بازی Invisible Inc در سبک اکشن و استراتژیک است که در این بازی گیمر به عنوان اپراتور از راه دور برای یک آژانس جاسوسی که
بازی Invisible Inc در سبک اکشن و استراتژیک است که در این بازی گیمر به عنوان اپراتور از راه دور برای یک آژانس جاسوسی که مورد حمله شرکت های چند

دانلود بازی Invisible Inc برای کامپیوتر

Invisible Inc یک بازی ویدئویی در ژانر اکشن و استراتژیک است که عناصری از گیم‌ پلی مخفیانه را در خود جای داده است که توسط استودیوی مستقل کانادایی Klei Entertainment توسعه یافته است. بازیکن به عنوان اپراتور از راه دور برای یک آژانس جاسوسی که مورد حمله شرکت های چند ملیتی قرار گرفته است عمل می کند و ماموران را در ماموریت های مخفی هدایت می کند، منابع و پشتیبانی را به دست می آورد تا امکان جابجایی سیستم کامپیوتری آژانس را به یک پناهگاه امن در محدوده محدودی فراهم کند. این بازی اکشن کامپیوتر از ژانویه 2014 برای مایکروسافت ویندوز و OS X برای دسترسی زودهنگام در دسترس بود، یک نسخه لینوکس بعدا منتشر شد. نسخه کامل برای Windows، OS X و Linux در 12 می 2015 منتشر شد.

دانلود بازی Invisible Inc برای کامپیوتر بدون کرک  | گیمباتو

این بازی اکشن یک بازی مبتنی بر تاکتیک های نوبتی است که از X-COM الهام گرفته شده است، با تاکید بر مخفی کاری و جاسوسی. در هر بازی، بازیکن نقش یک مامور را برای عملیات های مخفی بر عهده می گیرد و سه روز فرصت دارد تا برای ماموریت نهایی خود آماده شود. این کار با انجام مأموریت‌ های مختلف در سراسر جهان برای بازیابی اطلاعات، اشیاء با ارزش، تجهیزات و پرسنل، با آگاهی از میزان زمان صرف شده برای سفر و مأموریت‌ ها در مدت سه روز انجام می‌ شود. بازیکن برای شروع، دو عامل را برای انجام این ماموریت‌ ها انتخاب می‌ کند و ممکن است بتواند عوامل دیگر را در طول ماموریت‌ ها آزاد کند. اگر یکی از ماموران در طول یک ماموریت بمیرد، آنها تا پایان مرحله اجرا مرده باقی می مانند، مگر اینکه با استفاده از مواد مصرفی medkit احیا شوند یا توسط عامل دیگری به سمت خروجی کشیده شوند، در حالی که اگر همه عوامل بمیرند، بازی تمام شده است. جزئیات ماموریت و طرح‌ بندی‌ های مکان به صورت رویه‌ ای برای هر اجرا ایجاد می‌ شوند که دارای اهداف، موانع و دشواری‌ های متنوعی است.

دانلود بازی Invisible Inc برای کامپیوتر بدون کرک  | گیمباتو

در بازی کامیپوتر Invisible Inc ماموریت ها به صورت نوبتی انجام می شوند. هر عامل تحت کنترل بازیکن دارای تعداد محدودی نقطه عمل در هر نوبت است که به آنها اجازه می دهد حرکت کنند، درها را باز یا ببندند، نگهبانان را بی صدا بیرون بیاورند یا کارهای مخفی دیگری را انجام دهند. علاوه بر این، ممکن است بازیکن نیاز به جمع آوری نیرو داشته باشد تا بتواند از “Incognita” استفاده کند، رابط هک که به آنها اجازه می دهد آلارم ها و دوربین های امنیتی را غیرفعال کنند یا قفل های گاو صندوق را از بین ببرند. هنگامی که بازیکن نوبت خود را کامل کرد، نیروهای دشمن حرکت می‌ کنند و در اکثر مکان‌ ها سطح هشدار بلند می‌ شود. با سطوح هشدار بالاتر، نیروهای امنیتی و تهدیدات جدید وارد خواهند شد و این ماموریت را دشوارتر می کند.

دانلود بازی Invisible Inc برای کامپیوتر بدون کرک  | گیمباتو

در ادامه بازی برخی از ایستگاه‌ ها می‌ توانند به بازیکن اجازه دهند با استفاده از پول جمع‌ آوری‌ شده در بازی، ارتقاء یا تجهیزاتی را برای ماموران برای کمک به ماموریت خریداری کند. هدف از ماموریت بستگی به نوع تاسیساتی دارد که در آن نفوذ می‌ شود، معمولاً بازیکن باید یک آیتم خاص را از یک مکان امن بازیابی کند و فرار کند، تا جایی که ممکن است پول و تجهیزات را در طول مسیر بدزدد. این بازی جنبه متا بازی بزرگتری دارد، به این صورت که در حین بازی و تکمیل اهداف خاص، می‌ توانند قفل عوامل مختلف را با مجموعه مهارت‌ های مختلف یا تجهیزات پیش‌ فرض جدید برای شروع ماموریت‌ ها در بازی‌ های آینده باز کنند. در ادامه با دانلود رایگان این بازی اکشن و هیجان انگیز با گیمباتو همراه باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی