Middle-earth: Shadow of Mordor یک بازی ویدئویی در سبک اکشن و ماجراجویی است که در سال ۲۰۱۴ توسط Monolith Productions توسعه یافته و توسط Warner
Middle-earth: Shadow of Mordor یک بازی ویدئویی در سبک اکشن و ماجراجویی است که در سال ۲۰۱۴ توسط Monolith Productions توسعه یافته و توسط Warner Bros. Interactive Entertainment منتشر شده

Middle-earth: Shadow of Mordor یک بازی ویدئویی اکشن و ماجراجویی جهان باز سوم شخص است که در آن بازیکن کنترل یک رنجر به نام تالیون را بر عهده دارد که به دنبال انتقام از نیروهای سائورون پس از  قتل خانواده اش متشکل از همسر و پسرش، توسط کسانی که آنها را رهبری می کنند است. بازیکنان می توانند از طریق پارکور، سوار بر هیولاها یا دسترسی به برج های فورج که به عنوان نقاط سفر سریع عمل می کنند، در مکان های مختلف بازی سفر کنند. اگرچه تالیون در مقدمه بازی به طور فانی از بین می‌رود، اما wraith of Elven Lord Celebrimbor می‌تواند از قدرت خود برای زنده نگه داشتن تالیون استفاده کند و همچنین توانایی‌هایی  wraith مانند را به او هدیه دهد.

دانلود بازی Middle-earth: Shadow of Mordor برای PC | گیمباتو

ماموریت‌های بازی شامل ماموریت‌های داستانی اصلی است که به دنبال تلاش تالیون برای انتقام است، ماموریت‌های فرعی که شامل دنبال کردن گولوم برای یافتن مصنوعات مرتبط با گذشته Celebrimbor است، ماموریت‌هایی برای آزاد کردن بردگان انسانی که توسط ارتش اوروک دستگیر و مجبور به کار برای سائورون شده‌اند و ماموریت‌های اضافی برای کمک به ایجاد توانایی‌های جدید برای شمشیر، کمان و خنجر  قهرمان بازی Talion را شامل می شود. بازیکن همچنین آزادی انجام ماموریت‌های جانبی و پرسه زدن در اطراف موردور، با فعالیت‌های ویژه برای جمع‌آوری گیاهان خاص یا شکار موجودات خاص، یا یافتن مصنوعات قدیمی یا مهرهای الویش را دارد.

دانلود بازی Middle-earth: Shadow of Mordor برای PC | گیمباتو

در تکمیل ماموریت‌ها، بازیکن می‌تواند تالیون را درگیر درگیری‌هایی از فاصله ی نزدیک، دوربرد و روش‌های مخفی کاری کند، تکمیل برخی از ماموریت‌ها برای انجام ماموریت به شیوه‌ای خاص به بازیکن پاداش بیشتری می‌دهند. توانایی‌های تکاور Talion از طریق Celebrimbor افزایش می‌یابد و به بازیکن اجازه می‌دهد تا نبرد را با حملات ویژه مبتنی بر تمرکز ترکیب کند. این حملات اخیر را می توان برای کاهش سرعت در هنگام هدف گیری با کمان، تخلیه تمرکز از دشمن، یا در ادامه بازی، علامت گذاری دشمن به عنوان متحد Talion مورد استفاده قرار داد. سیستم مبارزه از یک سیستم زنجیره حمله استفاده می‌کند که بازیکن را قادر می‌سازد تا پس از ساختن زنجیره به اندازه کافی بزرگ، حرکات ویژه‌ای را انجام دهد، مانند تخلیه فوری تمرکز دشمن یا انجام یک حمله متمرکز بر یک ناحیه. با گیمباتو برای دانلود این بازی حماسی همراه باشید و همین حالا اون رو به صورت رایگان با ترافیک نیم بها دریافت، نصب و اجرا کنید. فراموش نکنید که از این بازی هم مثل همه ی بازی های دیگه؛ لذت ببرید!

دانلود بازی Middle-earth: Shadow of Mordor برای PC | گیمباتو

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی