logo.gamebato
در این کارآگاهیِ هیجان انگیزِ داستان محور، شرلوک هلمز جوان در تلاش است تا خود را در حالی که در جزیره ای عجیب و غریب
امتیاز:
3.9/5
در این کارآگاهیِ هیجان انگیزِ داستان محور، شرلوک هلمز جوان در تلاش است تا خود را در حالی که در جزیره ای عجیب و غریب و خطرناک در دریای مدیترانه

در بازی Sherlock Holmes Chapter One، به عنوان شرلوک، میراث شما به واسطه ی تصمیماتی که در این ماجراجویی کارآگاهی جهان باز می گیرید نوشته می شود. فریب، خشونت، و استنتاج فقط چند منبع در زرادخانه شما هستند – همدم اسرارآمیز و هیئت صداگذاری شما، جان (واتسون)، یکی دیگر از این دسته منابع است.

چه نیروی خشونت را برای حل مشکلات انتخاب کنید و چه با استفاده از عقل خود برای شناسایی آسیب‌پذیری‌ها یک قدم جلوتر از دشمنان خود بمانید، شما تصمیم می‌گیرید که هر موقعیت چه چیزی را می‌طلبد و مهارت‌های تحقیقی خود را تقویت می‌کنید. وقت آن است که با گذشته خود روبرو شوید تا بتوانید به اسطوره ای تبدیل شوید که قرار است باشید!

دانلود بازیSherlock Holmes Chapter One برای کامپیوتر|گیمباتوستون های کلیدی:

The Man Before: به عنوان یک شرلوک جوان سوارکار در پرتگاه بزرگسالی، شهرت خود را به گونه ای به دست خواهید آورد که هیچ بازی یا داستانی قبلاً کاوش نکرده است. ما هرگز غرور جوانی و ساده لوحی مرد قبل از افسانه را ندیده‌ایم – اکنون شما در حال زندگی کردن با آن هستید.

تحقیقات جهانی: شما هرگز نمی دانید سرنخ بعدی شما از کجا خواهد آمد. با استفاده از سرنخ‌ها، شایعات، مبدل‌ها، برچسب‌ها و شواهد ثابت شده برای ایجاد یک پرونده محکم در کاخ ذهن خود، کل شهر را در جستجوی حقیقت کاوش و بهره‌برداری کنید.

And Stay Down: اسلحه ها ممکن است به شما کمک کنند، اما چیزی برای گفتن در مورد این سبک وجود دارد – و شما آن را در چنته دارید…

دانلود بازیSherlock Holmes Chapter One برای کامپیوتر|گیمباتوSherlock Holmes Chapter One یک بازی اکشن و ماجراجویی معمایی در سری Sherlock Holmes است که توسط Frogwares ساخته شده است. همچنین این اولین بازی از این سری است که توسط خود Frogwares منتشر شده است. این بازی که به عنوان یک «داستان اصلی» توصیف می‌شود، یک شرلوک هلمز جوان را دنبال می‌کند که او پس از مرگ مادرش در حال بررسی یک راز در خانه خانواده‌اش در جزیره مدیترانه‌ای کوردونا است. این اولین عنوان جهان باز این سری است. اگر به بازی های کارآگاهی و ماجراجویی علاقه مندید ، ما اینجا در گیمباتو پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این اثر جهان باز و غنی از داستان را در لیست بازی های پیش روی خود قرار دهید و به هیچ عنوان تجربه ی آن را از دست ندهید.

دانلود بازیSherlock Holmes Chapter One برای کامپیوتر|گیمباتو

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی