logo.gamebato
Layers of Fear 2 یک بازی ترسناک روانشناختی اول شخص با تاکید بر کاوش و داستان است. بازیگران یک بازیگر هالیوودی را کنترل می کنند
امتیاز:
3.9/5
Layers of Fear 2 یک بازی ترسناک روانشناختی اول شخص با تاکید بر کاوش و داستان است. بازیگران یک بازیگر هالیوودی را کنترل می کنند که به دعوت یک کارگردان

دانلود بازی Layers of Fear 2 برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی ۲ Layers of Fear همانند اکثر بازی‌های در سبک مشابه خود یک بازی اکشن ترسناک اول شخص می‌باشد که کاربران در این بازی باید برای زنده ماندن از پس چندین مرحله بسیار سخت و دلهره‌آور عبور کنند. برخلاف نسخه قبلی که اتفاقات داستان بازی در یک خانه قدیمی جریان داشت، در این نسخه اتفاقات داستان بازی در یک کشتی سیاحتی جریان دارد.

دانلود بازی Layers of Fear 2 برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی Layers of Fear 2 که یک بازی ترسناک برای کامپیوتر می باشد , سکوت مطلق و دنیایی ناشناخته رو به رویتان که باید در آن جست وجو کنید و گذشته خود را بیابید تا دلایل بودن در این مکان را بفهمید.آیا این دنیایی که در آن هستید بخشی از یک فیلم است یا ذهنتان شما را فریب میدهد و شما فقط در خاطرات گذشته اید؟ خودتان باید تصمیم بگیرید که چه چیزی واقعی است. جستجویی داخل یک کشتی متروکه با وجود راهرو های طولانی و نمناک با موجوداتی شیطانی که در سایه ها کمین کرده اند.

دانلود بازی Layers of Fear 2 برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری Layers of Fear 2 توسط استدیو بازی سازی Bloober Team SA ساخته شده در ماه می سال 2019 توسط همین استدیو با همکاری شرکت بازی NA Publishing آن را به بازار عرضه کردند. برنده 3 جایزه شده است و کاندید دریافت جوایزی دیگری در کارنامه خود دارد نمره متقدین به این بازی خوب بوده است. ژانرهای این بازی ترسناک , بقا , اول شخص , ماجراجویی می باشد اما ژانر اصلی این بازی ترس روانشناختی می باشد , مانند بازی Blair Witch ترس روانشناختی . شما همین الان می توانید آخرین آپدیت این بازی که از آن 2 نسخه موجود می باشد را از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده و در این کشتی مخوف حقیقت را کشف کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی