logo.gamebato
تبدیل به ویچر، گرالت از ریویا، قاتل افسانه ای هیولا شوید که در شبکه ای از توطئه بافته شده توسط نیروهایی که برای کنترل جهان رقابت می کنند گرفتار شده است. تصمیمات سخت بگیرید و با عواقب آن در یک بازی زندگی کنید که شما را در یک داستان خارق العاده غوطه ور می کند که شبیه هیچ چیز دیگری نیست…. نسخه اول مجموعه The Witcher مسلماً پایه گذار ایده ی ساخت بسیاری از بازی های نقش آفرینی جهان باز بوده است.
امتیاز:
3.9/5
تبدیل به ویچر، گرالت از ریویا، قاتل افسانه ای هیولا شوید که در شبکه ای از توطئه بافته شده توسط نیروهایی که برای کنترل جهان رقابت می کنند گرفتار شده است. تصمیمات سخت بگیرید و با عواقب آن در یک بازی زندگی کنید که شما را در یک داستان خارق العاده غوطه ور می کند که شبیه هیچ چیز دیگری نیست…. نسخه اول مجموعه The Witcher مسلماً پایه گذار ایده ی ساخت بسیاری از بازی های نقش آفرینی جهان باز بوده است.

The Witcher یک بازی نقش آفرینی است که در یک دنیای فانتزی تاریک اتفاق می افتد که در آن ابهام اخلاقی حاکم است. این بازی که مرز بین خیر و شر را در هم می شکند، بر توسعه داستان و شخصیت تاکید دارد، در حالی که یک سیستم مبارزه تاکتیکی عمیق و زمان واقعی را در خود جای داده است. به The Witcher، Geralt of Rivia تبدیل شوید و در شبکه ای از دسیسه ها که توسط نیروهایی که برای کنترل جهان رقابت می کنند، گرفتار شوید. تصمیمات سخت بگیرید و با عواقب آن در یک بازی زندگی کنید که شما را در یک داستان خارق العاده غوطه ور می کند که شبیه هیچ چیز دیگری نیست.

دانلود بازی The Witcher: Enhanced Edition برای PC | گیمباتو

ویژگی های کلیدی

گرالت از ریویا: یک قهرمان بی نظیر

نقش گرالت ریویا را بازی کنید: یک شمشیرچی کاریزماتیک و هیولا کش حرفه ای.

از بین بیش از 250 توانایی ویژه، مهارت های رزمی و قدرت جادویی، شخصیتی را انتخاب کنید که مناسب ترین سبک بازی شما باشد.

دانلود بازی The Witcher: Enhanced Edition برای PC | گیمباتو

دنیای فانتزی اصلی برگرفته از ادبیات کتاب های ساحره گیر (The Witcher).

وارد یک دنیای فانتزی خشن با الهام از نوشته های نویسنده مشهور لهستانی آندری ساپکوفسکی شوید، جایی که هیچ چیز واقعاً سیاه یا سفید، درست یا غلط نیست.

داستان غیر خطی

خود را در یک روایت حماسی پر از چرخش، پیچش و تصمیمات اخلاقی مبهم غوطه ور کنید که تأثیر واقعی بر خط داستانی دارد.

مأموریت ها را به روش‌های مختلف انجام دهید و ببینید بسته به اقدامات شما، روایت چگونه در یکی از سه پایان مختلف به اوج می‌رسد.

اقدام تاکتیکی خیره کننده

درگیر نبردهای پیچیده و در عین حال شهودی در زمان واقعی بر اساس تکنیک های واقعی شمشیر جنگی قرون وسطایی شوید.

نبرد با استفاده از شش سبک مبارزه، ده ها معجون، سیستم پیچیده کیمیاگری، سلاح های قابل تغییر و جادوی قدرتمند که همگی عمق تاکتیکی را به تجربه روان در زمان واقعی اضافه می کنند.

موشن کپچر توسط کارشناسان مبارزه قرون وسطایی در استودیوی مشهور Metric Minds فرانکفورت انجام شد که منجر به ساخت 600 انیمیشن جنگی تماشایی و معتبر در بازی شد. دقت کنید قبل از سال 2008 که این بازی منتشر بشه در اون زمان این پروژه از فناوری موشن کپچر بهره گرفته!

دانلود بازی The Witcher: Enhanced Edition برای PC | گیمباتو

درباره The WITCHER: ENHANCED EDITION:

The Witcher: Enhanced Edition تمام گیم‌پلی تحسین‌شده‌ای را که بازی اصلی بیش از 90 جایزه صنعت را به ارمغان آورده است به عاریه می‌گیرد و تعدادی از گیم‌پلی و پیشرفت‌های فنی تازه را معرفی می‌کند. 

دیالوگ و کات سین برتر: بیش از 5000 خط دیالوگ بازنویسی و ضبط شده به زبان انگلیسی، نسخه کاملاً بازسازی شده به زبان آلمانی، و همچنین بیش از 200 انیمیشن ژست جدید، تجربه‌ای ثابت‌تر را ایجاد می‌کنند و باعث می‌شوند شخصیت‌ها در دیالوگ‌ها و صحنه‌های برش صحنه رفتار باورپذیرتری داشته باشند.

فهرست اموال پیشرفته: یک کیسه جداگانه برای مواد تشکیل دهنده کیمیاگری، و همچنین یک عملکرد ساده مرتب سازی و پشته، سازماندهی و استفاده از اقلام را ساده می کند.

پیشرفت های فنی: پیشرفت‌های فنی متعددی از ویژگی‌هایی هستند که زمان بارگذاری را به شدت کاهش می‌دهند، ثبات را بهبود می‌بخشند، واکنش‌پذیری مبارزه، بارگیری سریع‌تر موجودی، گزینه‌ای برای روشن یا خاموش کردن ذخیره خودکار، و موارد دیگر.

سیستم تمایز شخصیت: این سیستم ظاهر ده ها مدل درون بازی را تصادفی می کند تا تنوع بیشتری به هیولاها و NPC ها اضافه کند.

 

تجربه و انجام این بازی زیبا رو به طور قاطعانه به اون دسته از بازیکنانی که از سبک نقش آفرینی جهان بازی لذت می برند پیشنهاد و توصیه میکنیم. شما می تونید نسخه پایانی این ابر شاهکار لهستانی رو به صورت رایگان در ادامه مطلب از وبسایت گیمباتو دانلود و نصب کنید و از انجام اون ساعت ها لذت ببرید.

Enhanced Edition Director’s Cut
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 2GB Download
3 2GB Download
4 544MB Download

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

انجام این بازی به افراد زیر 18 سال به هیچ وجه توصیه نمی گردد.

دارای میانگین امتیاز 86 از 100 در وبسایت منتقدین متاکریتیک.

از پایه گذاران سبم نقش آفرینی حهان باز. قبل از بازی کرد نسخه های دوم و سوم پیشنهاد می کنیم حتماً از بازی اول شذوغ نمایید.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Intel Pentium 4 2.4 GHz or Athlon 64 +2800 (Intel Pentium 4 3.0 GHz or AMD Athlon 64 +3000 recommended). Athlon XP series, such as the Athlon XP +2400, is not supported CPU
NVIDIA GeForce 6600 or ATI Radeon 9800 or better (NVIDIA GeForce 7800 GTX or ATI Radeon X1950 XT or better recommended) VGA
2GB 1GB RAM
15GB HHD
Microsoft® Windows® /XP/Vista OS
DirectX 9.0c software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی