logo.gamebato
Age of Wonders 3 نشان‌دهنده بازسازی مدرن این سری است، جایی که بازیکنان به درگیری پادشاهان، ملکه‌ها و اربابان تاریک برای غنایم یک بهشت باستانی
امتیاز:
3.9/5
Age of Wonders 3 نشان‌دهنده بازسازی مدرن این سری است، جایی که بازیکنان به درگیری پادشاهان، ملکه‌ها و اربابان تاریک برای غنایم یک بهشت باستانی می‌پیوندند. با معرفی کلاس‌ها و

دانلود بازی Age of Wonders III برای PC | گیمباتو

Age of Wonders III، مانند بازی‌های قبلی این سری، یک بازی استراتژی نوبتی است که در یک دنیای شدیداً فانتزی اتفاق می‌افتد که در آن بازیکن نقش یک رهبر سیاسی-نظامی را بر عهده می‌گیرد. گیم پلی مبتنی بر 4X (کاوش، گسترش، بهره برداری و نابودی) است که در آن بازیکنان نقشه جهان را کشف می کنند و به آرامی از طریق استعمار، جنگ و دیپلماسی با قدرت های رقیب، یک امپراتوری می سازند. جدید برای عصر شگفتی های III اضافه شدن بیشتر ویژگی های بازی نقش آفرینی است، جایی که بازیکنان باید ابتدا رهبر خود را انتخاب کرده و سفارشی سازی کنند، همه گزینه ها به سبک بازی انتخابی بازیکن بستگی دارد.

دانلود بازی Age of Wonders III برای پی سی | گیمباتو

بازی در یک محیط تخیلی به شدت فانتزی می‌گذرد، جایی که بازیکنان نقش یک رهبر را برای کشف جهان برعهده می‌گیرند و با نژادها و پادشاهی‌های دیگر تعامل دارند، هم به صورت دیپلماتیک و هم از طریق جنگ، در حالی که به تدریج امپراتوری خود را توسعه داده و مدیریت می‌کنند. این مجموعه دارای یک موتور گرافیکی جدید، علاوه بر موسیقی متن به روز شده است. گیم پلی بازی نیز به روز شده است و دارای یک سیستم جدید مبتنی بر کلاس رهبر سبک نقش آفرینی و گزینه های قابل تعویض استراتژی و ظاهر برای هر مسابقه قابل بازی است. همچنین از حالت‌های پخش چندگانه آنلاین و محلی و ویرایشگر سطح به همراه یک پخش‌کننده جدید مبتنی بر داستان نیز پشتیبانی می‌کند.

دانلود بازی Age of Wonders III برای کامپیوتر | گیمباتو

Age of Wonders III یک بازی ویدئویی استراتژی نوبتی 4X است که توسط توسعه دهنده هلندی Triumph Studios ساخته و منتشر شده است. این چهارمین بازی از سری Age of Wonders است که پس از Age of Wonders ، Age of Wonders II: The Wizard’s Throne و Age of Wonders: Shadow Magic منتشر شده به ترتیب در سال های 1999، 2002 و 2003 عرضه شد. در 31 مارس 2014، از طریق توزیع دیجیتال، و همچنین از طریق خرده فروشی در مناطق منتخب برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. یک پورت برای لینوکس و OS X در 14 آوریل 2015 منتشر شد. آخرین و به روز ترین نسخه ی موجود از این بازی که توسط وبسایت GOG منتشتر گردیده ، هم اینک از طریق لیک های مستقیم زیر در دسترس شما کاربران مشتاق به دریافت و تجربه ی آن می باشد و می توانید با استفاده از این لینک ها آن را با بالاترین سرعت ممکن از سرور های قدرتمند وبسایت گیمباتو دانلود کرده سپس بعد از استخراج از حالت فشرده سازی شده به نصب و اجرای آن بپردازید.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی