logo.gamebato
دانلود بازی Outlast 2 با سبک ترس و ماجراجویی برای کامپیوتر. اوت لست 2 به عنوان یک بازی اول شخص ویدئویی روایتی از داستان روزنامه نگار تحقیقی بلیک لانگرمن به همراه همسرش لین است که برای تحقیق درباره قتل یک زن باردار و جوان کیلومتر ها دور از شهر در صحرای آریزونا پرسه می زنند. در این سفر بلیک به خاطر سقوط هلیکوپتر همسر خود را گم می کند و شما باید آن را هدایت کنید تا همسر خود را پیدا کند.
امتیاز:
3.9/5
دانلود بازی Outlast 2 با سبک ترس و ماجراجویی برای کامپیوتر. اوت لست 2 به عنوان یک بازی اول شخص ویدئویی روایتی از داستان روزنامه نگار تحقیقی بلیک لانگرمن به همراه همسرش لین است که برای تحقیق درباره قتل یک زن باردار و جوان کیلومتر ها دور از شهر در صحرای آریزونا پرسه می زنند. در این سفر بلیک به خاطر سقوط هلیکوپتر همسر خود را گم می کند و شما باید آن را هدایت کنید تا همسر خود را پیدا کند.

دانلود بازی Outlast 2 برای کامپیوتر

بازی Outlast 2 یک بازی کامپیوتری اول شخص ویدئویی سبک ترس و ماجراجویی است که توسط Red Barrels ساخته و منتشر شده است. این دنباله بازی ویدیویی Outlast در سال 2013 است و روایتی از داستان روزنامه‌نگار تحقیقی به نام بلیک لانگرمن به همراه همسرش لین است که در صحرای آریزونا پرسه می‌زنند تا قتل یک زن باردار به نام جین دو را کشف کنند. اما آنها به خاطر سقوط هلیکوپتر همدیگر را گم می کنند و بلیک باید همسرش را پیدا کند در حالی که همسر او در یک روستای دور افتاده در میان آشفتگی زندانی شده است و احساس می کند که آخر الزمان است.
بلیک در نهایت لین را در یک کلیسای کوچک پیدا می کند که در بند یک فرقه مسیحی به رهبری واعظ سالیوان نات گیر افتاده است.

Outlast 2.banner1

اما وظیفه شما در این بازی ترس و بقا هدایت کردن شخصیت اصلی این داستان روزنامه نگار تحقیقی (بلیک لانگرمن) است که موانع زیادی سر راه او قرار دارد و باید بر ترس غلبه کند. شما گزینه های کمکی و تنظیمات مختلفی را می توانید استفاده کنید تا تمامی مشکلاتی که سر راه او قرار دارد برداشته شوند و لانگرمن را به همسر خود برسانید.

مدت کوتاهی پس از انتشار Outlast اصلی استودیو Red Barrles دنباله آن را اعلام کرد. سپس یک نسخه نمایشی از گیم پلی در سال 2016 به ترتیب در 22 آوریل و 15 ژوئن منتشر شد. اما به دلیل تاخیر در توسعه، این بازی در نهایت در 25 آوریل 2017 برای کامپیوتر منتشر شد. نسخه سازگار با PS4 و ایکس باکس وان هم پس از آن در سال 2018 منتشر شده است.

بازی پس از انتشار با استقبال مثبت کاربران روبرو شد و گرافیک، طراحی صدا و اتمسفر آن مورد تحسین قرار گرفت. انتقادات به داستان کلی، طراحی گیم پلی حساس به زمینه، سطح سختی بازی محفوظ بود. هر چند Outlast 2 یک بازی روان شناختی است اما ترس و وحشت بر شما بیشتر غلبه می کند.

Outlast 2.banner2

در این بازی نیاز به کاوش ریسک های عمیق برای کشف داستان هایی است که هر کسی جرائت لمس آنها را ندارد. شما دنباله‌ای از سرنخ‌ها را دنبال می‌کنید که با قتل به ظاهر غیرممکن یک زن باردار به نام جین دو شروع شد. تحقیقات شما را کیلومترها به صحرای آریزونا هدایت کرده است، تاریکی مطلق که به هیچ نحوه ای نمی توانید آن را روشن کنید و وحشتی چنان عمیق که دیوانه شدن تنها راه چاره است.

بازیکن می تواند مانند بازی اول خم شود، بدود، بپرد، راه برود، خرک بزند، سر بخورد و بالا برود. همچنین می تواند در کمدها، بشکه ها، تخت ها، حوضچه های آب، چمن های بلند، مزارع ذرت و داخل خانه ها پنهان شود. او استقامت محدودی دارد و بازیکن باید مدت زمان دویدن خود را مدیریت کند تا مبادا خسته شود و کندتر حرکت کند.

Outlast 2.banner3

لانگرمن تنها دارای یک دوربین فیلمبرداری است که دارای قابلیت دید در شب است، اگرچه باتری های دوربین فیلمبرداری نیز هنگام استفاده از دید در شب خالی می شوند. در مقایسه با بازی اول، وضعیت لانگرمن به عنوان یک فیلمبردار بهتر است زیرا او دوربین پیشرفته تری را حمل می کند، دوربینی با فیلم واضح تر، زوم، و میکروفون حساسی که می تواند برای تشخیص گام های دور و صداهای دیگر استفاده شود. باتری های یدکی مناسب برای بهبودی دوربین فیلمبرداری و تجهیزات پزشکی در سراسر بازی پخش می شوند. از مهمترین چالش های این بازی نسبت به نسخه قبلی استرس تمام کردن باتری های دوربین است.

توسعه دهنده این بازی ترسناک کامپیوتری رد برلز سطح محتوای این بازی را اینگونه توصیف می کند: این بازی ممکن است حاوی محتوایی باشد که برای همه سنین مناسب نیست، یا ممکن است برای مشاهده در محل کار مناسب نباشد. شما می توانید این بازی را به صورت مستقیم از گیمباتو مرکز بازی های کامپیوتری دانلود کنید.

نسخه Windows
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 2GB Download
3 2GB Download
4 2GB Download
5 2GB Download
6 2GB Download
7 2GB Download
8 2GB Download
9 2GB Download
10 2GB Download
11 2GB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

درباره بازی:
7بار نامزد دریافت جایزه

رده سنی:M-18
برای افراد زیر 18سال مناسب نیست.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Intel Core i5 Intel Core i3-530 CPU
1.5GB VRAM, NVIDIA Geforce GTX 660 / ATI Radeon HD 7850 1GB VRAM, NVIDIA Geforce GTX 260 / ATI Radeon HD 4870 VGA
4GB RAM 8GB RAM RAM
30GB 30GB HHD
Windows Vista / 7 / 8 / 10, 64-bits Windows Vista / 7 / 8 / 10, 64-bits OS
DirectX: Version 11 DirectX: Version 10 Software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی