logo.gamebato
با Spiritfarer: Farewell Edition به عنوان راننده کشتی برای متوفی ها، یک قایق برای کشف جهان بسازید، از دوستان روحی خود مراقبت کنید و آنها را در دریاهای عرفانی راهنمایی کنید تا در نهایت آنها را به زندگی پس از مرگ رها کنید. چه چیزی را پشت سر خواهید گذاشت؟
امتیاز:
3.9/5
با Spiritfarer: Farewell Edition به عنوان راننده کشتی برای متوفی ها، یک قایق برای کشف جهان بسازید، از دوستان روحی خود مراقبت کنید و آنها را در دریاهای عرفانی راهنمایی کنید تا در نهایت آنها را به زندگی پس از مرگ رها کنید. چه چیزی را پشت سر خواهید گذاشت؟

دانلود بازی Spiritfarer®: Farewell Edition برای PC | گیمباتو

Spiritfarer®: Farewell Edition یک بازی ماجراجویی مستقل است که توسط Thunder Lotus Games توسعه یافته است که در آن بازیکن باید نیازهای ارواح روی کشتی خود را با غذاها و ساخت قایق های اضافی برای برآورده کردن خواسته ها و نیازهای آن ارواح برآورده کند. این باعث می‌شود بازیکن در سفر خود برای ساختن آشپزخانه، باغچه و سایر امکانات خانه، مواد جمع‌آوری کند تا به ارواح کمک کند  احساس راحتی بیشتری داشته باشند و در عین حال بیشتر از پیشینه هر ارواح را در حالی که راه خود را برای عبور به زندگی پس از مرگ از طریق Everdoor می‌روند، کشف کند.

دانلود بازی Spiritfarer®: Farewell Edition برای کامپیوتر | گیمباتو

این بخش‌های جدید که به کشتی اضافه می‌شوند مانند یک بازی تتریس قرار می‌گیرند و به هر شکلی که مناسب است روی هم چیده می‌شوند. شخصیت‌هایی که استلا در طول مسیر با آنها ملاقات می‌کند، مینی‌بازی‌هایی را نیز در اختیار بازیکن قرار می‌دهند تا با مواد و ارز درون بازی که مربوط به شخصیت روح هستند، بازی کند. این بازی همچنین دارای فروشندگانی است که اقلامی مانند دانه‌ها برای باغ‌های بازیکن و مبلمان را برای تزئین کشتی وی می‌فروشند و به بازی تجربه شخصی‌تری می‌دهند.این بازی به طور کلی نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد که گیم‌پلی کند، انیمیشن‌های دقیق، موسیقی ارکستری و مضامین منحصربه‌فرد آن را ستایش کردند و تا دسامبر 2021 بیش از یک میلیون واحد فروخت.

دانلود بازی Spiritfarer®: Farewell Edition برای پی سی | گیمباتو

Spiritfarer یک بازی کامپیوتری اکشن مستقل شبیه ساز مدیریت و سندباکس است که توسط استودیوی کانادایی Thunder Lotus Games توسعه و منتشر شده و برای مایکروسافت ویندوز، macOS، لینوکس، پلی‌استیشن 4، نینتندو سوییچ، ایکس‌باکس وان، اندروید و Stadia در آگوست 2020 منتشر شده است. شخصیت اصلی، استلا، تبدیل به یک “بدرقه کننده ی روح” می‌شود که کارش انتقال ارواح متوفی به زندگی پس از مرگ است. پس از انتشار اولیه بازی، Thunder Lotus با افزودن محتوای جدید از طریق به‌روزرسانی‌های رایگان، از Spiritfarer پشتیبانی کرد. پس از به‌روزرسانی نهایی در 13 دسامبر 2021، عنوان Spiritfarer: Farewell Edition شد. این بازی برای iOS و اندروید از طریق نتفلیکس در اکتبر 2022 منتشر شد. کامل ترین و به روز ترین نسخه ی منشتر شده ی معتبر از سوی GOG را می توانید به صورت رایگان و با بالاترین سرعت ممکن از طریق لینک های مستقیم مشخص شده در همین صفحه از وبسایت گیمباتو دانلود نموده و سپس به آسانی نصب و اجرا کنید.

نسخه Digital Deluxe Edition v35357_57378 – GOG
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 119MB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

توصیه شده به افراد بالا تر از 12 سال.

دارای میانگین نمرات 84 از 100 نزد منتقدین وبسایت متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Dual Core 3.0 GHz Processor CPU
DirectX 10-compatible graphics card with at least 1GB of video memory VGA
4GB RAM
7GB HDD
Windows® 7 SP1 or Higher OS
DirectX 10 Software

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی