logo.gamebato
Age of Wonders 3 نشان‌دهنده بازسازی مدرن این سری است، جایی که بازیکنان به درگیری پادشاهان، ملکه‌ها و اربابان تاریک برای غنایم یک بهشت باستانی می‌پیوندند. با معرفی کلاس‌ها و تخصص‌های منحصربه‌فرد الهام‌گرفته از RPG، بازیکنان می‌توانند امپراتوری‌هایی با طراحی خود بسازند، استراتژی‌ها و سبک‌های بازی منحصربه‌فردی را توسعه دهند. تضاد در حال تغییر جهان در مناظر وسیع، مملو از مکان‌های افسانه‌ای در انتظار کشف، تسخیر و بهره‌برداری است.
امتیاز:
3.9/5
Age of Wonders 3 نشان‌دهنده بازسازی مدرن این سری است، جایی که بازیکنان به درگیری پادشاهان، ملکه‌ها و اربابان تاریک برای غنایم یک بهشت باستانی می‌پیوندند. با معرفی کلاس‌ها و تخصص‌های منحصربه‌فرد الهام‌گرفته از RPG، بازیکنان می‌توانند امپراتوری‌هایی با طراحی خود بسازند، استراتژی‌ها و سبک‌های بازی منحصربه‌فردی را توسعه دهند. تضاد در حال تغییر جهان در مناظر وسیع، مملو از مکان‌های افسانه‌ای در انتظار کشف، تسخیر و بهره‌برداری است.

دانلود بازی Age of Wonders III برای PC | گیمباتو

Age of Wonders III، مانند بازی‌های قبلی این سری، یک بازی استراتژی نوبتی است که در یک دنیای شدیداً فانتزی اتفاق می‌افتد که در آن بازیکن نقش یک رهبر سیاسی-نظامی را بر عهده می‌گیرد. گیم پلی مبتنی بر 4X (کاوش، گسترش، بهره برداری و نابودی) است که در آن بازیکنان نقشه جهان را کشف می کنند و به آرامی از طریق استعمار، جنگ و دیپلماسی با قدرت های رقیب، یک امپراتوری می سازند. جدید برای عصر شگفتی های III اضافه شدن بیشتر ویژگی های بازی نقش آفرینی است، جایی که بازیکنان باید ابتدا رهبر خود را انتخاب کرده و سفارشی سازی کنند، همه گزینه ها به سبک بازی انتخابی بازیکن بستگی دارد.

دانلود بازی Age of Wonders III برای پی سی | گیمباتو

بازی در یک محیط تخیلی به شدت فانتزی می‌گذرد، جایی که بازیکنان نقش یک رهبر را برای کشف جهان برعهده می‌گیرند و با نژادها و پادشاهی‌های دیگر تعامل دارند، هم به صورت دیپلماتیک و هم از طریق جنگ، در حالی که به تدریج امپراتوری خود را توسعه داده و مدیریت می‌کنند. این مجموعه دارای یک موتور گرافیکی جدید، علاوه بر موسیقی متن به روز شده است. گیم پلی بازی نیز به روز شده است و دارای یک سیستم جدید مبتنی بر کلاس رهبر سبک نقش آفرینی و گزینه های قابل تعویض استراتژی و ظاهر برای هر مسابقه قابل بازی است. همچنین از حالت‌های پخش چندگانه آنلاین و محلی و ویرایشگر سطح به همراه یک پخش‌کننده جدید مبتنی بر داستان نیز پشتیبانی می‌کند.

دانلود بازی Age of Wonders III برای کامپیوتر | گیمباتو

Age of Wonders III یک بازی ویدئویی استراتژی نوبتی 4X است که توسط توسعه دهنده هلندی Triumph Studios ساخته و منتشر شده است. این چهارمین بازی از سری Age of Wonders است که پس از Age of Wonders ، Age of Wonders II: The Wizard’s Throne و Age of Wonders: Shadow Magic منتشر شده به ترتیب در سال های 1999، 2002 و 2003 عرضه شد. در 31 مارس 2014، از طریق توزیع دیجیتال، و همچنین از طریق خرده فروشی در مناطق منتخب برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. یک پورت برای لینوکس و OS X در 14 آوریل 2015 منتشر شد. آخرین و به روز ترین نسخه ی موجود از این بازی که توسط وبسایت GOG منتشتر گردیده ، هم اینک از طریق لیک های مستقیم زیر در دسترس شما کاربران مشتاق به دریافت و تجربه ی آن می باشد و می توانید با استفاده از این لینک ها آن را با بالاترین سرعت ممکن از سرور های قدرتمند وبسایت گیمباتو دانلود کرده سپس بعد از استخراج از حالت فشرده سازی شده به نصب و اجرای آن بپردازید.

نسخه Deluxe Edition – v1.802 + Bonus – GOG
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 1.73GB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

مناسب برای افراد بالای 16 سال.

دارای میانگین نمرات 80 از 100 نزد منتقدین وبسایت متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Intel Core 2 Quad Q6600 @ 2.4 Ghz or AMD Phenom X4 9900 @ 2.6 Ghz Intel Core 2 Duo E6600 @ 2.4 Ghz or AMD Athlon 64 X2 5000+ @2.6 Ghz CPU
nVidia Geforce 460 1GB or AMD Radeon HD 6850 1GB nVidia 8800 / ATi Radeon HD 3870 with 512MB or Laptop integrated Intel HD 3000 with 3GB system ram VGA
4GB 2GB RAM
10GB 10GB HDD
Windows Vista, Windows 7, Windows 8, Windows 8.1 Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8, Windows 8.1 OS
DirectX 9.0c DirectX 9.0c Software

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی