logo.gamebato
Reventure تنها بازی ماجراجویی غیرخطی اسکرول جانبی دوبعدی با 100 پایان مختلف !!! در Reventure شما می خواهید یک قهرمان باشید که قرار است کارهای قهرمانانه انجام دهد اما گاهی اوقات آن را از بین می برد و به جای آن کارهای دیوانه واری انجام می دهد.
امتیاز:
3.9/5
Reventure تنها بازی ماجراجویی غیرخطی اسکرول جانبی دوبعدی با 100 پایان مختلف !!! در Reventure شما می خواهید یک قهرمان باشید که قرار است کارهای قهرمانانه انجام دهد اما گاهی اوقات آن را از بین می برد و به جای آن کارهای دیوانه واری انجام می دهد.

دانلود بازی Reventure برای پی سی | گیمباتو

Reventure یک بازی ویدئویی دو بعدی اکشن ماجراجویی پلتفرمر است که عمدتاً از سری The Legend of Zelda الهام گرفته شده است. از ابتدای بازی، مأموریت بازیکنان برای نجات شاهزاده خانم از دست فرمانروای تاریکی، که او را در قلعه خود اسیر نگه می دارد، به بازیکنان داده می شود. در سراسر جهان باز بازی آیتم های زیادی وجود دارد که به شخصیت بازیکن اجازه می دهد تا توانایی های جدید و همچنین اهداف جایگزین را به غیر از نجات شاهزاده خانم انجام دهد. بسته به نحوه تعامل بازیکن با جهان، هر یک از 100 پایان مختلف ممکن است رخ دهد که در یک گالری در منوی بازی بازیکن مشخص شده است.

دانلود بازی Reventure برای PC | گیمباتو

هر پایان در یک صحنه کوتاه اتفاق می‌افتد، پس از آن بازیکن با یک دنباله متن کوتاه که پایان را به ابتدای بازی بعدی متصل می‌کند، به ابتدای بازی برمی‌گرداند. از این نظر، تمام مراحل بازی متعارف هستند و به ترتیب زمانی که بازیکن برای گذراندن آنها انتخاب کند، به ترتیب زمانی انجام می شود. همانطور که بازیکن پایان های مختلف را کامل می کند، دنیای بازی و همچنین شخصیت بازیکن می تواند تغییر کند. به عنوان مثال، پس از نجات شاهزاده خانم، یک میانبر دائمی به قلعه تاریک باز می شود. پس از مرگ در گودال خوشه‌ها، پس از پایان کار، شخصیت بازیکن به وضوح خون آلود و پوشیده از خار خواهد بود. این تغییرات حتی می تواند شامل جایگزینی کامل شخصیت بازیکن باشد.

دانلود بازی Reventure برای کامپیوتر | گیمباتو

Reventure (که قبلا Lonk’s Adventure نام داشت) یک بازی کامپیوتری اکشن ماجراجویی است که در ۴ ژوئن ۲۰۱۹ توسط استودیوی اسپانیایی Pixelatto منتشر شد. این یک تخیل مجدد از بازی Ludum Dare است که توسط Pixelatto منتشر شده است. در بازی، بازیکنان برای نجات یک شاهزاده خانم از دست ارباب تاریکی در یک محیط جهان باز فرستاده می شوند. بسته به اقدامات انجام شده توسط بازیکن، هر یک از 100 پایان ممکن است در انتهای مسیر رخ دهد. این بازی یک تقلید طنز آمیز از بازی های ویدئویی نقش آفرینی، به ویژه سری The Legend of Zelda است. Reventure پس از انتشار با تحسین منتقدان روبه‌رو شد و به‌خاطر طنزش مورد تحسین قرار گرفت. آخرین نسخه ی منتشر شده از این بازی منحصر به فرد را می توانید با بهره مندی از لینک مستقیم مندرج در بخش دانلود همین صفحه از وبسایت گیمباتو با بالاترین سرعت ممکن دانلود کرده و سپس به آسانی نصب و اجرا نمائید.

نسخه v1.9.5_(46279) – GOG
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 495MB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

مناسب برای افراد بالاتر از 16 سال.

دارای میانگین نمرات 84 از 100 نزد منتقدین وبسایت متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
SSE2 compatible instruction set CPU
DX10 (shader model 4.0) compatible VGA
512MB RAM
500MB HDD
Windows 7 SP1+ OS
DirectX 10 Software

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی