logo.gamebato
Sir, You Are Being Hunted یا به فارسی قربان، شما در حال شکار شدن هستید یک تجربه مخفی‌کاری در جعبه شن آزادانه است که به
امتیاز:
3.9/5
Sir, You Are Being Hunted یا به فارسی قربان، شما در حال شکار شدن هستید یک تجربه مخفی‌کاری در جعبه شن آزادانه است که به لطف ژنراتور روستایی بریتانیایی ما،

دانلود بازی Sir, You Are Being Hunted برای پی سی | گیمباتو

در بازی Sir, You Are Being Hunted ، بازیکنان باید از «شکارچیان» (روبات‌هایی با لباس آقایان ویکتوریایی) که در تلاش برای ردیابی و کشتن آنها هستند، زنده بمانند، در حالی که سعی می‌کنند از جزیره فرار کنند. بازیکنان باید شهرها و روستاها را برای یافتن اقلامی مانند غذا و اسلحه برای کمک به زنده ماندن در حین جمع‌آوری قطعات یک ماشین منفجر شده برای فرار از جزیره جمع‌آوری کنند. اگر روبات‌ها قطعه‌ای را پیدا کنند، نگهبان‌هایی را در اطراف آن نصب می‌کنند تا از آن در برابر بازیکن دفاع کنند.

دانلود بازی Sir, You Are Being Hunted برای PC | گیمباتو

دشمنان بازی از سگ ها و بالن ها برای یافتن بازیکن استفاده می کنند. جزیره ای که در آن بازی می شود به صورت رویه ای تولید می شود، به این معنی که هر بازی یک منظره متفاوت ایجاد می کند. این شهر مملو از روستاها، شهرک ها و مناطق دیگری است که بازیکن می تواند لوازم ضروری را در آنها بیابد. از “به روز رسانی فوریه”، 9 مدل ربات هوش مصنوعی در بازی هستند. شکارچی طبقه بالا، اسکوایر طبقه متوسط، شکارچی طبقه پایین، به همراه سگ ها، مترسک ها، هیولای باتلاق، بالون ها، سواران، روباه سواران مکانیکی، و مالک زمین، یک ربات بزرگ و اشرافی.

دانلود بازی Sir, You Are Being Hunted برای کامپیوتر | گیمباتو

Sir, You Are Being Hunted (با نام جایگزین Madam, You Are Being Hunted) یک بازی ترسناک کامپیوتری با محوریت مخفی کاری در جهان باز می باشد که توسط Big Robot برای مایکروسافت ویندوز، macOS و لینوکس توسعه یافته است. نسخه آلفای بازی در 19 آگوست 2013 در دسترس قرار گرفت. پس از سال‌ها بدون به‌روزرسانی، در سپتامبر ۲۰۲۱ بازی توسط استودیوی بازی‌سازی خارجی هلندی Den of Thieves Games به نسخه ۱.۵ به‌روزرسانی شد. به روز ترین نسخه ی منتشر شده از این بازی را می توانید با کلیک بر روی لینک مستقیم دانلود درج شده برای آن در بخش دانلود همین صفحه از وبسایت گیمباتو با بالاترین سرعت ممکن دانلود کرده سپس آن را به آسانی نصب و به روز رسانی نمائید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی