید شود، در کنار اینکه حلقه اصلی بازی کمی تکراری است. اما اگر بتوانید از بیرون به آن نگاه کنید، محتوای چالش برانگیز زیادی وجود دارد که شما را سخت درگیر خود می کند.

دانلود بازی return of the obra dinn برای کامپیوتر | گیمباتو

 Return of the Obra Dinn یک بازی ویدئویی ماجراجویی و معمایی است که بصورت سیاه و سفید طراحی شده و توسط طراح بازی های ویدیویی آمریکایی لوکاس پوپ ساخته و توسط استودیوی ژاپنی 3909 منتشر شده است. این دومین بازی تجاری او پس از Papers, در سال 2013 بود و برای macOS و مایکروسافت ویندوز در سال 2013 منتشر شد. این بازی به دلیل گیم پلی، سبک هنری و روایت آن مورد تحسین قرار گرفت به عنوان یکی از بهترین بازی های سال 2018 معرفی شد و جوایز متعددی از جمله جایزه بزرگ Seumas McNally را از آن خود کرد. در ادامه برای دانلود رایگان این بازی از گیمباتو با ما همراه باشید.

نسخه v1.0.96 SiMPLEX
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 558MB Download
Update v1.1.108 SiMPLEX
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 24MB Download
Update v1.1.110 SiMPLEX
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 7.68MB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

دارای میانگین فوق العاده امتیازات 89 از 100 در وبسایت منتقدین متاکریتیک.

برنده جوایز متعدد طراحی از جشنواره های معتبر مختلف.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
2GHz Intel i5 or better CPU
Discrete GPU VGA
4GB RAM
2GB HHD
Windows 7 or better OS
software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی