logo.gamebato
از Remedy Entertainment، استاد بازی‌های اکشن سینمایی، Quantum Break، یک بلاک‌باستر پر تعلیق با زمان تقویت شده می‌آید. تجربه Quantum Break بخشی از بازی است،
امتیاز:
3.9/5
از Remedy Entertainment، استاد بازی‌های اکشن سینمایی، Quantum Break، یک بلاک‌باستر پر تعلیق با زمان تقویت شده می‌آید. تجربه Quantum Break بخشی از بازی است، بخشی از نمایش اکشن زنده

دانلود بازی Quantum Break برای کامپیوتر | گیمباتو

در این بازی یعنی Quantum Break ، شما نقش جک جویس را بازی می‌کنید که به دلیل تجربه یک حادثه زمان‌شکن، قدرت کنترل زمان را به دست می‌آورد. این قدرت به شما امکان می‌دهد با زمان بازی کردن، حلقه‌های زمانی ایجاد کرده و از قابلیت‌های خاصی در محیط اطراف خود استفاده کنید. شما می توانید در این بازی به صورت مخفی کاری دشمن های خود را از بین ببرید و به پیش بروید.

دانلود بازی Quantum Break برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی Quantum Break  یک بازی در ژانر اکشن برای کامپیوتر می باشد , جک و پل می توانند زمان را به طور موقت متوقف کنند، به او اجازه می دهند از حملات فرار کند یا دشمنان را منجمد کند، Time Blast را آزاد کند، که زمان را در یک منطقه متمرکز با نتایج مخرب شکسته می کند، و جهت گلوله ها را معکوس می کند.  Time Vision به کاربر این امکان را می دهد تا مکان دشمنان، سلاح ها و موارد را از فاصله دور حس کند.

Quantum.Break .banner3

بازی کامپیوتر بازی Quantum Break در 29 سپتامبر سال 2016 به صورت انحصاری فقط برای XBOX منتشر شد. این بازی را رقیب اصلی بازی Uncharted 4 می دونستند که البته نتوانست رقیب جدی باشد. این بازی را شرکت بازی سازی Remedy Entertainment ساخته که استدیو سازنده Alan wake ها نیز می باشد و استدیو Xbox Game Studios آن را به بازار عرضه کرد. ژانرهای این بازی اکشن , تخیلی , جهان باز و مخفی کاری می باشد. شما می توانید این بازی را از سایت گیمباتو دانلود کرده و با استفاده از قابلیت های خود برای دستکاری در زمان به هدف خود برسید.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی