logo.gamebato
NORCO نورکو بازی ویدئویی در سبک ماجراجویی است که در شهر لوئیزیانای جنوبی اتفاق می افتد. برادر شما بلیک بعد از مرگ مادرتان ناپدید شده و شما باید یک اندروید امنیتی فراری را دنبال کرده تا سرنخ هایی از بلیک پیدا کنید.
امتیاز:
3.9/5
NORCO نورکو بازی ویدئویی در سبک ماجراجویی است که در شهر لوئیزیانای جنوبی اتفاق می افتد. برادر شما بلیک بعد از مرگ مادرتان ناپدید شده و شما باید یک اندروید امنیتی فراری را دنبال کرده تا سرنخ هایی از بلیک پیدا کنید.

دانلود بازی NORCO برای کامپیوتر

NORCO نورکو بازی ویدئویی در ژانر ماجراجویی می باشد که در مارس 2022 توسط استدیو Raw Fury برای پلتفرم ویندوز منتشر شده است. داستان این بازی ماجراجویی برای کامپیوتر در شهر لوئیزیانای جنوبی جریان دارد. قهرمان اصلی داستان به دنبال یافتن برادر خود بلیک می باشد که پس از مرگ مادرتان ناپدید شده است. اینک شما باید به دنبال یافتن سرنخ ها, یک اندروید امنیتی فراری را تعقیب کنید تا شاید به برادرتان برسید. در این مسیر سخت باید از پالایشگاه های نفت, خندق ها و مراکز خرید عبور کنید.

Norco.banner1

در نورکو به کاوش بپردازید و راز و رمز های را کشف کنید. فناوری و طبیعت در کنار خاطراتی که از گذشته به ذهن شما هجوم می آورند, روایتگر خط داستانی بازی خواهند بود. ماجراجویی خود را ادامه دهید, سرنخ ها را پیدا کنید و با شخصیت های جدید روبرو شوید. در ادامه بازی با دزد دریایی و کارگاه خصوصی و شخصیت های پیچیده دیگر مواجه خواهید شد. فضای بازی ماجراجویی NORCO به صورت دوبعدی می باشد و عناص فرهنگی زیادی را در طول بازی خواهید دید, گرافیک و صداگذاری پرقدرت این بازی در کنار سبک آینده نگرانه جذاب بازی, شما را در طول بازی به خوبی سرگرم خواهد کرد. از مکان های دیدنی بسیاری دیدن خواهید کرد, و به راز های زیادی پی خواهید برد.

نورکو ماجراجویی هیجان انگیزی خواهد بود که به اشاره و کلیک موس شما تکیه خواهد داد و به خاطر هنر پیکسلی فوق العاده، نوشتار عالی، و کاوش شاعرانه ستایش شده است. هنر پیکسلی NORCO مانند شیشه های رنگی در کلیسای جامع پر جنب و جوش و زیبا است. اولین اقدام بر چشم انداز نورکو تمرکز دارد، از پالایشگاه های هزارتنی نفت آن گرفته تا زمین های باتلاقی تا معماری آسیب دیده و حومه شهر. بازیکن همانطور که در سراسر منطقه نیواورلئان بزرگ سفر می‌کند به دنبال سرنخ هایی در تالار شهر و کنسرت ها می گردد تا وارد مرکز خرید متروکه Promenade شود. 

در جستجوی یافتن برادرتان، در باتلاق‌ ها شیرجه می‌زنید و سناریوهایی را می‌بینید که تشخیص واقعیت و کابوس دشوار است. زیرا خیال و واقعیت در هم آمیخته شده است. در طول مسیر با پرنده ای غول پیکر مواجه می شوید که خرقه ای عجیب پوشیده و چشمانش دزدیده شده است. نورکو ژانرهای بی‌شماری را برای روایت داستان خود ترکیب می‌کند، از جمله سایبرپانک، رازآلود، و گوتیک جنوبی. سبک رازآلود در کل بازی نفوذ می کند، هم از نظر بصری و هم از نظر متنی.

Norco.banner3

در حالی که بازی NORCO عمدتاً یک روایت مستقیم با اشاره و کلیک است، چندین داستان فرعی سرگرم کننده نیز در آن دیده می‌شوند. یکی از این داستان های فرعی در یک نمایش عروسکی در زیر پل هوایی بزرگراه اتفاق می افتد. در آن تمساحی که فرزندش توسط میگو کشته شده است از شما می‌خواهد در ازای اطاعت تمساح، این میگو را بیابید و بکشید. شما در یک باتلاق حرکت می کنید. هنگامی که میگو را پیدا کردید، او از شما می خواهد که تمساح را بکشید. شما باید انتخاب کنید. اگر قصد دانلود بازی کامپیوتری نورکو را دارید، همینک می توانید به صورت رایگان این بازی را از گیمباتو دانلود کنید.

نسخه Windows
پارت (قسمت) حجم فایل (هر قسمت) لینک دانلود مستقیم
NORCO-DARKSiDERS 1.9GB Download

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه DARKSiDERS را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

راهنمای کلی برای نصب عموم بازی ها:

1. پس از دانلود، فایل ها به صورت فشرده RAR میباشد، شما برای اکسترکت کردن فایل ها از حالت RAR، نیاز دارید برنامه WinRAR v6.11 x64 نصب داشته باشید.
2. به روی فایل Setup رفته و به صورت Run as Administrator اجرا کنید. تا بازی شروع به نصب کند.
3. از اتصال بازی به اینترنت توسط Firewall جلوگیری نمایید.
توجه: جهت اجرای صحیح بازی مطمئن شوید نسخه درایور کارت گرافیک شما بروز باشد.

توجه: نسخه فشرده موجود ۵% ریکاوری شده. که مشکل اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر رسیده. در این حالت اگر فایل دانلود شده با مشکل اکسترکت مواجه شد و خطای CRC یا Password داد. اپلیکیشن Winrar را اجرا کنید، از داخل Winrar به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید رفته، و پس از انتخاب تمامی پارت ها، گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار قابل مشاهده هست را بزنید. و محل مورد نظر برای ذخیره سازی آن ها را انتخاب کنید. پس از اتمام به محل مورد نظر ذخیره فایل ها رفته و فایل ها را اکسترکت کنید.
مشکلات رایج اجرای بازی ها:
مشکل openall32 یا openal32.dll : نیاز به نصب نرم افزار OpenAl میباشد.
مشکل d3dx9 یا D3dx.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX11 میباشد.
مشکل VCOMP100.dll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : نیاز به نصب نرم افزار DirectX میباشد.
مشکل Orginal disk not found : بازی نیاز به کرک دارد و از راهنمای موجود استفاده کنید.
مشکل xlive.dll : نیاز به نصب نرم افزار Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل msvcp120.dll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll : بنیاز به نصب نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime میباشد.
مشکل framework : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل Fatal Error : نیاز به نصب نرم افزار Microsoft .NET Framework میباشد.
مشکل در Save شدن بازی : نیاز به نصب نرم افزار Steam و یا Games for Windows LIVE میباشد.
مشکل OpenGL : نیاز به نصب یا بروزرسانی درایور گرافیک دارید .
مشکل steam_api.dll : باید بازی را همانند راهنمای موجود (آنتی ویروس غیر فعال) ، کرک شود.

رده سنی:M-17
برای افراد زیر 17سال شاید مناسب نباشد.

برنده 5 جایزه و کاندید دریافت جوایز متعدد دیگر

سیستم پیشنهادی سیستم مورد نیاز سخت افزار
Intel i5 or AMD equivalent Intel i5 or AMD equivalent CPU
Discrete GPU / Nvidia 1050 or equivalent Intel Iris/AMD Vega 8 or equivalent VGA
8GB RAM 4GB RAM RAM
4GB 4GB HHD
Windows 10/11 Windows 7 OS
DirectX: Version 11 DirectX: Version 10 Software

بازی های مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

گیمباتو در شبکه های اجتماعی