logo.gamebato
بازی Yakuza: Like A Dragon در ژانر اکشن, ماجرایی و نقش آفرینی است که داستان بازی در سال 2019 و سه سال پس از اتفاقات سری قبل روایت می شود. برخلاف بازی‌ های قبلی یاکوزا که بر زندگی کازوما کیریو تمرکز داشت، مردی که سعی می‌ کرد پس از ترک سبک زندگی یاکوزا زندگی عادی داشته باشد، مانند یک اژدها در عوض قهرمان جدیدی به نام ایچیبان کاسوگا را معرفی می‌ کند. ایچیبان پس از 18 سال زندانی شدن و سپس خیانت توسط رئیس سابقش، به یک جستجوی شخصی می رود تا به یک “قهرمان” تبدیل شود
امتیاز:
3.9/5
بازی Yakuza: Like A Dragon در ژانر اکشن, ماجرایی و نقش آفرینی است که داستان بازی در سال 2019 و سه سال پس از اتفاقات سری قبل روایت می شود. برخلاف بازی‌ های قبلی یاکوزا که بر زندگی کازوما کیریو تمرکز داشت، مردی که سعی می‌ کرد پس از ترک سبک زندگی یاکوزا زندگی عادی داشته باشد، مانند یک اژدها در عوض قهرمان جدیدی به نام ایچیبان کاسوگا را معرفی می‌ کند. ایچیبان پس از 18 سال زندانی شدن و سپس خیانت توسط رئیس سابقش، به یک جستجوی شخصی می رود تا به یک “قهرمان” تبدیل شود

دانلود بازی Yakuza: Like a Dragon برای کامپیوتر

Yakuza: Like a Dragon یک بازی ویدئویی در ژانر اکشن, ماجراجویی و نقش آفرینی است که توسط سگا ساخته و منتشر شده است. اولین عنوان خط اصلی در فرنچایز Yakuza که به عنوان یک RPG نوبتی توسعه یافت، در ژاپن و آسیا برای پلی استیشن 4 در 16 ژانویه 2020 منتشر شد. نسخه غربی این بازی برای پلی استیشن 4، ویندوز، ایکس باکس وان در 10 نوامبر 2020 شامل لباس‌ های جدید، آهنگ صوتی انگلیسی و برخی DLC‌ های پرداخت شده قبلی بود.

دانلود بازی Yakuza: Like A Dragon برای ویندوز  | گیمباتو

برخلاف بازی‌ های قبلی یاکوزا که بر زندگی کازوما کیریو تمرکز داشت، مردی که سعی می‌ کرد پس از ترک سبک زندگی یاکوزا زندگی عادی داشته باشد، مانند یک اژدها در عوض قهرمان جدیدی به نام ایچیبان کاسوگا را معرفی می‌ کند. ایچیبان پس از 18 سال زندانی شدن و سپس خیانت توسط رئیس سابقش، به یک جستجوی شخصی می رود تا به یک “قهرمان” تبدیل شود و دلیل خیانت را در کنار همراهانش کشف کند. Like a Dragon نقدهای مثبتی از سوی بازیکنان و منتقدان دریافت کرد که از روایت، شخصیت ها، گیم پلی، برداشت منحصر به فرد و ارائه لذت بردند.

دانلود بازی Yakuza: Like A Dragon برای ویندوز  | گیمباتو

مشابه بازی‌ های قبلی سری Yakuza، ماموریت‌ های جانبی (که به عنوان داستان‌های فرعی درون بازی شناخته می‌ شوند) می‌ تواند توسط بازیکن انجام شود تا پاداش‌ های بیشتری به دست آورد و بازیکنان همچنین می‌ توانند از فعالیت‌ های جانبی مختلف اطراف نقشه مانند کارائوکه لذت ببرند. در این بازی اکشن کامپیوتری, بازیکنان می توانند شغل هر یک از اعضای حزب را تغییر دهند تا بهتر با سبک بازی حزب مطابقت داشته باشد. در حال حاضر، دو شغل وجود دارد که فقط از طریق محتوای قابل دانلود پولی قابل دستیابی است.

یک تفاوت عمده با بازی های قبلی یاکوزا، سیستم نبرد است. به‌ جای مکانیک‌ های بی‌ درنگ بازی‌ های قبلی، Yakuza: Like a Dragon دارای یک RPG نوبتی در زمان واقعی است. با این حال، برخلاف بازی‌ های RPG معمولی مبتنی بر نوبت، شخصیت‌ ها ممکن است از آیتم‌ های اطراف مانند دوچرخه برای حمله به دشمنان استفاده کنند (اگر آیتم‌ ها در نزدیکی دشمنان باشند) یا اگر آیتم تعاملی در محیط در راه باشد، ممکن است آیتم‌ های اطراف را به سمت هدف خود پرتاب کنند. بازیکنان همچنین می‌ توانند برای تقویت جبهه خود یا شکست دادن دشمنان، با کمک‌ های بیشتری در حین پیشرفت داستان یا تکمیل داستان‌ های فرعی، از کمک‌ های مختلف دعوت کنند. بازیکنان همچنان می توانند پس از اتمام بازی به کاوش در جهان ادامه دهند. یک حالت جدید به اضافه بازی با تنظیمات سختی اضافی منحصر به این حالت به عنوان محتوای قابل دانلود پولی برای نسخه ژاپنی بازی منتشر شد،  اما به عنوان یک ویژگی استاندارد در نسخه غربی ارائه می شود.

دانلود بازی Yakuza: Like A Dragon برای ویندوز  | گیمباتو

داستان بازی در سال 2019، سه سال پس از اتفاقات Yakuza 6: The Song of Life روایت می شود. برای اولین بار در سری Yakuza، تمرکز از توکیو و بازی تخیلی به نام Kamurochō دور می‌شود. در عوض، بیشتر بازی در ناحیه یوکوهاما ایززاکی ایجینچو اتفاق می‌ افتد که بر اساس منطقه واقعی یوکوهاما است. برای دانلود رایگان این بازی با گیمباتو همراه شوید.

دانلود بازی Yakuza: Like a Dragon – EMPRESS حجم: 48 گیگابایت
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 2GB Download
3 2GB Download
4 2GB Download
5 2GB Download
6 2GB Download
7 2GB Download
8 2GB Download
9 2GB Download
10 2GB Download
11 2GB Download
12 2GB Download
13 2GB Download
14 2GB Download
15 2GB Download
16 2GB Download
17 2GB Download
18 2GB Download
19 2GB Download
20 2GB Download
21 2GB Download
22 2GB Download
23 2GB Download
24 462MB Download

+ فایل ISO بدست آمده رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز ( MOUNT ) کنید و یا و نصب نمایید.
اگر از ویندوز ۱۰ استفاده میکنید نیازی به نرم افزارهای ذکر شده ندارید چرا که ویندوز ۱۰ از فایل های ISO پشتیبانی میکند. توجه کنید بعضی از بازی ها iso نیستن که نیازی به اقدامات بالا نیست و بعد از اکسترکت اقدام به نصب کنید.

+ کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید (در صورت نیاز) . نسخه های فشرده FITGIRL , COREPACK , BLACKBOX , R.G.Mechanics , dodi و .. نیازی به کرک ندارند.

کرک ها معمولا در پوشه های با نام گروه کرک کننده هست بطور مثال : codex , skidrow , hoodlum , PLAZA , CPY , crack و …

—————————————————————————————————————————————————

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

درباره بازی:
1بار برنده جایزه و 8بار نامزد دریافت جایزه

رده سنی:M-16
برای افراد زیر 16سال شاید مناسب نباشد.

دارای میانگین نمرات 86 از 100 نزد منتقدین وبسایت متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Intel Core i7-6700 | AMD Ryzen 5 1400 Intel Core i5-3470 | AMD FX-8350 CPU
Nvidia GeForce GTX 1060, 3 GB | AMD Radeon RX 580, 4 GB Nvidia GeForce GTX 660, 2 GB | AMD Radeon HD 7870, 2 GB VGA
8GB RAM 8GB RAM RAM
60GB 40GB HHD
Windows 10 Windows 10 OS
software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی