Endzone یک سازنده شهر بقای پسا آخرالزمانی است، جایی که پس از یک فاجعه زیست محیطی، تمدن جدیدی را با گروهی از مردم آغاز می
Endzone یک سازنده شهر بقای پسا آخرالزمانی است، جایی که پس از یک فاجعه زیست محیطی، تمدن جدیدی را با گروهی از مردم آغاز می کنید. برای آنها خانه جدیدی

Endzone A.World .Apart Distant.Places.banner1

بازی Endzone – A World Apart جایی که تروریست‌ها نیروگاه‌های هسته‌ای سرتاسر جهان را منفجر کرده‌اند و جهان هم‌اکنون در آشفتگی کامل به سر می‌برد. فقط تعداد کمی از افراد توانسته‌اند که به زیرزمین‌های امن رفته و خودشان را نجات دهند. وظیفه‌ی شما ایستادگی در برابر گروه‌هایی است که قصد شورش دارند و از تمدن بشر محافظت نمی‌کنند. تغییرات آب و هوایی نیز شدیدتر شده است.

دانلود بازی Endzone - A World Apart برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی Endzone – A World Apart که یک بازی بقا کامپیوتر می باشد , شما باید به عنوان فرمانده همه چیز را در نظر بگیرید , تمدن را دوباره بسازید باران های اسیدی و زمین های آلوده یکی از چالش ها هستند.  بیش از ۵۰ سال است که ساختمان‌ها شروع به ساخته شدن کرده‌اند و زمین‌های خصمانه‌ را به شهرک‌های کوچکی برای زندگی کردن تبدیل می‌کنند. این روند کمی کند است و شما باید از مردان و زنان بیشتری برای کمک استفاده کنید.

دانلود بازی Endzone - A World Apart برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتر Endzone – A World Apart در سال 2021 منتشر شد و شرکت Gentlymad Studios آن را ساخته است و کمپانی بازی سازی Assemble Entertainment آن را به بازار عرضه کرده است. ژانرهای این بازی شبیه سازی , بقا , استراتژیک می باشد. شما همین الان می توانید آپدیت آخر که اسمش Distant Places هست را از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده و خطراتی که جامعه شما را تهدید می کند رفع کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی