پس از چهارصد سال از آخرین بلایت، یک آرکدمون جدید به دنبال نابودی سرزمین فرلدن است. این به شما بستگی دارد – تا به عنوان
پس از چهارصد سال از آخرین بلایت، یک آرکدمون جدید به دنبال نابودی سرزمین فرلدن است. این به شما بستگی دارد – تا به عنوان یکی از نگهبانان خاکستری باقیمانده

دانلود بازی Dragon Age: Origins برای کامپیوتر | گیمباتو

Dragon Age: Origins – Ultimate Edition شامل Dragon Age: Origins، Dragon Age: Origins – Awakening و هر 9 بسته محتوا های قابل دانلود برای بازی پایه می باشد. در این بازی نقش آفرینی کلاسیک ، شما یک نگهبان خاکستری هستید، یکی از آخرین اعضای این نظم افسانه ای نگهبانان. با بازگشت دشمن باستانی بشر و پادشاهی، غرق در جنگ داخلی، شما از نظر سرنوشت انتخاب شده اید تا سرزمین های از هم پاشیده را متحد کنید و دیو بزرگ آرکدمون را، یک بار برای همیشه از میان بردارید.

دانلود بازی Dragon Age: Origins - Ultimate Edition برای کامپیوتر | گیمباتو

دنیایی خیره‌کننده را کاوش کنید، انتخاب‌های اخلاقی پیچیده‌ای داشته باشید و با موجودات عظیم و وحشتناک در دنیای جهان باز درگیر نبرد هایی استخوان‌شکن بشوید. در بسته الحاقی Dragon Age: Origins – Awakening Expansion Pack داستان نگهبانان خاکستری همچنان ادامه دارد و شما فرمانده آنها نامیده می شوید. با دشمنان جدید بجنگید، مهارت ها و جادوهای جدید بیاموزید و منطقه کاملاً جدیدی از جهان به نام آمارانتین را کشف کنید. 9 بسته الحاقی شامل مجموعه عناوین زیر می شود:

  • The Stone Prisoner
  • Warden’s Keep
  • Return to Ostagar
  • Feastday Gifts
  • The Darkspawn Chronicles
  • Feastday Pranks
  • Leliana’s Song
  • The Golems of Amgarrak
  • Witch Hunt

دانلود بازی Dragon Age: Origins برای کامپیوتر

Dragon Age: Origins یک بازی نقش آفرینی دارک فانتزی است که در سال 2009 توسط BioWare توسعه یافته و توسط Electronic Arts منتشر شده است. این اولین بازی در فرنچایز عصر اژدها یا همان Dragon Age می باشد. این بازی که در پادشاهی خیالی Ferelden و در طول دوره‌ای از درگیری‌های داخلی می‌گذرد، بازیکن را در نقش یک جنگجو، جادوگر یا سرکش قرار می‌دهد که از پس‌زمینه الف‌ها، انسان‌ها یا کوتوله‌ها آمده است. شخصیت بازیکن در Grey Wardens استخدام می‌شود، یک نظم باستانی که در برابر نیروهای هیولایی معروف به “Darkspawn” می ایستد و وظیفه دارد Archdemon را که به آنها فرمان می دهد شکست دهد و به تهاجم آنها پایان دهد. بازی از منظر سوم شخص انجام می شود که می توان آن را به دیدگاه بالا به پایین نیز تغییر داد. در طول بازی، بازیکنان با همراهان مختلفی روبرو می‌شوند که نقش‌های اصلی در داستان و گیم‌پلی بازی دارند. به عقیده بسیاری از منتقدین ، این بازی درب های تازه ای به روی نوآوری در بازی های نقش آفرینی باز کرد. نسخه ی نهایی و فشرده سازی شده ی این بازی کلاسیک و خارق العاده رو می توانید با استفاده از لینک های پائین همین صفحه از وبسایت گیمباتو با بالا ترین سرعت و محاسبه ی حجم مصرفی نیم بها دانلود ، نصب و به راحتی اجرا فرمایید.

دانلود بازی Dragon Age: Origins Ultimate Edition

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی