logo.gamebato
با سبک و سیاقی خاص در نبردهای عمیق و انفجاری با هیولاهای تشنه به خون مبارزه کنید و به یک ابرقهرمان در غرب وحشی تبدیل
امتیاز:
3.9/5
با سبک و سیاقی خاص در نبردهای عمیق و انفجاری با هیولاهای تشنه به خون مبارزه کنید و به یک ابرقهرمان در غرب وحشی تبدیل شوید.


در Evil West یا غرب شیطانی ، یک تهدید تاریک، غرب قدیمی را می بلعد. به صورت انفرادی یا تعامل، با سبک و طرح خاص خودتان در مبارزات انفجاری و احشایی با هیولاهای تشنه به خون مبارزه کنید. انبوهی از خون آشام ها را با دستکش برقی خود از بین ببرید و به یک ابرقهرمان در غرب وحشی تبدیل شوید.

دانلود بازی Evil West برای کامپیوتر | گیمباتویک تهدید تاریک، مرزهای آمریکا را می بلعد. به عنوان یکی از آخرین ماموران در یک موسسه فوق سری شکار خون آشام، شما آخرین خط بین بشریت و یک وحشت ریشه دار هستید که اکنون از سایه ها بیرون می آید. برخیزید تا به یک ابرقهرمان غرب وحشی تبدیل شوید، تهدید خون آشام ها را ریشه کن کنید و ایالات متحده را نجات دهید!

دانلود بازی Evil West برای کامپیوتر | گیمباتوEvil West یک بازی تیراندازی از منظر سوم شخص است که توسط Flying Wild Hog توسعه یافته و توسط Focus Entertainment منتشر شده است. این بازی در 22 نوامبر 2022 برای ویندوز، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری X/S منتشر شده است. در بازی، بازیکن کنترل جسی رنتیر، یک شکارچی خون آشام را به عهده می گیرد. جسی به سلاح های گرم قدرتمندی از جمله یک تپانچه شش تیر، یک تفنگ و یک شعله افکن، و سلاح های درگیری های فاصله ی نزدیک، از جمله یک دستکش مجهز است که می تواند انرژی الکتریکی و تبر را جمع کند. غرب شیطانی به صورت فشرده سازی شده و با بااترین سرعت ممکن برای دانلود با محاسبه حجم مصرفی نیم بها، از امرو بر روی وبسایت گیمباتو برای دسترسی شما عزیزان قرار می گیرد. شکار خوبی داشته باشید !

دانلود بازی Evil West برای کامپیوتر | گیمباتو

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی