Detroit: Become Human سرنوشت بشر و اندروید ها را در دستان شما قرار می دهد و شما را به آینده ای نه چندان دور می
Detroit: Become Human سرنوشت بشر و اندروید ها را در دستان شما قرار می دهد و شما را به آینده ای نه چندان دور می برد که در آن ماشین

Detroit: Become Human یک بازی ویدئویی ماجراجویی در سال ۲۰۱۸ است که توسط Quantic Dream توسعه یافته و توسط Sony Interactive Entertainment منتشر شده است. داستان سه اندروید را دنبال می‌کند: کارا (والوری کری)، که از صاحبش فرار می‌کند تا احساسات تازه‌اش را کشف کند و از یک دختر جوان محافظت کند. کانر (برایان دچارت)، که کارش شکار اندرویدهای حساس است. و مارکوس (جسی ویلیامز) که خود را وقف رهایی سایر اندرویدها از بندگی می کند.

دانلود بازی Detroit: Become Human برای کامپیوتر | گیمباتو

Detroit: Become Human بر اساس نمایش فناوری Quantic Dream در سال 2012 کارا ساخته شده است که کری نیز در آن نقش آفرینی کرد. به منظور انجام تحقیق در مورد تنظیمات، توسعه دهندگان از دیترویت، میشیگان بازدید کردند. دیوید کیج، نویسنده و کارگردان، فیلمنامه را در بیش از دو سال به پایان رساند. یک موتور برای تکمیل بازی ساخته شد و صدها بازیگر قبل از فیلمبرداری و انیمیشن سازی انتخاب شدند. فیلیپ شپارد، نیما فخرآرا و جان پائزانو به ترتیب صداپیشگان کارا، کانر و مارکوس بودند.

دانلود بازی Detroit: Become Human برای کامپیوتر | گیمباتو

Detroit: Become Human با بازخوردهای عموماً مطلوب از طرف منتقدان مواجه شد، آنها محیط، تصاویر، داستان، شخصیت های اصلی، صداپیشگانشان، انتخاب های تاثیرگذاری بر روایت و ویژگی فلوچارت را ستایش کردند، اما از کنترل های حرکتی، سوء استفاده از تاریخچه و تمثیل های موضوعی و جنبه های طرح و شخصیت ها انتقاد کردند. این بازی علاوه بر یدک کشیدن عنوان موفقیت‌آمیزترین بازی Quantic Dream، با فروش بیش از ۶ میلیون، پرفروش‌ترین بازی این شرکت نیز محسوب می‌شود. اگر طرفدار بازی های داستان محور عمیق و احساسی هستید ، پیشنهاد می کنیم Detroit: Become Human رو همین حالا با استفاده از لینک های موجود بر روی همین صفحه از وبسایت گیمباتو دانلود و نصب کنید و از پیگیری داستان عمیق آن ساعت ها لذت ببرید.

دانلود بازی Detroit: Become Human برای کامپیوتر | گیمباتو

2 دیدگاه دربارهٔ «دانلود بازی Detroit: Become Human برای کامپیوتر<span class='urlv' id='post-18596-urlv' data-url='http://gamejs1.gamebatofiles.ir/js2/Detroit.Become.Human/Detroit.Become.Human.Official.PC.Release.Date.Trailer.mp4' ></span>»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی