جنگ جهانی دوم آغاز شده و شما به عنوان ژنرالی بزرگ از طرف کانادا منتظر گزارشات سربازانتان هستید. تنها وسیله ارتباطی که دارید یک رادیو
جنگ جهانی دوم آغاز شده و شما به عنوان ژنرالی بزرگ از طرف کانادا منتظر گزارشات سربازانتان هستید. تنها وسیله ارتباطی که دارید یک رادیو است و اتفاقات داخل جنگ

دانلود بازی Radio General برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Radio General نقش ژنرالی را بازی خواهید کرد که باید هدایت جنگ را در دست بگیرید. این بازی بازگو کننده جنگ جهانی دوم از طرف کانادا است، در این بازی سربازان شما به میدان جنگ رفته اند و شما فقط با یک رادیو میتوایند با آنها ارتباط برقرار کنید. آنها باید از طریق رادیو برای شما گزارش اتفاق هایی که رخ میدهد را بازگو کنند تا شما بتوانید تصمیم بگیرید.

دانلود بازی Radio General برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی Radio General یک بازی استراتژیک کامپیوتری است که شما میتوانید با تجربه این بازی حس و حال جنگ جهانی دوم را درک کنید. باید همه تصمیماتی که میگیرید با حساب و کتاب باشد، زیرا سربازانی که در جنگ حضور دارند فقط منتظر دستورات شما هستند. بعضی مواقع گزارش ها ناقص میباشند و باعث گیج و گمراه شدن شما می شوند و تصمیم گرفتن در این شرایط بسیار کار سخت و نگران کننده ای است. 

دانلود بازی Radio General برای کامپیوتر | گیمباتو

مهم ترین کاری که در این بازی باید انجام دهید گوش دادن به گزارش های مختلف و گوناگون سربازنتان است. همه چیز بستگی به تصمیم گیری شما دارد. همین حالا میتوانید این بازی تاریخی کامپیوتری را از سرور های سریع و رایگان گیمباتو دانلود کنید و در جنگ جهانی دوم ژنرالی قهرمان شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی