logo.gamebato
برای فصل بعدی فرنچایز بازی های مبارزه ای افسانه ای، TEKKEN 8 آماده شوید.
امتیاز:
3.9/5
برای فصل بعدی فرنچایز بازی های مبارزه ای افسانه ای، TEKKEN 8 آماده شوید.

دانلود بازی TEKKEN 8 برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی Tekken 8 مستقیم بر بازی Tekken 7 است , که سال ۲۰۱۵ عرضه شده بود. داستان تکن ۸ ادامه داستان نسخه قبلی بعدی و شش ماه بعد از آن را روایت می‌کند. جین کازاما، قهرمان بازی، همچنان در تلاش است تا از شیطان درون خود جلوگیری کند. او با کمک دوستان و متحدانش، باید جلوی کازویا میشیما که پدرش است را بگیرد. میشیما اکنون به یک هیولای قدرتمند تبدیل شده است.

دانلود بازی TEKKEN 8 برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی TEKKEN 8 که یک بازی اکشن برای کامپیوتر می باشد , از گیم‌پلی مشابه نسخه‌های قبلی خود برخوردار است و یک سری بهبودها هم در خیلی زمینه‌ها داشته است. بازیکنان می‌توانند از طیف وسیعی از شخصیت‌ها با سبک‌های مبارزه مختلف استفاده کنند. سازندگان یک سری مراحل جدید برای بازی طراحی کرده‌اند و هر کاراکتر بازی هم یک فاز دویل جین دارد که ضربات مهلک‌تر و با دمیج بیشتری وارد می‌شوند. شخصیت‌ها و محیط‌ها با جزئیات بالایی طراحی شده‌اند. همچنین، بازی از انیمیشن‌های روان و جذابی برخوردار است.

دانلود بازی TEKKEN 8 برای کامپیوتر | گیمباتو

بازی کامپیوتری Tekken 8 در تاریخ 24 ژانویه سال 2024 به بازار عرضه شد و توسط شرکت Bandai Namco Studios Inc ساخته شده است و شرکت بازی سازی Bandai Namco Entertainment آن را به بازار ارائه کرده است. ژانرهای این بازی اکشن , آرکید و نقش آفرینی می باشد. نمره بسیار بالای 90 را از منتقدان دریافت کرده است و همه را شگفت زده کرده است. این بازی یکی از بهترین بازی های تا الان سال 2024 می باشد و به همه توصیه می شود که حتما حتما این بازی را تجربه کنند و ناگفته نماند که کاربران سایت استیم نیز بسیار از این بازی تمجید کرده اند. شما گیمرهای عزیز و همراهان ما می توانید آخرین نسخه این بازی را از سرورهای سریع سایت گیمباتو به صورت نیم بها و کاملا رایگان دریافت کرده و از مبارزه های بسیار زیبای درون بازی لذت ببرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گیمباتو در شبکه های اجتماعی