logo.gamebato
بازی Portal 2 در مورد شخصیت چل است که این شخصیت با چالش ها و کمپین های مختلفی روبرو می شود که باید برای برنده
امتیاز:
3.9/5
بازی Portal 2 در مورد شخصیت چل است که این شخصیت با چالش ها و کمپین های مختلفی روبرو می شود که باید برای برنده شدن در بازی بر آنها

دانلود بازی Portal 2 برای کامپیوتر

Portal 2 در مورد شخصیت چل است که این شخصیت با چالش ها و کمپین های مختلفی روبرو می شود که باید برای برنده شدن در بازی بر آنها غلبه کند. بهترین بخش در مورد این بازی این است که بازیکنان را به شیوه ای بسیار ظریف اما جذاب به چالش می کشد. اگر گیمر به اندازه کافی اهل رقابت و مسابقه باشد، این بازی می تواند در کمترین زمان او را به خود جذب کند. پورتال اصلی در سال 2007 از طرف 30 نشریه به عنوان بازی سال انتخاب شد.

portal.2.banner1

Valve یکی از بهترین توسعه دهندگان بازی های ویدیویی است و The Portal 2 یکی از این بازی ها است که توسط Valve ساخته و منتشر شده است. اگر به تازگی با نام این بازی برخورد کرده اید یا شاید مدتی است که در مورد نصب یا عدم نصب آن فکر می کنید ما جزئیاتی از بازی را به شما می گوییم تا بتوانید تصمیم بگیرید. ماهیت واقعی بازی را تنها زمانی می توان احساس کرد که آن را بازی کنید. اما قبل از آن باید درک کافی از بازی و آنچه از آن انتظار دارید داشته باشید. و این دقیقاً همان چیزی است که ما در انجام آن به شما کمک می کنیم.

توسعه‌دهنده Valve Corporation داستان جدیدی را خلق کرده است، طرح داستان سال‌ها پس از رویدادهای اصلی “Portal” اتفاق می‌افتد. دختری مو قرمز به نام چل که پس از سالها از خواب بیدار شده و به دنبال احیای یک مرکز تحقیقاتی است. پورتال 2 در ابتدا برای بازیکنان اشتیاق زیادی ایجاد نمی کند، زیرا شبیه قسمت اول است، اما زمانی که کمی جلو بروید بازی غیرقابل پیش بینی و هیجان انگیز می شود. بخش تک‌نفره پورتال 2 مجموعه‌ای از شخصیت‌های جدید پویا، مجموعه‌ای از عناصر تازه و مجموعه‌ای بزرگ‌تر از اتاق‌های آزمون فریبنده را معرفی می‌کند.

portal.2.banner2

بازیکنان مناطقی ازمایشگاه های علمی  را که قبلاً هرگز دیده نشده‌اند را کاوش می‌کنند و با GLaDOS، همراه رایانه‌ای که گهگاه آنها را در بازی اصلی هدایت می‌کند، متحد می‌شوند. حالت همکاری دو نفره بازی دارای کمپین کاملا مجزای خود با داستانی منحصربه‌فرد، اتاق‌های آزمایش و دو شخصیت جدید است. این حالت جدید بازیکنان را وادار می کند تا در مورد هر چیزی که  در مورد پورتال ها می دانند تجدید نظر کنند. و موفقیت انها  مستلزم آن است که نه تنها به صورت مشارکتی عمل کنند، بلکه باید مشارکتی فکر کنند.

ویژگی های بازی Portal 2

برخلاف بسیاری از بازی‌هایی که در حین یا پس از انتشار با واکنش‌های متفاوتی مواجه می‌شوند، Portal 2 همیشه با واکنش‌های مثبت بازیکنان خود مواجه بوده است. این بازی شهرت خود را مدیون ویژگی های شگفت انگیزی است که توسعه دهندگان در قسمت دو معرفی کردند. بیایید برخی از ویژگی هایی را که بازی را بسیار جالب می کند بررسی کنیم.

portal.2.banner3

منحنی یادگیری

بازیکنان باید درک کنند که این بازی ماجراجویی کامپیوتری چگونه پیش می‌رود و چگونه باید انجام شود. بنابراین بازی دارای یک مرحله یادگیری اولیه است که در آن بازیکن به سادگی یاد می گیرد که چگونه در بازی حرکت کند و عملکرد خود را انجام دهد. این منحنی یادگیری متعادل باعث می شود که بازیکن به راحتی الگوی بازی را در دست بگیرد.

قدم زدن

بازی بیشتر شامل جابه‌جایی بین ابعاد برای دستیابی به اهداف تعیین‌ شده است. سرعت حرکت شخصیت ها چیزی است که شما باید خودتان آن را بفهمید و پس از آن حرکات خود را مطابق با آن هماهنگ کنید. سازندگان سرعت بازی را به گونه ای تنظیم کرده اند که نه خیلی سریع است و نه خیلی کند باشد تا گیمرها بتوانند به آن عادت کنند.

گیم پلی Portal 2

Valve به خاطر بازی های درجه یک که توسعه و منتشر می کند شناخته شده است. یکی از بهترین چیزها در مورد بازی های آنها، نحوه باز شدن یک بازی است که آن را ساده و در عین حال ترسناک و چالش برانگیز نگه می دارد. این بازی خاص در اینجا هم در حالت بازی چند نفره و هم در حالت بازی تک نفره قابل انجام است. عملکرد بازی بسیار ساده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که پازل ها را همانطور که سر راه شما قرار می گیرند حل کنید. هنگام حل پازل ها می توانید بین پورتال ها و ابعاد پرش کنید. انتقال از راه دور برای عبور از موانع مختلف در مسیر شما باید یکی از بهترین چیزها در مورد گیم پلی آن باشد.portal.2.banner4

این نه تنها بازی را سرگرم کننده می کند، بلکه آن را چالش برانگیزتر می کند. یک ویژگی در بازی وجود دارد که به موجب آن شما و شریک زندگیتان در حالی که در حالت بازی چند نفره بازی می‌کنید، می‌توانید با “پینگ” کردن یکدیگر، در مورد هر گونه مانع پیش رو به یکدیگر هشدار دهید. بازی از چند ایست بازرسی تشکیل شده است. شما به عنوان بازیکن برای فرود آمدن بر روی یک سطح صاف در حالی که سعی می کنید خود را بین ابعاد منتقل کنید، هیچ جریمه ای متحمل نمی شوید. با این حال، اگر در یک گودال نامشخص بیفتید، شخصیت شما می میرد و باید از  آخرین بازرسی که از آن عبور کرده اید شروع کنید.

گیم پلی بازی Portal 2 یک بازی متعادل است. ساده است اما خسته کننده نیست، چالش برانگیز است اما ترسناک نیست، و علاوه بر همه چیز سرگرم کننده است. این یکی از جنبه های بازی است که مورد تحسین گسترده همه بازیکنان قرار گرفته است. وقتی در حالت بازی چند نفره بازی می کنید، می توانید با بازیکن دیگری بازی کنید. این می تواند در همان کنسول با استفاده از صفحه نمایش تقسیم شده یا غیره باشد. در حالی که در حالت تک نفره، روحیه رقابتی بازی را امتحان می کنید، حالت چند نفره دارای ویژگی های سرگرم کننده تری است که می تواند به شما ارائه دهد. اگر شما هم به بازی های ماجراجویی علاقه مند هستید دانلود این بازی چالش برانگیز از گیمباتو را از دست ندهید.

– این مجموعه شامل بازی و محتوا های زیر می باشد:

Portal, Build 466272 (December 12, 2014)
Portal 2, Build 4968168 (May 1, 2020)
Portal Stories: Mel, Build 3719897 (December 6, 2017)
Aperture Tag, Build 568280 (March 27, 2015) – Community Mod
Thinking With Time Machine, Build 859339 (October 13, 2016) – Community Mod
Portal 2: Sixense Perceptual Pack, Build 213449 (November 15, 2015) – REQUIRES Creative Senz3D camera
Portal Stories: VR, Build 1122204 (May 16, 2016) – REQUIRES HTC Vive Headset
Portal 2: The Final Hours, Build 25834 (June 16, 2014) – Digital Book
Four Soundtracks (Portal, Portal 2, Portal Stories: Mel, Aperture Tag)

پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
1 2GB Download
2 2GB Download
3 2GB Download
4 2GB Download
5 2GB Download
6 173MB Download

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

درباره بازی:
برنده 3 جایزه بفتا
22 برنده و 24 نامزدی در مجموع

رده سنی:E10+
برای افراد زیر 10سال شاید مناسب نباشد.

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
2.33GHz Intel® Pentium® 4, AMD Athlon® 64 2800+, or faster processor 2.33GHz Intel® Pentium® 4, AMD Athlon® 64 2800+, or faster processor CPU
Video card must be 128 MB or more and with support for Pixel Shader 2.0b (ATI Radeon X800 or higher / NVIDIA GeForce 7600 or higher / Intel HD Graphics 2000 or higher). Video card must be 128 MB or more and with support for Pixel Shader 2.0b (ATI Radeon X800 or higher / NVIDIA GeForce 7600 or higher / Intel HD Graphics 2000 or higher). VGA
2GB RAM 2GB RAM RAM
8GB 8GB HHD
Microsoft® Windows® XP Home, Professional, or Tablet PC Edition with Service Pack 3; Windows Server® 2003 or 2008; Windows Vista® Home Premium, Business, Ultimate, or Enterprise (including 64-bit editions) with Service Pack 2; or Windows 7Microsoft® Windows® XP Home, Professional, or Tablet PC Edition with Service Pack 3; Windows Server® 2003 or 2008; Windows Vista® Home Premium, Business, Ultimate, or Enterprise (including 64-bit editions) with Service Pack 2; or Windows 7 Microsoft® Windows® XP Home, Professional, or Tablet PC Edition with Service Pack 3; Windows Server® 2003 or 2008; Windows Vista® Home Premium, Business, Ultimate, or Enterprise (including 64-bit editions) with Service Pack 2; or Windows 7Microsoft® Windows® XP Home, Professional, or Tablet PC Edition with Service Pack 3; Windows Server® 2003 or 2008; Windows Vista® Home Premium, Business, Ultimate, or Enterprise (including 64-bit editions) with Service Pack 2; or Windows 7 OS
  • DirectX: Version 9.0c
  • DirectX: Version 9.0c
Software

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی