logo.gamebato
دانلود بازی اکشن Dead by daylight برای کامپیوتر دد بای دیلایت یک بازی مسابقه ای آنلاین و جنگی است که داری دو شخصیت قاتل و
امتیاز:
3.9/5
دانلود بازی اکشن Dead by daylight برای کامپیوتر دد بای دیلایت یک بازی مسابقه ای آنلاین و جنگی است که داری دو شخصیت قاتل و گروه 4 نفرده بازماندگان می

بازی Dead By Daylight برای پی سی

بازی Dead bay daylight یک بازی جنگی برای کامپیوتر است، که در گروه بازی های ویدئویی اول شخص با سطح بالایی از هیجان ارائه می شود. در این بازی جنگی بزرگترین فرنچایزهای ترسناک با هم برخورد می کنند. یک بازی اکشن که می توانید به صورت آنلاین با هم مسابقه دهید. مسابقه ای که با حضور 5 بازیکن متشکل از شخصیت اصلی و گروه بازماندگان برگزار می شود. و نقش شما به عنوان هدایت کننده شخصت اصلی بازی این است که بازماندگان را پیدا کرده و آنها را نابود کنید. فراموش نکنید که شما می توانید در نقش یک بازمانده هم بازی کنید و با آن قاتل خونخوار مبارزه کنید اما مطمئنا کمتر کسی چنین نقشی را انتخاب می کند.

Dead By Daylight.BANNER1

همانطور که می بینید این بازی در دو حالت برگزار می شود و شما می توانید به دلخواه یکی را انتخاب کنید. از این بازی همچنین یک نسخه موبایل هم ارائه شده که کاربران می توانند آن را بر روی موبایل خود اجرا کنند. این بازی برای اولین بار در سال 2016 توسط تیم یا می توان گفت شرکت کانادایی Behaviour Interactive برای پلت فرم ویندوز یا همان کامپیوتر منتشر شد.

دد بای دیلایت یک بازی ترسناک چند نفره که در آن یک نفر یک قاتل هیولا است که تیمی متشکل از چهار بازمانده را پیش از رسیدن به اهداف و فرار، شکار می کند، ضربه می زند و تلاش می کند تا آنها را دستگیر کند. بخشی از چیزی که Dead by Daylight را بسیار غیرقابل پیش‌بینی و عمیق می‌کند این است که دو حالت بازی جداگانه در آن زمان اتفاق می‌افتند. برای چهار بازمانده، این بازی یک تمرین مخفی کاری و کار گروهی یا حتی انفرادی است: در شروع هر مسابقه، آنها باید ژنراتورها را پیدا کرده و فعال کنند، تا بتوانند راحت تر یکی از دو خروجی موجود را پیدا کرده و قبل از اینکه توسط قاتل کشته شوند، فرار کنند.

Dead By Daylight.BANNER2

اگر شما در نقش قاتل بازی را شروع می کنید، نیروی زیادی برای حمله به بازماندگان را دارید. قبل از اینکه آنها ژنراتورهای برق را پیدا کنند می توانید در کنار آنها کمین کنید و حملات غافلگیرانه برای دستگیری انجام دهید. شما هر نفر از آنها را که دستگیر می کنید، قلاب می کنید تا در نهایت قربانی شوند. اما نباید فراموش کنید که می توانند توسط هم تیمی های خود آزاد شوند.

شما به صورت اول شخص بازی می‌کنید در حالی که بازماندگان می‌توانند از دوربین‌های سوم شخص خود برای بررسی محیط اطراف خود و نگاه کردن به گوشه‌ها برای پیدا کردن هم تیمی های خود استفاده کنند.

اگر می خواهید در بازی Dead by Daylight به سطح بالایی از هیجان دست پیدا کنید، به عنوان قاتل بازی کنید تا اینکه در نقش یک بازمانده بازی کنید. شاید شما هم به این فکر کنید که مگر تفاوتی میان سطح سختی آنها وجود دارد؟ بله در تعقیب و گریز قاتل با سرعت بیشتری حرکت می کند که باعث می شود تا راحت تر دشمنان خود را دستگیر و مغلوب کند. بازماندگان هنگام فرار می توانند موانعی سر راه شما قرار دهند تا اندکی فاصله خود را زیاد کنند و شانس خود را برای فرار ارتقاء دهند. یک بازمانده دستگیر شده بدون هم تیمی های خود هیچ شانسی برای فرار ندارد.

Dead By Daylight.BANNER3

اگر می خواهید به عنوان یک بازمانده قاتل را شکست دهید، در صورت همکاری با هم تیمی های خود شانس بیشتری برای پیروزی خواهید داشت. از نکات مهم بازی می توان به عکس العمل های به موقع اشاره کرد، یعنی اگر شما بتوانید دریچه ها را سریعتر از بازماندگان پیدا کنید می توانید از فرار کردن آنها جلوگیری کنید. علاوه بر این هر نقطه یک نقطه مقابل دارد که باعث جذاب تر شدن مسابقه می شود.

همینک شما علاقمندان برای دانلود بازی می توانید به صورت مستقیم از گیمباتو منبع بازی های کامپیوتری این بازی محبوب را دانلود کنید. گیمباتو از قبل این بازی ها را برای شما اکسترکت، نصب و در نهایت نصب و فعال سازی می کند، یعنی بازی به طور تست شده برای دانلود آماده است.

نسخه EpicRip بازی کامپیوتر Dead by Daylight – جدیدترین ورژن v6.0.2
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 2GB Download
3 2GB Download
4 2GB Download
5 2GB Download
6 2GB Download
7 2GB Download
8 2GB Download
9 2GB Download
10 2GB Download
11 2GB Download
12 2GB Download
13 2GB Download
14 987MB Download

آموزش نصب نسخه EpicRip :

1. پس از دانلود تمامی فایل ها آنها را با برنامه Winrar استخراج نمایید.
2. فیلترشکن خود را وصل کنید. چرا که ایران تحریم است. آخرین نسخه Epic Installer را از اینجا دانلود و نصب کنید. پس از اجرا، اجازه دهید تا به صورت کامل آپدیت شود.

3. یک اکانت جدید برای خود بسازید. ( در صورت تمایل به استفاده از کرک ByPass حتماً یک اکانت جدید در Epic Games ایجاد کنید, چراکه در صورت شناسایی این کرک توسط Epic احتمال مسدود یا Ban شدن اکانت بالا است! )

4. نرم افزار Epic Games Launcher را اجرا نمایید. با اکانتی که در گام دوم ساخته اید، لاگین کنید.

5. در محیط نرم افزار، بازی Hello Mod Kit را انتخاب و به Library خود Add کنید ولی آنرا دانلود نکنید!

6. به فولدر دیتای بازی خود مراجعه کنید. بازی را توسط فایل اجرایی launcher.exe به صورت run as administrator اجرا کنید

 

پوشه فایل Save بازی:

C:UserUsernameAppDataLocalAperionSaved

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

درباره بازی:
2بار نامزد دریافت جایزه

رده سنی:M-17

برای افراد زیر 17سال شاید مناسب نباشد.

شرکت توسعه دهنده:Counterplay Games
شرکت انتشار دهنده: Gearbox Publishing
ژانر: اکشن,ماجراجویی
تاریخ انتشار بازی: 14/06/2016
تاریخ انتشار جدیدترین ورژن: 08/06/2022
زبان: انگلیسی

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Intel Core i3-4170 or AMD FX-8300 or higher Intel Core i3-4170 or AMD FX-8120 CPU
DX11 Compatible GeForce 760 or AMD HD 8800 or higher with 4GB of RAM DX11 Compatible GeForce GTX 460 1GB or AMD HD 6850 1GB VGA
8GB RAM 8GB RAM RAM
50GB 50GB HHD
Windows 10 64-bit Operating System Windows 10 64-bit Operating System OS
DirectX: Version 11 DirectX: Version 11 software

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی