logo.gamebato
بازی Invisible Inc در سبک اکشن و استراتژیک است که در این بازی گیمر به عنوان اپراتور از راه دور برای یک آژانس جاسوسی که مورد حمله شرکت های چند ملیتی قرار گرفته است عمل می کند و ماموران را در ماموریت های مخفی هدایت می کند، منابع و پشتیبانی را به دست می آورد تا امکان جابجایی سیستم کامپیوتری آژانس را به یک پناهگاه امن در منطقه محدودی فراهم کند.
امتیاز:
3.9/5
بازی Invisible Inc در سبک اکشن و استراتژیک است که در این بازی گیمر به عنوان اپراتور از راه دور برای یک آژانس جاسوسی که مورد حمله شرکت های چند ملیتی قرار گرفته است عمل می کند و ماموران را در ماموریت های مخفی هدایت می کند، منابع و پشتیبانی را به دست می آورد تا امکان جابجایی سیستم کامپیوتری آژانس را به یک پناهگاه امن در منطقه محدودی فراهم کند.

دانلود بازی Invisible Inc برای کامپیوتر

Invisible Inc یک بازی ویدئویی در ژانر اکشن و استراتژیک است که عناصری از گیم‌ پلی مخفیانه را در خود جای داده است که توسط استودیوی مستقل کانادایی Klei Entertainment توسعه یافته است. بازیکن به عنوان اپراتور از راه دور برای یک آژانس جاسوسی که مورد حمله شرکت های چند ملیتی قرار گرفته است عمل می کند و ماموران را در ماموریت های مخفی هدایت می کند، منابع و پشتیبانی را به دست می آورد تا امکان جابجایی سیستم کامپیوتری آژانس را به یک پناهگاه امن در محدوده محدودی فراهم کند. این بازی اکشن کامپیوتر از ژانویه 2014 برای مایکروسافت ویندوز و OS X برای دسترسی زودهنگام در دسترس بود، یک نسخه لینوکس بعدا منتشر شد. نسخه کامل برای Windows، OS X و Linux در 12 می 2015 منتشر شد.

دانلود بازی Invisible Inc برای کامپیوتر بدون کرک  | گیمباتو

این بازی اکشن یک بازی مبتنی بر تاکتیک های نوبتی است که از X-COM الهام گرفته شده است، با تاکید بر مخفی کاری و جاسوسی. در هر بازی، بازیکن نقش یک مامور را برای عملیات های مخفی بر عهده می گیرد و سه روز فرصت دارد تا برای ماموریت نهایی خود آماده شود. این کار با انجام مأموریت‌ های مختلف در سراسر جهان برای بازیابی اطلاعات، اشیاء با ارزش، تجهیزات و پرسنل، با آگاهی از میزان زمان صرف شده برای سفر و مأموریت‌ ها در مدت سه روز انجام می‌ شود. بازیکن برای شروع، دو عامل را برای انجام این ماموریت‌ ها انتخاب می‌ کند و ممکن است بتواند عوامل دیگر را در طول ماموریت‌ ها آزاد کند. اگر یکی از ماموران در طول یک ماموریت بمیرد، آنها تا پایان مرحله اجرا مرده باقی می مانند، مگر اینکه با استفاده از مواد مصرفی medkit احیا شوند یا توسط عامل دیگری به سمت خروجی کشیده شوند، در حالی که اگر همه عوامل بمیرند، بازی تمام شده است. جزئیات ماموریت و طرح‌ بندی‌ های مکان به صورت رویه‌ ای برای هر اجرا ایجاد می‌ شوند که دارای اهداف، موانع و دشواری‌ های متنوعی است.

دانلود بازی Invisible Inc برای کامپیوتر بدون کرک  | گیمباتو

در بازی کامیپوتر Invisible Inc ماموریت ها به صورت نوبتی انجام می شوند. هر عامل تحت کنترل بازیکن دارای تعداد محدودی نقطه عمل در هر نوبت است که به آنها اجازه می دهد حرکت کنند، درها را باز یا ببندند، نگهبانان را بی صدا بیرون بیاورند یا کارهای مخفی دیگری را انجام دهند. علاوه بر این، ممکن است بازیکن نیاز به جمع آوری نیرو داشته باشد تا بتواند از “Incognita” استفاده کند، رابط هک که به آنها اجازه می دهد آلارم ها و دوربین های امنیتی را غیرفعال کنند یا قفل های گاو صندوق را از بین ببرند. هنگامی که بازیکن نوبت خود را کامل کرد، نیروهای دشمن حرکت می‌ کنند و در اکثر مکان‌ ها سطح هشدار بلند می‌ شود. با سطوح هشدار بالاتر، نیروهای امنیتی و تهدیدات جدید وارد خواهند شد و این ماموریت را دشوارتر می کند.

دانلود بازی Invisible Inc برای کامپیوتر بدون کرک  | گیمباتو

در ادامه بازی برخی از ایستگاه‌ ها می‌ توانند به بازیکن اجازه دهند با استفاده از پول جمع‌ آوری‌ شده در بازی، ارتقاء یا تجهیزاتی را برای ماموران برای کمک به ماموریت خریداری کند. هدف از ماموریت بستگی به نوع تاسیساتی دارد که در آن نفوذ می‌ شود، معمولاً بازیکن باید یک آیتم خاص را از یک مکان امن بازیابی کند و فرار کند، تا جایی که ممکن است پول و تجهیزات را در طول مسیر بدزدد. این بازی جنبه متا بازی بزرگتری دارد، به این صورت که در حین بازی و تکمیل اهداف خاص، می‌ توانند قفل عوامل مختلف را با مجموعه مهارت‌ های مختلف یا تجهیزات پیش‌ فرض جدید برای شروع ماموریت‌ ها در بازی‌ های آینده باز کنند. در ادامه با دانلود رایگان این بازی اکشن و هیجان انگیز با گیمباتو همراه باشید.

نسخه CODEX
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 1GB Download
2 1GB Download
نسخه v12152020  CODEX
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 45MB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

برنده 2 جایزه و کاندید 8 جایزه دیگر

از بهترین بازی های سبک مخفی کاری و همچنین از عناوین موفق شرکت کلای.

دارای میانگین نمرات 82 از 100 نزد منتقدین وبسایت متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
2.0GHz  Dual Core or better CPU
NVIDIA GeForce 8600 GT / ATI Radeon HD 2600 XT or greater VGA
2GB RAM
2GB HHD
Windows Vista/Windows 7/Windows 8 OS
DirectX Version 9.0c software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی