NORCO نورکو بازی ویدئویی در سبک ماجراجویی است که در شهر لوئیزیانای جنوبی اتفاق می افتد. برادر شما بلیک بعد از مرگ مادرتان ناپدید شده
NORCO نورکو بازی ویدئویی در سبک ماجراجویی است که در شهر لوئیزیانای جنوبی اتفاق می افتد. برادر شما بلیک بعد از مرگ مادرتان ناپدید شده و شما باید یک اندروید

دانلود بازی NORCO برای کامپیوتر

NORCO نورکو بازی ویدئویی در ژانر ماجراجویی می باشد که در مارس 2022 توسط استدیو Raw Fury برای پلتفرم ویندوز منتشر شده است. داستان این بازی ماجراجویی برای کامپیوتر در شهر لوئیزیانای جنوبی جریان دارد. قهرمان اصلی داستان به دنبال یافتن برادر خود بلیک می باشد که پس از مرگ مادرتان ناپدید شده است. اینک شما باید به دنبال یافتن سرنخ ها, یک اندروید امنیتی فراری را تعقیب کنید تا شاید به برادرتان برسید. در این مسیر سخت باید از پالایشگاه های نفت, خندق ها و مراکز خرید عبور کنید.

Norco.banner1

در نورکو به کاوش بپردازید و راز و رمز های را کشف کنید. فناوری و طبیعت در کنار خاطراتی که از گذشته به ذهن شما هجوم می آورند, روایتگر خط داستانی بازی خواهند بود. ماجراجویی خود را ادامه دهید, سرنخ ها را پیدا کنید و با شخصیت های جدید روبرو شوید. در ادامه بازی با دزد دریایی و کارگاه خصوصی و شخصیت های پیچیده دیگر مواجه خواهید شد. فضای بازی ماجراجویی NORCO به صورت دوبعدی می باشد و عناص فرهنگی زیادی را در طول بازی خواهید دید, گرافیک و صداگذاری پرقدرت این بازی در کنار سبک آینده نگرانه جذاب بازی, شما را در طول بازی به خوبی سرگرم خواهد کرد. از مکان های دیدنی بسیاری دیدن خواهید کرد, و به راز های زیادی پی خواهید برد.

نورکو ماجراجویی هیجان انگیزی خواهد بود که به اشاره و کلیک موس شما تکیه خواهد داد و به خاطر هنر پیکسلی فوق العاده، نوشتار عالی، و کاوش شاعرانه ستایش شده است. هنر پیکسلی NORCO مانند شیشه های رنگی در کلیسای جامع پر جنب و جوش و زیبا است. اولین اقدام بر چشم انداز نورکو تمرکز دارد، از پالایشگاه های هزارتنی نفت آن گرفته تا زمین های باتلاقی تا معماری آسیب دیده و حومه شهر. بازیکن همانطور که در سراسر منطقه نیواورلئان بزرگ سفر می‌کند به دنبال سرنخ هایی در تالار شهر و کنسرت ها می گردد تا وارد مرکز خرید متروکه Promenade شود. 

در جستجوی یافتن برادرتان، در باتلاق‌ ها شیرجه می‌زنید و سناریوهایی را می‌بینید که تشخیص واقعیت و کابوس دشوار است. زیرا خیال و واقعیت در هم آمیخته شده است. در طول مسیر با پرنده ای غول پیکر مواجه می شوید که خرقه ای عجیب پوشیده و چشمانش دزدیده شده است. نورکو ژانرهای بی‌شماری را برای روایت داستان خود ترکیب می‌کند، از جمله سایبرپانک، رازآلود، و گوتیک جنوبی. سبک رازآلود در کل بازی نفوذ می کند، هم از نظر بصری و هم از نظر متنی.

Norco.banner3

در حالی که بازی NORCO عمدتاً یک روایت مستقیم با اشاره و کلیک است، چندین داستان فرعی سرگرم کننده نیز در آن دیده می‌شوند. یکی از این داستان های فرعی در یک نمایش عروسکی در زیر پل هوایی بزرگراه اتفاق می افتد. در آن تمساحی که فرزندش توسط میگو کشته شده است از شما می‌خواهد در ازای اطاعت تمساح، این میگو را بیابید و بکشید. شما در یک باتلاق حرکت می کنید. هنگامی که میگو را پیدا کردید، او از شما می خواهد که تمساح را بکشید. شما باید انتخاب کنید. اگر قصد دانلود بازی کامپیوتری نورکو را دارید، همینک می توانید به صورت رایگان این بازی را از گیمباتو دانلود کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی