logo.gamebato
به دنیای جذاب Eastward خوش آمدید – جمعیت رو به کاهش است! به جامعه ای در آستانه فروپاشی سفر کنید. در آینده نزدیک که جامعه شروع به فروپاشی می کند و جمعیت انسانی در پایین ترین سطح خود قرار دارد. یک حضور سمی کشنده در سرتاسر زمین پخش شده است و هر چیزی را که در مسیرش باشد ویران کرده و بلعیده است. کسانی که می توانستند از میاسما فرار کنند به روستاهای زیرزمینی سرازیر شدند تا زندگی جدیدی را آغاز کنند.
امتیاز:
3.9/5
به دنیای جذاب Eastward خوش آمدید – جمعیت رو به کاهش است! به جامعه ای در آستانه فروپاشی سفر کنید. در آینده نزدیک که جامعه شروع به فروپاشی می کند و جمعیت انسانی در پایین ترین سطح خود قرار دارد. یک حضور سمی کشنده در سرتاسر زمین پخش شده است و هر چیزی را که در مسیرش باشد ویران کرده و بلعیده است. کسانی که می توانستند از میاسما فرار کنند به روستاهای زیرزمینی سرازیر شدند تا زندگی جدیدی را آغاز کنند.

دانلود بازی Eastward برای پی سی | گیمباتو

Eastward بر روی مکانیک های گیم پلی اکشن RPG تمرکز دارد و مبارزه را با حل معما و اکتشاف ترکیب می کند. بازیکنان از دو شخصیت استفاده می‌کنند که هر کدام دارای توانایی‌ها و نقش‌های متفاوتی در بازی هستند: جان، قهرمان اصلی، بر مهارت‌های تهاجمی تمرکز دارد، می‌تواند از انواع سلاح‌ها و همچنین بمب‌ها استفاده کند و می‌تواند اجسام سنگین را جابه‌جا کند. سم، قهرمان دوم، از مهارت‌های پشتیبانی استفاده می‌کند، می‌تواند دشمنان را بیهوش کند و با یک توپ انرژی، میدان‌های (مین) خطرناک را پاک کند و در فضاهای کوچک به سمت جلو خود را بفشارد.

دانلود بازی Eastward برای PC | گیمباتو

در حالی که هر دو شخصیت می توانند در غلبه بر دشمنان و مقابله با معماها به یکدیگر کمک کنند، گاهی اوقات بازیکنان مجبور می شوند از هر شخصیت جداگانه برای پیشرفت استفاده کنند، مانند باز کردن راهی برای خروج. خود بازی به فصل‌هایی تقسیم می‌شود که هر فصل دارای اهداف مختلفی است که برای پیشرفت بازی باید تکمیل شوند و مجموعه‌ای از مناطق نقشه برای کاوش با سفرهای سریع در برخی مواقع برای جابجایی سریع در مکان‌ها در دسترس است.

دانلود بازی Eastward برای کامپیوتر | گیمباتو

Eastward یک بازی نقش آفرینی برای کامپیوتر در سبک اکشن ماجراجویی مستقل است که توسط Pixpil توسعه یافته و توسط Chucklefish منتشر شده است. در 16 سپتامبر 2021 برای Nintendo Switch، macOS و Windows منتشر شد. در 1 دسامبر 2022 برای ایکس باکس وان منتشر شد. بازی در دنیایی نزدیک به آینده اتفاق می افتد که در آن بشریت تقریباً توسط طاعون سمی به نام “MIASMA” از بین رفته است. به روز ترین و نسخه ی کامل و فشرده سازی شده ی موجود از این بازی از طریق لینک مستقیم دانلود زیر با شما کاربران گرامی وبسایت گیمباتو به اشتراک گذاشته شده و شما می توانید آن را با بالاترین سرعت ممکن دانلود کرده سپس به سهولت نصب و اجرا نمائید.

نسخه v1.1.5 – GOG
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 1.2GB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

مناسب برای افراد بالاتر از 12 سال.

دارای میانگین امتیازات 82 از 100 نزد منتقدین وبسایت متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Intel i5 Intel i5 CPU
Nvidia GTX 750 Ti Nvidia GTS 450 VGA
4GB 4GB RAM
2GB 2GB HDD
Windows 7/8/10 Windows 7/8/10 OS
OpenGL 3.2 OpenGL 3.2 Software

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی