logo.gamebato
در بازی “Have a Nice Death” شما وارد یک اکشن سرکش دوبعدی می‌شوید، جایی که به عنوان یک مرگ کاره‌بیشه کار می‌کنید و کارمندانتان شروع
امتیاز:
3.9/5
در بازی “Have a Nice Death” شما وارد یک اکشن سرکش دوبعدی می‌شوید، جایی که به عنوان یک مرگ کاره‌بیشه کار می‌کنید و کارمندانتان شروع به شورش می‌کنند و تعادل

دانلود بازی Have a Nice Death برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی Have a Nice Death یک بازی در ژانر بازی های اکشن برای کامپیوتر می باشد و  بازی Have a Nice Death از دپارتمان‌های تاریک و جذاب تشکیل شده است، و شما باید در مناطق خاصی به کشف و استخراج منابع بپردازید. در بازی شخصیت‌های بیادماندنی‌ای را مشاهده می‌کنید که همچنان جذابیت خود را حفظ کرده و تجربه‌های متنوعی را با شما به اشتراک می‌گذارند. شما قادر خواهید بود از ترکیب بیش از ۳۰ سلاح استفاده کنید و آن‌ها را با ارتقا به سطوح بالاتر بهبود بخشید.

دانلود بازی Have a Nice Death برای کامپیوتر | گیمباتو

در بازی مهارت خود را از طریق نبردهای سریع تقویت کنید و به یاد داشته باشید که اسلشر بازی به حدی قوی است که در ابتدا شاید قدرت رویایی در مقابل دشمنان سریعتان را نداشته باشید. بنابراین، باید صبر کنید و با توسعه مهارت، به سرعت مورد نظر خود را به دست آورید.شما باید از تجربیاتی که به دست آورده‌اید، عبرت بگیرید و در نبردها از آن‌ها بهره ببرید. اجرای موفق در هر مرحله امکان باز کردن قفل آیتم‌ها و ارتقاهای جانبی را فراهم می‌کند. قدرت شما به یک سری حرکات نابجا پیوند خورده است و شما باید در سیستم خاصی که Death Incorporated نام دارد، پیشروی کنید. برخی از زیردستان باس‌ها دارای قدرت بیشتری هستند و شما باید در هنگام نبرد به آن‌ها توجه کنید. در بازی باید تعداد زیادی وظایف حیاتی را انجام دهید و با گذر زمان با آن‌ها آشنا خواهید شد. گرافیک و موسیقی بازی به حد مطلوبی طراحی شده‌اند و حداقل می‌توانند در طول مسیر با شما همراهی کنند.

دانلود بازی Have a Nice Death برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی Have a Nice Death در سال 2022 توسط شرکت Magic Design Studios و کمپانی Gearbox Publishing آن را به بازار عرضه کرد و ژانر این بازی نمره قابل قبولی از منتقدان دریافت کرده است و شما همین الان می توانید از سرورهای سریع سایت گیمباتو دانلود کرده و به عنوان عزرائیل به زیردست های خود نظم بدهید , موفق باشید.

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی