logo.gamebato
بازی Final Fantasy XIV: Heavensward در ژانر نقش آفرینی و به صورت آنلاین و چند نفره است. داستان این بازی روی یک درگیری هزار ساله به نام جنگ اژدها بین کلیسای مقدس ایشگارد و گروه اژدها دراوانیا تمرکز دارد. بازیکنان پس از متهم شدن دروغین به قتل و درگیر شدن در تلاش برای پایان دادن به جنگ، به دنبال پناهندگی در ایشگارد هستند. این اقدامات یک توطئه باستانی در مورد منشاء جنگ را آشکار می کند.
امتیاز:
3.9/5
بازی Final Fantasy XIV: Heavensward در ژانر نقش آفرینی و به صورت آنلاین و چند نفره است. داستان این بازی روی یک درگیری هزار ساله به نام جنگ اژدها بین کلیسای مقدس ایشگارد و گروه اژدها دراوانیا تمرکز دارد. بازیکنان پس از متهم شدن دروغین به قتل و درگیر شدن در تلاش برای پایان دادن به جنگ، به دنبال پناهندگی در ایشگارد هستند. این اقدامات یک توطئه باستانی در مورد منشاء جنگ را آشکار می کند.

دانلود بازی Final Fantasy XIV: Heavensward برای کامپیوتر

Final Fantasy XIV: Heavensward یک بازی نقش آفرینی برای کامپیوتر آنلاین و چند نفره  که توسط Square Enix برای مایکروسافت ویندوز، macOS اپل، پلی استیشن 3 و منتشر شده است. این بازی در 23 ژوئن 2015، نزدیک به دو سال پس از اولین بازی A Realm Reborn منتشر شد. بسته الحاقی به عنوان یک محصول مستقل برای بازیکنان فعلی و همچنین یک بسته نرم افزاری حاوی A Realm Reborn و Heavensward منتشر شد.

دانلود بازی Final Fantasy XIV: Heavensward برای PC | گیمباتو

Heavensward روی یک درگیری هزار ساله به نام جنگ اژدها بین کلیسای مقدس ایشگارد و گروه اژدها دراوانیا تمرکز دارد. بازیکنان پس از متهم شدن دروغین به قتل و درگیر شدن در تلاش برای پایان دادن به جنگ، به دنبال پناهندگی در ایشگارد هستند. این اقدامات یک توطئه باستانی در مورد منشاء جنگ را آشکار می کند. علاوه بر مناطق جدید، بسته الحاقی سقف سطح را افزایش می‌ دهد، سه کلاس شخصیت جدید و یک مسابقه قابل بازی جدید اضافه می‌ کند و با استفاده از کشتی‌ های هوایی و سایر پایه‌ های هوابرد، گیم‌ پلی پرواز را معرفی می‌ کند.

گیم پلی و ساختار جستجوی بازی Final Fantasy XIV: Heavensward تا حد زیادی با بازی اصلی آن مطابقت دارد. همانند بسیاری از بازی‌ های نقش‌آفرینی آنلاین بازیکنان در دنیایی پایدار با یکدیگر تعامل دارند که به اعمال آنها پاسخ می‌ دهد. بزرگترین تغییر در مبارزه، افزایش سطح سقف به سطح 60 است، که به هر کلاس مبارزه اجازه می دهد تا توانایی های جدیدی را بیاموزد که به طور قابل توجهی جریان نبرد را تغییر می دهد. سه کلاس شغلی جدید نیز معرفی می‌ شوند: شوالیه تاریکی تانک، ماشین‌ کار اسلحه‌ باز، و ستاره‌ شناس شفادهنده. این مشاغل در سطح 30 با خط داستانی خاص خود که به محیط جدید متصل هستند, شروع می شوند.

دانلود بازی Final Fantasy XIV: Heavensward برای PC | گیمباتو

Heavensward دارای مناطق جدیدی است که تقریباً سه برابر بزرگتر از مناطق در A Realm Reborn هستند. دلیل افزایش اندازه، تطبیق گیم پلی پرواز است. پس از انجام ماموریت‌ های خاص و هماهنگی با جریان‌ های هوا در یک منطقه، بازیکنان این توانایی را به دست می‌ آورند که از پایه‌ های جدید پرواز مانند کشتی‌ های هوایی در آن مکان استفاده کنند. پرواز اجازه می دهد تا به نقاطی که قبلاً غیرقابل دسترس در زمین هستند دسترسی داشته باشید. کشتی‌ های هوایی ساخته‌ شده توسط اصناف توسط بازیکنان همچنین توانایی کاوش در جزایر شناور برای مواد کمیاب، و همچنین Diadem را دارند( یک منطقه جهان باز که در آن بازیکنان می‌ توانند هیولاهای بزرگ را برای تجهیزات سطح بالا و غنیمت به چالش بکشند.)

دانلود بازی Final Fantasy XIV: Heavensward برای PC | گیمباتو

علاوه بر سیاه چال ها و حملات جدید، Heavensward سه حالت جدید بازیکن در مقابل بازیکن (PvP) را معرفی می کند. جشن, یک عرصه به روز شده چهار در مقابل چهار است که در آن بازیکنان سعی می کنند سایر بازیکنان را شکست دهند تا مدال های خود را دریافت کنند. تیمی که بیشترین مدال را در پایان مسابقه داشته باشد برنده می شود. برخلاف بازی Fold of A Realm Reborn، بازیکنان در این حالت به طور خودکار بازپخش می‌ شوند و جعبه‌ های آیتم‌ ها به‌طور دوره‌ ای در اطراف میدان ظاهر می‌ شوند که مزایای تهاجمی و دفاعی را برای تیمی که آنها را باز می‌کند فراهم می‌ کند. بازیکنانی که رتبه بالایی را در جشن حفظ می کنند، در پایان یک فصل، تجهیزات و جام های منحصر به فردی دریافت می کنند. یک نسخه بدون رتبه نیز برای بازیکنان جدید وجود دارد که دارای نبرد هشت در مقابل هشت است. حالت‌ های جدید باقی‌ مانده برای اتحاد 24 بازیکن برای مقابله با سایر شرکت‌ های بزرگ است. در ادامه با دانلود این بازی از وبسایت گیمباتو با ما همراه باشید.

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

بازی مناسب برای سنین زیر 16 سال  نمی باشد.

دارای میانگین نمرات 83 از 100 نزد منتقدین وبسایت متاکریتیک.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Intel Core i5-2500T 2.3GHz / AMD Phenom II X4 970 Intel Core 2 Duo E4300 1.8GHz / AMD Athlon 64 X2 Dual Core +3600 CPU
Graphics: AMD Radeon HD 7950 or NVIDIA GeForce GTX 660 AMD Radeon HD 4770 512MB or NVIDIA GeForce 8800 GTX 768MB VGA
4GB 2GB RAM
30GB 30GB HHD
Windows 7 64-bit Windows XP 32-bit OS
DirectX 9 Compatible Graphics Card DirectX 9 Compatible Graphics Card software

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی