logo.gamebato
Samurai Jack: Battle Through Time با صداپیشگی صداپیشگان اصلی، یک بازی کامپیوتری پلتفرمر اکشن است که در زمان و مکان گسترش می یابد، جایی که اقدامات شما افسانه جدیدی را تعیین می‌کند، ماجراجویی ناگفته‌ای که به فینال سری حماسی متصل می‌شود، با افراد مورد اعتماد همکاری کنید. متحدین نمایش برای رویارویی با دشمنان آشنا، جهان‌ها را در سری‌ بازی های برنده جایزه کاوش کنید، از جهان‌های کلاسیک و لحظاتی از قسمت‌های مورد علاقه خود دیدن کنید.به سامورایی جک تبدیل شوید، بزرگترین جنگجوی گذشته، حال و آینده.
امتیاز:
3.9/5
Samurai Jack: Battle Through Time با صداپیشگی صداپیشگان اصلی، یک بازی کامپیوتری پلتفرمر اکشن است که در زمان و مکان گسترش می یابد، جایی که اقدامات شما افسانه جدیدی را تعیین می‌کند، ماجراجویی ناگفته‌ای که به فینال سری حماسی متصل می‌شود، با افراد مورد اعتماد همکاری کنید. متحدین نمایش برای رویارویی با دشمنان آشنا، جهان‌ها را در سری‌ بازی های برنده جایزه کاوش کنید، از جهان‌های کلاسیک و لحظاتی از قسمت‌های مورد علاقه خود دیدن کنید.به سامورایی جک تبدیل شوید، بزرگترین جنگجوی گذشته، حال و آینده.

دانلود بازی Samurai Jack: Battle Through Time برای پی سی | گیمباتو

در بازی Samurai Jack: Battle Through Time، بازیکن کنترل جک سامورایی، قهرمان اصلی مجموعه انیمیشنی خود را بر عهده دارد و در مکان‌ها و رویدادهایی که در ماجراجویی‌های قبلی‌اش در آینده شوم آکو آشنا هستند، مبارزه می‌کند و بخش زیادی از سری را صرف یافتن راهی به بیرون می‌کند. در هر یک از 9 سطح کمپین داستان اصلی، بازیکنان باید جک را در یک مسیر عمدتاً خطی، با مسیرهای فرعی انشعاب‌هایی که در آن اسرار و پیکاپ‌ها پیدا می‌شوند، هدایت کنند. در برخی از سطوح، دوربین ممکن است به یک چشم انداز 2.5 بعدی تغییر کند که در آن جک فقط می تواند به جلو یا عقب حرکت کند.

دانلود بازی Samurai Jack: Battle Through Time برای PC | گیمباتو

در طول این فرآیند، جک در مناطق کوچکی به دام می‌افتد و باید با مینیون‌های آکو و دشمنان آشنا در تلاش خود وارد مبارزه شود و بازیکن می‌تواند از میان انواع سلاح‌های نزدیک زن و دور برد انتخاب کند تا همه آنها را شکست دهد و در طول بازی پیشروی کند. هر سلاح نقاط قوت و ضعف متفاوتی دارد و اکثر آنها به جز کاتانای جادویی جک و مشت های برهنه او دوام محدودی دارند. در مبارزات تن به تن، جک می‌تواند با ترکیب حملات سبک و سنگین پس از دور زدن یا شکستن بلوک‌های دشمن، حملات ترکیبی قدرتمندی ایجاد کند و پس از جمع‌آوری قدرت کافی، با حمله کیای ویژه، در حالی که برای دفاع از خود بلاک می‌کند و طفره می‌رود آسیب‌های ویرانگری را وارد کند. در نبردهای از فاصله دور، جک می‌تواند از سلاح‌های پرتابی، تجهیزات تیراندازی با کمان یا سلاح گرم استفاده کند که همگی با محدودیت‌های مهمات و/یا دوام محدود می‌شوند.

دانلود بازی Samurai Jack: Battle Through Time برای کامپیوتر | گیمباتو

Samurai Jack: Battle Through Time یک بازی ویدئویی در سبک اکشن و ماجراجویی است که بر اساس انیمیشن آمریکایی جک سامورایی ساخته شده است. این بازی توسط Soleil Ltd.، یک استودیوی تابعه در آن زمان استودیوی بازی‌های ویدیویی ژاپنی Valhalla Game Studios توسعه یافته و توسط Adult Swim Games منتشر شده است. این بازی به عنوان یک سناریوی جایگزین عمل می کند که در فصل پایانی سریال (انیمیشن) در فصل آخر آن اتفاق می افتد. در 21 آگوست 2020 برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ، مایکروسافت ویندوز، iOS و macOS منتشر شد و عموماً نظرات مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد. این اولین بازی ویدیویی Samurai Jack است که بر روی پلتفرم های مایکروسافت و اپل منتشر شده است، زیرا Samurai Jack: The Shadow of Aku تنها برای پلی استیشن 2 و گیم کیوب منتشر شده است. دو نسخه ی HOODLUm  و FitGirl این بازی خاص مهیا شده و از طریق لینک های موجود بر روی همین صفحه از وبسایت گیمباتو با بالاترین سرعت ممکن قابل دانلود است و شما کاربران مشتاق به دریافت و نصب آن می توانید آن را به صورت محاسبه حجم مصرفی نیم بها پس از دانلود به آسانی نصب و اجرا نمائید.

نسخه HOODLUM
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 1.8GB Download
نسخه FitGirl
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 549MB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

مناسب برای افراد بالای 16 سال.

دارای میانگین نمرات 76 از 100 نزد منتقدین وبسایت متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Intel Core i7 7th Generation Intel Core i5 3rd Generation CPU
NVIDIA GeForce GTX 1080 NVIDIA GeForce GTX 750 Ti or AMD Radeon HD 7750 VGA
16GB 8GB RAM
10GB 10GB HDD
Windows 10 64bit Windows 7 64bit OS
DirectX 12 DirectX 11 Software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی