logo.gamebato
در یک بازی اکشن مخفی کاری هیجان انگیز و موضوعی که خطرات نظارت دولت در عصر اینترنت را بررسی می کند، به زنی به نام
امتیاز:
3.9/5
در یک بازی اکشن مخفی کاری هیجان انگیز و موضوعی که خطرات نظارت دولت در عصر اینترنت را بررسی می کند، به زنی به نام هوپ کمک کنید فرار کند.

دانلود بازی Republique برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Republique شما یک ماموریت نفوذ را بر عهده دارید , اسم شخصیت بازی HOPE می باشد که تخصص او در کامپیوتر می باشد و در هک کردن بسیار بی نظیر می باشد. شما به درون یک شرکتی نفوذ کردید که سعی دارید خیلی از رازهای و حقیقت های ترسناک درباره حکومت را پهنان کند و شما سعی دارید این حقایق را افشا کنید.

دانلود بازی Republique برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی Republique یک بازی در ژانر مخفی کاری برای کامپیوتر می باشد , شما باید حواستون به تمام حرکت های خود در این بازی باشه چون نگهبان های وحشتناک این کمپانی اگر متوجه حضور شما بشوند , لحظه ای به شما رحم نخواهند کرد. پس با احتیاط پیش برید و پازل های و معماها در پیش روی خود را حل کنید که با انجام این کار ها به هدف خود یعنی رسوا کردن دولت و آشکار کردن حقیقت برای همگان نزدیک خواهید شد.

دانلود بازی Republique برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتر Republique یک بازی محصول کمپانی Camouflaj می باشد که این بازی را ساخته و توسعه داده است و آن را در تاریخ 26 فوریه سال 2015 به بازار عرضه کرد. ژانرهای این بازی مخفی کاری , ماجراجویی , پازل , آینده , اکشن , تخیلی می باشد. شما می توانید نسخه کامل این بازی را به صورت رایگان از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده و به hope کمک کنید که همگان را از رازهای کثیف پشت پرده آگاه کند.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی