logo.gamebato
هاوک پسری شجاع و قوی دل می باشد که برای بوجود آوردن تمدن صحیح، خود را به خطر می اندازد و به دل جنگ میزند.
امتیاز:
3.9/5
هاوک پسری شجاع و قوی دل می باشد که برای بوجود آوردن تمدن صحیح، خود را به خطر می اندازد و به دل جنگ میزند. او باید از سرزمین فولدن

دانلود بازی Dragon Age II برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی Dragon Age II هاوک پسر قهرمان داستان در عصری که تمدن در حال شکل گیری است به دنبال مسیری میگردد که از سرزمین فولدن فرار کند و قهرمان کرکوال شود. در این مسیر همراه هاوک شوید و در این راه پر پیچ و خم به او کمک کنید. خود را آماده جنگ های بسیار سخت کرده و برای ادامه زندگی، و تبدیل شدن به قهرمان همیشگی کرکوال تلاش کنید. حس بی نظیر و خارق العاده ترکیب بازی جهان باز به همراه چاشنی اکشن را میتوانید با این بازی تجربه کنید.

دانلود بازی Dragon Age II برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی جهان باز کامپیوتری Dragon Age II داستان مبارزه و تلاش برای زنده ماندن و همچنین قهرمان شدن هاوک را بازگو می کند. او باید از این مسیر بسیار هیجان انگیز و دلهره آور جان سالم بدر ببرد و خود را به کرکوال برساند. مبارزات خود را شخصی سازی کنید و طوری که دوست دارید دشمنانتان را نابود کنید. بیش از 10 طلسم مختلف به همراه 3 سرباز مبارزه کننده که میتوانید به آنها دستور بدهید، قابلیت هایی از بازی هستند که باعث می شوند تجربه ای منحصر به فرد را نسبت به بازی های اکشن کسب کنید. 

دانلود بازی Dragon Age II برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی Dragon Age II یک بازی اکشن کامپیوتری است که توسط تیم بازی سازی BioWare ساخته و در سال 2011 تویط شرکت Electronic Arts به بازار عرضه شده است. اگر میخواهید به هاوک کمک کنید که به کرکوال برگردد و قهرمان آنها شود همین حالا میتوانید این بازی را از سرور های پر سرعت و کاملا رایگان گیمباتو دانلود کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی