دانلود بازی Outlast 2 با سبک ترس و ماجراجویی برای کامپیوتر. اوت لست 2 به عنوان یک بازی اول شخص ویدئویی روایتی از داستان روزنامه
دانلود بازی Outlast 2 با سبک ترس و ماجراجویی برای کامپیوتر. اوت لست 2 به عنوان یک بازی اول شخص ویدئویی روایتی از داستان روزنامه نگار تحقیقی بلیک لانگرمن به

دانلود بازی Outlast 2 برای کامپیوتر

بازی Outlast 2 یک بازی کامپیوتری اول شخص ویدئویی سبک ترس و ماجراجویی است که توسط Red Barrels ساخته و منتشر شده است. این دنباله بازی ویدیویی Outlast در سال 2013 است و روایتی از داستان روزنامه‌نگار تحقیقی به نام بلیک لانگرمن به همراه همسرش لین است که در صحرای آریزونا پرسه می‌زنند تا قتل یک زن باردار به نام جین دو را کشف کنند. اما آنها به خاطر سقوط هلیکوپتر همدیگر را گم می کنند و بلیک باید همسرش را پیدا کند در حالی که همسر او در یک روستای دور افتاده در میان آشفتگی زندانی شده است و احساس می کند که آخر الزمان است.
بلیک در نهایت لین را در یک کلیسای کوچک پیدا می کند که در بند یک فرقه مسیحی به رهبری واعظ سالیوان نات گیر افتاده است.

Outlast 2.banner1

اما وظیفه شما در این بازی ترس و بقا هدایت کردن شخصیت اصلی این داستان روزنامه نگار تحقیقی (بلیک لانگرمن) است که موانع زیادی سر راه او قرار دارد و باید بر ترس غلبه کند. شما گزینه های کمکی و تنظیمات مختلفی را می توانید استفاده کنید تا تمامی مشکلاتی که سر راه او قرار دارد برداشته شوند و لانگرمن را به همسر خود برسانید.

مدت کوتاهی پس از انتشار Outlast اصلی استودیو Red Barrles دنباله آن را اعلام کرد. سپس یک نسخه نمایشی از گیم پلی در سال 2016 به ترتیب در 22 آوریل و 15 ژوئن منتشر شد. اما به دلیل تاخیر در توسعه، این بازی در نهایت در 25 آوریل 2017 برای کامپیوتر منتشر شد. نسخه سازگار با PS4 و ایکس باکس وان هم پس از آن در سال 2018 منتشر شده است.

بازی پس از انتشار با استقبال مثبت کاربران روبرو شد و گرافیک، طراحی صدا و اتمسفر آن مورد تحسین قرار گرفت. انتقادات به داستان کلی، طراحی گیم پلی حساس به زمینه، سطح سختی بازی محفوظ بود. هر چند Outlast 2 یک بازی روان شناختی است اما ترس و وحشت بر شما بیشتر غلبه می کند.

Outlast 2.banner2

در این بازی نیاز به کاوش ریسک های عمیق برای کشف داستان هایی است که هر کسی جرائت لمس آنها را ندارد. شما دنباله‌ای از سرنخ‌ها را دنبال می‌کنید که با قتل به ظاهر غیرممکن یک زن باردار به نام جین دو شروع شد. تحقیقات شما را کیلومترها به صحرای آریزونا هدایت کرده است، تاریکی مطلق که به هیچ نحوه ای نمی توانید آن را روشن کنید و وحشتی چنان عمیق که دیوانه شدن تنها راه چاره است.

بازیکن می تواند مانند بازی اول خم شود، بدود، بپرد، راه برود، خرک بزند، سر بخورد و بالا برود. همچنین می تواند در کمدها، بشکه ها، تخت ها، حوضچه های آب، چمن های بلند، مزارع ذرت و داخل خانه ها پنهان شود. او استقامت محدودی دارد و بازیکن باید مدت زمان دویدن خود را مدیریت کند تا مبادا خسته شود و کندتر حرکت کند.

Outlast 2.banner3

لانگرمن تنها دارای یک دوربین فیلمبرداری است که دارای قابلیت دید در شب است، اگرچه باتری های دوربین فیلمبرداری نیز هنگام استفاده از دید در شب خالی می شوند. در مقایسه با بازی اول، وضعیت لانگرمن به عنوان یک فیلمبردار بهتر است زیرا او دوربین پیشرفته تری را حمل می کند، دوربینی با فیلم واضح تر، زوم، و میکروفون حساسی که می تواند برای تشخیص گام های دور و صداهای دیگر استفاده شود. باتری های یدکی مناسب برای بهبودی دوربین فیلمبرداری و تجهیزات پزشکی در سراسر بازی پخش می شوند. از مهمترین چالش های این بازی نسبت به نسخه قبلی استرس تمام کردن باتری های دوربین است.

توسعه دهنده این بازی ترسناک کامپیوتری رد برلز سطح محتوای این بازی را اینگونه توصیف می کند: این بازی ممکن است حاوی محتوایی باشد که برای همه سنین مناسب نیست، یا ممکن است برای مشاهده در محل کار مناسب نباشد. شما می توانید این بازی را به صورت مستقیم از گیمباتو مرکز بازی های کامپیوتری دانلود کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی